מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

תנועת שלום עכשיו יצאו בקמפיין כנגד משק אחיה





ארגוני "זכויות אדם" ומפלגות השמאל תומכים ב"שלום" ומתנגדים לכל דבר ישראלי ויהודי תומכים בתנועת החרם כנגד ישראל. כחלק מפעילות זו, במפלגת מרצ, למשל, פתחו בחרם בסוף השבוע האחרון כנגד מסעדה שהחליטה להגן על זכויות העובדים בה ליום חופש בשבוע ולחזק את הצביון היהודי שלה בכך שהחליטה לסגור את המסעדה בשבת. במרצ התנגדו להחלטה זו וקראו להחרים את המסעדה לחלוטין. תנועת שלום עכשיו ממשיכים אחראים אף הם לקו זה וקראו עוד בשנת 2011 להחרים את משק אחיה. על הדרך, מנהלי הקמפיין אף השפריצו שוביניזם, מאחר ורק הנשים, לטענת מנסחי הקמפיין, אחראיות על הקניות בסופר והבישולים בבית.
משק אחיה נמצא במתחם המועצה האזורית מטה בנימין [בקרבת מודיעין], ליד הישוב היהודי - דתי שילה. המשק מייצר שמן זית ויין איכותיים וסובל מפעילות של תגי מחיר מצד שכניהם המחבלים ערבים, אשר כורתים שוב ושוב את עצי הזית והגפנים. הקמפיין שמפיצה התנועה קורא לנשות ישראל להחרים את מוצריו של משק אחיה.
ישראלים לא נכנעים לתנועת החרם - BDS, ומתנגדים לחרם המנוהל על ידי מושתלים ישראלים. ישראלים מעודדים יצרנים ישראלים קטנים וגדולים כאחד וקונים רק תוצרת ישראלית. בתנועת שלום עכשיו לא מעודדים גישה זו ובכך תומכים במונופולים גדולים, כמו אסם, תנובה ויוניליבר, אשר עושקים את הצרכן הישראלי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה