מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 27 בפברואר 2016

כשראש ממשלת בריטניה מזועזע מהכיבוש במזרח ירושלים






ראש ממשלת בריטניה התבטא נגד בניית התנחלויות והפעילות הישראלית במזרח ירושלים. לדעת קמרון, בניית התנחלויות על ידי ישראל על אדמה פלסטינית כבושה "בכנות מזעזעת". ראש הממשלה הבריטי הסביר כי למרות שהוא היה תומך קרוב של ישראל, הוא הופתע ממה שראה בביקוריו במזרח ירושלים. לדבריו של קמרון :
"חשוב שירושלים הבירה תמשיך להתקיים בדרך בה התקיימה בעבר... מה שהממשלה שלנו עשתה בעקביות היא לומר שכן, אנחנו תומכיה של ישראל, אבל איננו תומכים בהתנחלויות בלתי חוקיות, איננו תומכים במה שקורה במזרח ירושלים וכי חשוב ביותר שהבירה הזו תמשיך להתקיים בדרך בה התקיימה בעבר".
ועל זה כבר נאמר: עם חברים כאלה לא צריך אויבים...השבוע מצויין ברחבי אנגליה שבוע האפרטהייד ברחבי אנגליה, במהלכו באוניברסיטאות מחו באמצעות הפגנות רחוב ובתקשורת על "זוועות" ה"כיבוש" הישראלי. גם דייויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה הצטרף לחגיגה. באותו הזמן, טרוריסטים מוסלמים ביצעו 7 תקיפות ברחבי העולם, בהן נרצחו 208 בני אדם ונפצעו 517. את שבוע האפרטהייד החלו לציין בשנת 2005. מאז, נרשמו 27,577 התקפות טרור מוסלמי, בהן נרצחו 174,142 בני אדם ונפצעו 237,908. רצח עם עדיין מתבצעת בסוריה. סתם שתדעו.
גם אני זועזעתי מהכיבוש במזרח ירושלים - ישראל היא המדינה היחידה בעולם בו המיעוט שנמצא בטריטוריה בו היא שולטת ונמצא בגבולותיה המדיניים הרשמיים, מיעוט המצוי במעמד של אזרחים או תושבים בעיר בירתה, מתנהג לריבון כאל נכבש, עושה ברוב פוגרומים, מגביל את התנועה של הרוב במקומות הקדושים ואפילו לרחובות מסויימים בעיר הבירה. אותו מיעוט משליט טרור על אזרחי ישראל ומבקריה, יהודים וערבים כאחד, מתפרעים, מבזים את מוסדות המדינה ופוגעים בסמליה, שורפים דגלי ישראל ותחנות משטרה. הערבים הם אלו שכובשים. ירושלים שוחררה על ידי ישראל מכיבוש ערבי, משלטון לא לגיטימי שמנע חופש דת, חופש פולחן וגרש יהודים ובני דתות אחרות מהעיר הקדושה ומגבולותיו בכלל.
קמרון, ראש ממשלת בריטניה, שכח כמה עובדות חשובות על ירושלים ויהודה ושומרון - ירושלים היא בירת העם היהודי מזה 3,000 שנים. ירושלים נכבשה על ידי הערבים והמוסלמים ושוחררה על ידי מדינת ישראל, מדינת העם היהודי. מעבר לכך, כדברי בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל:
רק ריבונות ישראל מונעת מדאעש ומחמאס להבעיר את המקומות הקדושים כמו שהם עושים ברחבי המזרח התיכון. רק ריבונות ישראל מבטיחה לתושבים הערביים בעיר כבישים, מרפאות, מקומות תעסוקה וכל שאר אמצעי החיים הסדירים שלא נהנים מהם אחיהם ברחבי המזרח התיכון. רק ריבונות ישראל בירושלים שומרת על שלטון החוק לכולם, דבר שלא קיים לא בעיראק, לא בתימן, לא בסוריה, לא בלוב ולא בחלקים נרחבים של העולם הערבי, לרבות ברשות הפלסטינית וגם בעזה. רק ריבונות ישראלית מבטיחה את כל זה. חשוב שחברינו באירופה יזכרו את העובדה הפשוטה הזאת.
אותו מיעוט ערבי בישראל בכלל ובמזרח ירושלים בפרט מהווה רוב מבצעי עבירות האלימות, השוד, ההצתות, מבצע את כל עבירות הרצח על רקע כבוד המשפחה. מיעוט המהווה 20% מכלל האוכלוסייה בישראל מבצע 40% מכלל הפשיעה. לעומת זאת, אותו מיעוט המהווה 20% מכלל האוכלוסייה משמש נטל על כלל האוכלוסייה - הערבים במדינת ישראל משלמים 400 מיליון שקל מסים, אך מקבלים הטבות בגובה של 11 מיליארד שקל לפחות. 51% מהערבים מקבלים קצבת הבטחת הכנסה לעומת 41% מהיהודים וכן, הערבים מקבלים עדיפות בקבלה לאוניברסיטאות ואף מקבלים מלגות יעודיות.
הערבים מבצעים פיגועים כנגד אזרחי ישראל וכוחות הבטחון. הערבים מפגינים באלימות כנגד כוחות הבטחון בישראל, שאינם מגיבים. חיילים ושוטרי מג"ב סופגים אבנים ובקבוקי תבערה מערבים, ללא תגובה. תושבי שכונות יהודיות בירושלים, רמלה ולוד סופגים מהשכנים יריות על הבתים מנשק חם וזיקוקים, ללא תגובה של כוחות הבטחון. המצב בישראל הוא כזה שבו צעירה בת 21, במקום להתלבט מה ללמוד, מתה מוות נוראי ומזעזע ברחוב. לעומת זאת, במקום שמחבל ימות מוות נוראי, מתלבט מה ללמוד.
לא רק שהעולם תוקף את ישראל כשהמיעוט הערבי בה חי כמו נסיכים לכל דבר, למרות כל תרומתם לאומה הישראלית אליה הם שייכים כאזרחים, אחיהם במדינות ערב סובלים וסבלו עוד בטרם החל האביב הערבי. אחיהם במדינות ערב נרצחים ומתבצע השמדת עם. מה שקורה במדינות כמו סוריה אינו סוד. עם זאת, העולם שותק בנוגע לרצח העם שמתבצע במדינות ערב כלפי הערבים ובני מיעוטים במדינות אלו, אבל תוקף את ישראל, מדינה בה הערבים המהווים אוכלוסיית מיעוט חיים כמו מלכים, חיים שאחיהם המוסלמים ואחינו היהודים שחיים כמיעוט במדינות ערב יכולים רק לחלום עליהם, לקנא בהם. הערבים בישראל כובשים את מדינת ישראל, מפעילים טרור ואלימות כנגד כוחות הבטחון וכנגד אזרחי המדינה ותושביה וכוחות הבטחון מבליגים ולא מגיבים להתקפות הטרור של הערבים. אז מאחר וירושלים נמצאת בטריטוריה הרשמית של מדינת ישראל, ממש כמו שבריטניה לא צריכה לתת דין וחשבון לאף מדינה כשהיא בונה בלונדון, ישראל לא צריכה לתת דין וחשבון כשהיא בונה יחידות דיור נוספות בירושלים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה