מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 14 במרץ 2016

14 סיבות מוצדקות להחרים את מקדונלדס




הרבה ישראלים, ובפרט יהודים, נוהגים לאכול ברשת מקדונלדס ובכך לפרנס אותה, את נציגיה ואת האג'נדה שהיא מקדמת. להלן 10 סיבות מוצדקות ביותר מדוע להחרים את הרשת ובכך להביא אותה לפשיטת רגל:

  1. כי רבים מסניפי הרשת הישראלית אינם כשרים ואף מוכרים מוצרים כגון צ'יזבורגר והזכיין הישראלי לא מוכן להתאים את מוצרי הרשת לצרכן בישראלי.
  2. בניגוד להצהרתה, סניפי רשת מקדונלדס אינם באמת כשרים לפסח ובכך גורמת להטעית הצרכנים. מקדונלדס גם מטעה בנוגע לגודל הגלידה. זוהי אינה הפעם הראשונה או השנייה שעולות כנגד מקדונלדס טענות על הטעיית צרכנים, כמו טענות על הטעייה שיווקית בשנת 2001.
  3. כדי להוסיף חטא על פשע, הזכיין הישראלי של מקדונלדס אף מחרים תוצרת ישראלית ומייבא את הסחורה שלו, למרות הקשיים שחווים החקלאים בישראל. הוא לא מוכן לקנות מהם תפוחי אדמה לצ'יפס.
  4. כי זה לא בסדר להחרים את העיר הישראלית אריאל ולא לפתוח בה סניף מקדונלדס. 
  5. דר' עמרי פדן, הבעלים והמנכ"ל של מקדונלדס בישראל וממקימי תנועת השמאל הבזיונית שלום עכשיו, שמאלני כשנוח לו - זה לא בסדר לפתוח סניפי מקדונלדס ביהודה ושומרון אך זה בסדר מבחינת מצפונו של הבעלים לפתוח 3 סניפים בירושלים, אחד מהם בקרבת כנסיית הקבר, 2 סניפים בקריית שמונה וסניף בבית שאן. 
  6. הוכחה נוספת לכך שפדן, מנכ"ל רשת מקדונלדס הישראלית ובעליה, שמאלני כשנוח לו, התרחש בשנת 2013. אז, בניגוד לכל אידאולוגיה שמאלנית, נאבק פדן בניסיון של הסתדרות הנוער העובד והלומד לאגד את עובדי מקדונלד'ס בישראל ולהביא לחתימתו של הסכם קיבוצי. במקביל, יחד עם חברת אלוניאל, הורשע פדן בעבירה של העסקת נוער בשבת, בניגוד לחוק עבודת הנוער, והוטל עליו קנס של 50,000 ש"ח. ולמרות זאת פדן עדיין נתפס בקרב אנשי השמאל כאיש שמאל.
  7. כי מקדונלדס העולמית והישראלית לא תומכת בישראל ולא מעודדת את חיילי צה"ל ואינה מספקת להם הנחות בארוחות.
  8. יותר מזה, עובדי מקדונלדס הערבים משפילים חיילים שבכל זאת נכנסים לסניפים כדי לקנות מקדונלדס, כפי שקרה בסניף עין יהב.
  9. כי רשת מקדונלדס בישראל עובדת על הצרכן כשהיא מוכרת לו כוס באותו נפח שתייה בתוספת של 1.90 שקלים. כלומר, כשאתם מגדילים בשקל תשעים, אתם בסך הכל משלמים יותר אבל מקבלים אותו הדבר באותה הכמות כמו במחיר הזול יותר.





  10. חברים עובדים עלינו !המלצה שלי פשוט תקנו את הגלידה הקטנה ותחסכו כמה שקליםאותו גודל !
    Posted by Refael Sharon Sade on Wednesday, January 6, 2016


  11. ממידע שרץ במדיה החברתית, רשת מקדונלדס תורמת לארגוני הטרור הערבים דולר אחד מכל ארוחת מקדונלס שנמכרת.
  12. כי הרשת מתפרנסת ממכירת מוצרים המכילים רכיבים מן החי - בשר, כגון המבורגרים ומיונז מביצים. המוצרים מיוצרים תוך גרימת סבל עצום וצער בעלי חיים, שגדלים במצבים תת אנושיים ואז נהרגים לצרכי מאכל. המבורגר אחד עלול להכיל בשר מ-100 פרות. לקוחה של מקדונלדס העולמית העלתה בעבר מקרה, בו היא מצאה בין נגיסי העוף גם ראש של תרנגולת. אם היא הזמינה נגיסי עוף, האם היא צריכה לצפות שיהיו תותים בקופסא? ברור שמדובר במוצר שהיה פעם חי.
    מקדונלדס מזהירה שהאוכל הנמכר בסניפיה מסוכן למאכל

  13. ואם זה מספיק מוסרי מבחינתכם לאכול בעלי חיים שעברו התעללות כל חייהם הקצרים ואז מתו ביסורים, ההמבורגרים של מקדונלדס מכיל בשר אדם, דבר שהופך את הלקוחות של מקדונלדס לקניבלים. במפעל הבשר של מקדונלדס באוקלוהומה, ארה"ב, נמצא שבשר ההמבורגרים של מקדונלדס מכיל בשר אדם ובשר סוס.
  14. רשת מקדונלס העולמית מפרסמת אזהרה שמוצריה מכילים כימיקלים המזיקים לבריאות. הירקות שלה, למשל, מרוססים בספרי כדי שייראו טוב לאורך זמן. כימיקלים אלו גורמים, למשל, לסרטן ולפגמים בעובר של נשים בהריון שאוכלות במקדונלדס. למרות זאת, הרשת העולמית מנסה לשנות את התפריט כדי ליצור רושם שהאוכל יותר בריא. אבל במקביל, היא מפרסמת בסניפים שלטי אזהרה כדי לצאת ידי חובה ולפטור את עצמה מאחריות.
  15. כי משהו מסריח קורה בסניפים של מקדונלדס בהם מועסקים עובדים ערבים:









משהו מסריח קורה במקדונלדס בקניון ערים בכפר סבא .לפני מספר חודשים מישהי פרסמה שהיא תפסה את אחת העובדות הערביות מחדירה לה...
Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, February 6, 2016




משהו מסריח קורה במקדונלדס בקניון ערים בכפר סבא .לפני מספר חודשים מישהי פרסמה שהיא תפסה את אחת העובדות הערביות מחדירה לה...
Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, February 6, 2016

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה