מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 30 במרץ 2016

ביטוי של חוסר אונים נרכש בקרב תרבות הצריכה של תרבות ה-Y





כתבת 'מאקו' צליל אברהם מסבירה איך המסעדות מלאות בילדי דור ה-Y אותו דור שמתלונן על שחיקה כלכלית - כשהדור הקודם בכלל לא ידע מה זה בית קפה. לעומתם, דור ה-Y מרויח פחות מהשכר הממוצע, אך מוציא הון מהתקציב החודשי שלו על בתי קפה וחופשות בחו"ל ולא מצליח לחסוך, בטח שלא יכול להרשות לעצמו לקנות דירה. מדור בחוסר אונים נרכש המאפיין את דור ה-Y - לא משנה מה הצעירים יעשו, הם לא יצליחו להתנהל נכון כלכלית ולכן, הם מוותרים מראש מתוך גישה של מה הטעם להתאמץ? הם מיואשים ולכן בוחרים בהתנהלות כלכלית של אכול ושתה כי מחר תמות. נשים הפסיקו לבשל ואנשים הפסיקו לאכול בבית כי למי יש כוח וזמן לבשל אחרי שעבדו קשה במשך 12 שעות ביום? למעשה, ההוצאה העיקרית של דור ה-Y מוקדש על לאכול בחוץ.
בהמשך: שרון בירקמן מנהלת הדף 'האישה שהפסיקה לקנות' מדברת על ביזבוזים ויחס לעובדים: "העובד הוא נטל על המעסיק". לדבריה, על דור ה-Y להפסיק לקנות מאחר והוא עצלן ולהתנהל נכון כלכלית. אנחנו, הדור החדש אשמים. שוק העבודה מוצף ואנחנו מתחרים לא נכון על המחיר - תמיד יהיה מי שיעבוד בפחות כסף לעומתנו. העובדים הנם סעיך הוצאה על המעסיק - אי אפשר להוציא עליו סעיף פחת, בטח לא כשהוא יוצא לפנסיה. הדור שהסכים לצאת לעבוד דרך חברות בכח אדם פגע בדור ההמשך, דבר שהתבטא בפגיעה בתנאי העבודה. הפתרון הנו להתנהל נכון כלכלית - לצמצם הוצאות ולהגדיל הכנסות.




מעוניינים למחזר את המשכנתא שלכם או להשוות בין ההצעות בין הבנקים למשכנתא חדשה?  יש לפנות אל עודד אהרוני, יועץ משכנתאות עצמאי, אשר יסייע לכם להפחית את עלויות המשכנתא באמצעות מיחזור ובכך יחסוך לכם מאות אלפי שקלים בתשלום המשכנתא.
להתייעצות בנוגע למסלול המשכנתא שלכם עם עודד אהרוני - יועץ משכנתאות עצמאי ומקצוען, צרו קשר. נא להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה