מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 29 במרץ 2016

שוקולד, גבינה, בשר וסוכר - התמכרויות פיזיולוגיות








הרצאה מרתקת של דר' ניל ברנרד על ההתמכרות הפיזית למוצרים כגון גבינה ובשר ועל היתרונות הבריאותיים המשמעותיים של תזונה טבעונית מהצומח. דר' ניל ברנרד הוא נשיא PCRM, וועדת הרופאים לרפואה אחראית בארה"ב. ד"ר ניל ברנרד בהרצאה חשובה ומעניינת על מזונות ממכרים כמו שוקולד, גבינה, בשר וסוכר, וכן היתרונות הרפואיים של דיאטה טבעונית במניעת מחלות כמו בעיות לב, סוגי סרטן שונים ועוד. ד"ר ניל ברנרד הקים בשנת 1985 את ארגון "וועדת הרופאים למען רפואה אחראית" (Physicians Committee for Responsible Medicine, PCRM). זהו ארגון ללא מטרות רווח שמקדם רפואה מונעת ותקנים אתיים גבוהים יותר במחקר. כפרופסור חבר בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, הוא נוהג לערוך מחקרים על תפקיד התזונה בבעיות בריאותיות כמו סוכרת, עודף משקל ועוד. המחקר הקליני האחרון שלו, שמומן על-ידי ה-National Institutes of Health, העלה פתרון תזונתי חדש לסוכרת סוג 2.
בינואר 2011 הגיש הארגון תביעה לשינוי המלצות התזונה של משרד הבריאות ומשרד החקלאות האמריקאיים, באופן שייתן יותר הכרה לאפשרויות של תזונה מהצומח. זמן קצר לאחר הגשת התביעה פרסמו משרדי ממשלה אלה המלצות תזונה חדשות הזונחות את "פירמידת המזון" ומאמצות מודל חדש, הדומה הרבה יותר לזה שמציעה PCRM וכך, הורים ממכרים את ילדיהם ומסממים אותם.
חומרים ממכרים אלו שמקורם מן החי שנחשבים בעיני רבים לתזונה בריאה גורמים למחלות רבות, להתמכרוית, לאלרגיות ולמגרנות. כשפונים לרופא כדי לטפל בבעיה, הרופא לא בודק את המטופל במטרה למצוא את הגורם למחלה, אלא נותן 5 או 6 תרופות כדי לטפל בסימפטומים. לתרופות אלו תופעות לוואי קשות. אף אחד לא חושב שמקור לבעיה הרפואית הוא בתזונה וששינוי בתזונה לתזונה נכונה יגרום למטופל להחלים.
סוכר מופיע ברשימת החומרים המסוכנים יחד עם מלח, הרואין וקריסטל מת'. שוקולד יש אותה ההשפעה כמו ל-THC. לגבינה יש השפעה כמו של מורפיום למרות שיש לה ריח של גרביים. זוהי הרצאה הנמשכת לאורך 40 דקות של הרצאה יפה, מאלפת ומחכימה. מצאו את הזמן ושבו לצפות בה עם כתוביות בעברית !! כנסו לדף הפייסבוק טבעונות ללא גלוטן למידע נוסף.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה