מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 16 במרץ 2016

דוקטור אליאור גיל ג'קיל ומיסטר דני בוי הייד




תחקירנית 'ידיעות אחרונות' אריאלה שטרנבך מספרת כיצד עלתה על פרשת איש התקשורת אליאור גיל, חזאי ערוץ 10, החשוד בניצול מיני של קטינות דרך אתר 'ישראבלוג'. בהמשך מצטרפת לשיחה אחת מהבנות הנפגעות בווידוי חושפני על שיטת הפעולה של 'דני בוי'.

**אזהרת תוכן קשה*** **אזהרת תוכן קשה*** **אזהרת תוכן קשה*** **אזהרת תוכן קשה***

"חצאית בית ספר קצרה וקוקיות לאחיזה" - ככה אוהב את בנות ה-16 שלו אליאור גיל, איש תקשורת שמעורב ככל הנראה בפרשיית מין הכי גדולה במדינה נכון להיום. האזינו לשיחה עם אריאלה שטרנבך, תחקירנית "ידיעות אחרונות" ואחת הנפגעות בפרשה, מיכל (שם בדוי):




אליאור גיל, חזאי ומפיק חדשות, פעיל כדני בוי עוד משנת 2009, אז הוא כבר נסגר על שיטת הפעולה שלו - כל הבנות צעירות, קטינות, חלקן מתחת לגיל ההסכמה [16]. הן היו במצב סוציאלי, משפחתי ופסיכולוגי קשה, כולל אשפוזים, רקע קודם של פגיעות מיניות, הן פיתחו הפרעות אכילה ובעיות נפשיות נוספות. הוא ניצל את מצבן וביצע בהן מעשים מיניים אלימים, בחלק מהמקרים תחת השפעת סמים ואלכוהול שהוא כפה עליהן לצרוך ועוד. המעשים תועדו בבלוג שהעלה לישראבלטג. אני מאמינה שהוא גישש בתחום עוד לפני כן. הבלוג שלו אמנם נסגר כבר ב-2014, אך המוניטין שלו היה ידוע וביקורות כלפי ישראבלוג שלא הסירו את הבלוג עלו כבר ב-2012.
דרך אגב, הראיון הוגדר על ידי קבוצת פמיניסטיות קיצונית - פוליטיקלי קוראות כאונס שני ולכן פורסם באזהרת טריגר, דבר שעתבן ביותר את דנה ספקטור כי רן שריג השווה את הנאנסות לבריטני ספירס.





לאור האיום בתביעה, הקיצוניות הורידו את הגדרת האטנס השני, אך השאירו את אזהרת הטריגר והתנצלו... כל זאת אחרי שרן שריג ציין שנטפלים למשפט אחד שלו ולא למעשיו של מיסטר הייד.



אתמול פרסמנו פוסט ובו ביקורת על הדרך בה הציגו דנה ספקטור ורן שריג את המקרה המתועב של אליאור גיל שהגיע לכותרות.בתגובה לפ...
Posted by ‎פוליטיקלי קוראת‎ on Thursday, March 17, 2016

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. https://myspace.com/avi.dub/video/-/109892426 עורך הדין אסף דוק ומי שמייצג את אליאור גיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה עושה לו פרסום כדי להחרים אותו או להביא לו לקוחות?

      מחק