מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 11 בספטמבר 2018

סרט דוקומנטרי המציג זווית אחרת על פיגועי ה11 בספטמבר: בניין מספר 7






הידעתם שב11 בספטמבר 2001 קרס בניין נוסף על 2 בנייני התאומים?
הבניין הוא בניין מספר 7 שהיה בסמוך לבנייני התאומים. בניין בן 47 קומות, בגובה 190 מטר ואשר נפתח במאי 1987 והיה לבניין השביעי של מרכז הסחר העולמי.
כאשר המגדל הצפוני התרסק, הריסות הבניין נפלו על בניין 7 אשר גרמו לנזק לחלק הדרומי של הבניין ואשר הדליקו שריפות רבות בבניין.
הבניין קרס ב17:20 של אותו היום, 7 שעות לאחר נפליתו של הבניין הצפוני. ההסבר הרשמי הוא השריפות הרבות שדלקו בבניין ואשר פגעו ביסודות הבניין. בניין 7 ממוקם במרחק של כמגרש כדורגל מהבניין הצפוני, יש בניינים קרובים בהרבה שלא קרסו. אכן דיווחו שהוא קרס לפני שהוא באמת קרס ולא רק הbbc
בניין מספר 7 הוא בניין הפלדה השלישי בעולם שהתרסק עקב שריפות. ה2 אחרים היו מגדלי התאומים. הבניין קרס לתוך עצמו בכ6.5 שניות. זמן שמוגדר כ"נפילה חופשית", כלומר נפילה ללא התנגדות. על פי המקורות דווקא טוענים שהוא כן קרס במהירות נפילה חופשית מה שמסמן על פיצוץ מבוקר, בניין שקורס באופן טבעי לא יכול לקרוס במהירות של נפילה חופשית כי כל קומה שקורסת מאיטה את הנפילה. עד היום הFBI לא פרסם דו"ח רשמי גבי בניין 7. שלא לדבר על ההקלטות מתחנת הדלק מול הפנטגון שצילמה את ה"מטוס" שפגע בפנטגון ואיכשהו התאדה משום מה נשארו גנוזות עד היום.
מהירות הקריסה של שלושת הבניינים מרמזת על דבר שאף אחד לא רוצה לחשוב עליו- פיצוץ מבוקר. עבודה פנימית.
בדוחות מכבי האש מצויין מספר פעמים שחומר בעירה מסוג תרמיט, שמשמש מהנדסים כיום להריסת מבנים ולפיצוץ מבוקר של מבנים (גם במחצבות) נמצא ביסודות כל הבניינים המדוברים, הוא עדיין בער שבועיים אחר כך אגב. וזה דווקא כן מופיע בדוח של מכבי האש .

התרגיל הכי טוב של השטן זה לשכנע את העולם שהוא לא קיים.







לקט סרטונים מכמה זוויות המראה את קריסת הבניין:







לאוהבי תאוריות הקונספירציה - הBBC דיווח על קריסת הבניין בעוד רואים את הבניין עומד ברקע הכתבה





הבניין קרס כל כך מהר במהירות של נפילה חופשית



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה