מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

כשראש ממשלה מסתובב עם דולרים בגרביים











אלדד יניב הוא עורך דין, עיתונאי ויועץ פוליטי. יניב היה ממקורביו של אהוד ברק בתקופת כהונתו כראש ממשלה ובראשית חזרתו לפוליטיקה. בסרטון הוא מתוודה על יחסי ההון - שלטון בצמרת הפוליטית בישראל.
זוהי רשומה רוויה בשנאה ציבורית המתבטאת כלפי שרה נתניהו- ובעלה - ראש ממשלה ישראלי רע וגרוע. האקסטרופולציה לכל נשות ישראל או בכלל היא רק בעיניי המבוננן/ת. האמת היא שהגברת הראשונה. אכן מוציאה את דיבת הנשים רעה. לא ניתן להתעלם מהעובדות הקשות. 
ביבי מפחד משרה וכשהיא לא מעוניינת שמישהו מסוים יעבוד אצל ביבי, ביבי נפגש איתו בדירת מסתור בירושלים ומשלם לו בכסף מזומן שהוא מוציא מגרביים. במקום בו יש כח יש כסף, ובעלי ההון משחדים את השלטון. והציבור? נאלם.
בנימין נתניהו, 
זה לא נגד נשים ולא נגד ראש הממשלה .המסר הועבר בצורה ברורה וחדה .יש מלחמה בתקשורת שלוקחת משאבים מראש הממשלה במקום שיטפל בדברים החשובים .הוא נאלץ לנהל מלחמות בתקשורת .במקום לטפל בכלכלת המדינה ובעשיית שלום .הוא נאלץ לטפל ברכילות ובמלחמות על אגו .הגיע הזמן שראש ממשלתה של מדינת ישראל, יבין שהוא חייב לתת דין וחשבון רק לציבור .מי ששופט אותו זה הציבור .גם אם מחר יקנה 10 עיתונים בנוסף לישראל היום אחרי שקשריו עם ידיעות הופסקו, זה לא ישנה את המצב זה כבר לא שאלה של האם שרה מכה שנית או ששנית מכים בשרה.
.זה כמו בעסק אזרחי מדינת ישראל שהם הצרכני או הלקוחות אינם מרוצים .אם לא יהיה שינוי .אנחנו נקרא לבחירות חדשות .במצב שנוצר היום המדינה צוללת לעבר מיתון עמוק וקריסה כלכלית רבת הקף .אם לא יתנהלו בתבונה לא תהיה מדינה.
אם הציבור יקרא לבחירות חדשות בגלל שראש הממשלה לא מספיק גבר גבר בבית שלו, או לחילופין כי לא מוצא חן בעיננו הבחירה שלו באישה - אוי ואבוי לנו













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה