מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

תחקיר כלבוטק על התעללות בעלי חיים בתנובה אדום אדום








אין שחיטה נעימה, עד אז בעלי החיים עוברים סבל. להלן תחקיר כלבוטק בנוגע ליחס לבעלי חיים במשחטות אדום אדום של תנובה בבית שאן. כתבת תחקיר של כלבוטק ששודרה ב-6.12.2012, שחושפת את ההתעללות בבעלי-חיים בבית המטבחיים הגדול בארץ, המספק בשר, בין השאר, למותג "אדום אדום" של תנובה. הכל נכון. כפי שאמרו, אם זה המצב ב"בית המטבחים המשוכלל ביותר בארץ", תארו לעצמכם מה קורה בכל בתי המטבחים האחרים?
בעקבות התחקיר, מנכ"ל אדום אדום הצהיר, כי “תנובה” מסתייגת ומוקיעה ממצאי התחקיר. בעקבות כך, מנהל המפעל התפוטר וכך גם עבודתם של עובדי החברה המעורבים במקרה. בנוסף, מצלמות אבטחה יותקנו באותם האזורים. התחמקות יפה. המנכ"ל לא טען שהוא לא ידע. הוא לא דיבר על זה בכלל. יתכן והוא ידע על מה שמתרחש בבית המטבחיים. איך מנכ"ל שאמור לדעת על כל נאד שמפליץ עובד בבית מטבחיים כזה משוכלל לא יודע שמתעללים בבעלי חיים ברמה כזו יום יומית?






זה מכאן, מישראל, מאצלנו. מהסופר ליד הבית, מהמסעדה, מהארוחה. המוצר נמצא בכל מקום, התהליך לא נראה בשום מקום. מוסתר מעיני הציבור. תחקיר אדום אדום מבית המטבחיים הגדול ביותר בישראל (בבעלות תנובה) ששודר בדצמבר 2012, לא הראה את כל האמת. שגרת השחיטה היומיומית, אקט ההרג שמבוצע על מאות בעלי חיים בכל יום - לא זכה לתהודה וההפצה שלהם זכו שאר הממצאים של התחקיר.

כל הערוצים ופורטלי התקשורת המרכזיים לעולם לא יראו את המציאות הזו, שרוב הציבור יוצר במו ידיו. הגיע הזמן להודות - התקשורת מדחיקה. חייבים לשבור את קשר השתיקה.
אנא שתפו את הסרטון







בעקבות התחקיר, הוגשה תלונה כנגד בית המטבחיים במשטרה על ידי מספר גורמים, ביניהם אנשים פרטיים, אנונימוס ותנו לחיות לחיות.
דווקא היהודים צריכים לדעת טוב יותר. אני לא מתכוונת בהכרח לקונוטציות שעולות מהשואה, אלא בעקבות הדת היהודית ההומנית. הנזירים היהודים הנם טבעונים ולא מתנזרים מסקס. הנזירים היהודים מתנזרים ממורים מן החי. אם הדבר התאפשר בתקופתו של שמשון הגיבור, ברור שהדבר אפשרי כיום, כשהכל זמין. מעבר לכך, גם למי שאינו מתנזר, היהדות קוראת לצמצם את כמות הבשר שנצרך. לא צריך לאכול בשר כל יום. מקסימום פעם בשבוע בערב שבת או חג. אני לא אבקש שתהפכו לצמחונים וטבעונים. אני כן מבקשת שתצמצמו את צריכת המוצרים שמקורם מהחי למינימום - את צריכת החלב, הביצים והבשר. כשתקטינו את הצריכה, הביקוש למוצרים יצטמצם וכך הדרישה למוצרים אלו תצטמצם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה