מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 9 ביוני 2015

חקלאות חברתית ישירה: יריד חקלאים בירושלים ביום רביעי, 10/6 החל מ-11:00





לאור מחירי הירקות והפירות היקרים, בבקשה קנו ישירות מהחקלאים - לפרטים נוספים.

שתפו! מחר, ביום רביעי, ה-10/6, אהחל מהשעה 11:00 בבוקר, קונים ישירות מהחקלאים ביריד חקלאות חברתית בירושלים - ובכך מוציאים את העסקנות מהחקלאות! ממתי לקנות אפרסק נהיה תענוג אסור? לא נמאס להתפשר על עגבנייה ירוקה? הריכוזיות בשוק המזון לא פוסחת על אף אחד, במיוחד לא על הסטודנטים. במציאות בה שמונה חברות בלבד מוכרות יותר ממחצית מהמוצרים שעל המדפים, לא פלא שיוקר המחייה נותר בלתי אפשרי עבור רבים מאיתנו, וזה מחלחל וסוחף איתו גם את מעמד הביניים! לכן תא הסטודנטים באוניברסיטה העברית וחקלאות חברתית ישירה מזמינים אתכם לשוק איכרים יחיד במינו בקמפוס שמטרתו לעודד צרכנות חכמה ולנסות לשבור את המונופול של רשתות השיווק (וגם לחסוך לכם את הביקור בסופר).
השוק החקלאי בישראל נשלט על ידי שיטה מעוותת שאין לה אח ורע בעולם: עסקנים ומעכרים למיניהם השולטים בגופים הארכאים של מועצות הייצור המיותרות שמייצגות אך ורק את האינטרס של עצמן, את הרווח הכלכלי שלהן והמונופול שלהן בשוק החקלאות בישראל. אותן מועצות לא פעם מכריחות את החקלאים להשמיד סחורה חקלאית מעולה באלפי טונות (!) - בזמן שכולנו משלמים מחירים מופקעים בסופר ובזמן שנזקקים נאבקים כדי לשרוד ואין להם את הכסף לקנות את המחיר הגבוה באופן מופקע של התוצרת החקלאית בסופרים.
ובשביל מה משמידים את התוצרת המצויינת הזו? בשביל "לאזן את השוק" - ביטוי די מכובס שמטרתו להסוות באופן מתייפייף את הדרך המעוותת שמאפשרת למונופולים אלו להעלות לצרכן הסופי את המחיר. הגיע הזמן לעשות מעשה ולהצביע בארנק.
מחירי הפלפלים בסניף של שופרסל

את השיטה העסקנית המעוותת הזאת ואת השוק הריכוזי הזה כולנו, למעשה, מממנים מדי יום ומשלמים עליה בפערי תיווך מטורפים. הפעם לא נותנים לזה לקרות - מחר, כמה חקלאים אמיצים מגיעים למכור את הסחורה שלהם בירושלים ישירות אליכם, ביריד שתא הסטודנטים בקמפוס באוניברסיטה העברית מארגן יחד עם חקלאות חברתית ישירה. הגיע הזמן לקנות ישירות מהחקלאים - בלי דמי תיווך מופקעים על כלום, בלי עסקנים שגוזרים קופון גם על חשבון החקלאים וגם על חשבון הצרכנים.
זו הזדמנות מצויינת לפוצץ אחת ולתמיד את הבלון של העסקנים - וגם לקנות תוצרות זולה וטובה. - אין שום סיבה שנמשיך לשלם מחירים מופקעים רק כדי לממן את העושק המתמשך שפוגע בכולנו - חקלאים וצרכנים. מוציאים את העסקנות מהחקלאות - ומורידים את יוקר המחיה. - היריד מחר! (יום רביעי, 10.6) בין 11 בבוקר ל-4 אחה"צ בקמפוס הר הצופים של האוניבריסטה העברית בירושלים. לדף האירוע בפייסבוק.

*מתי זה קורה?**
יום ד', 10.6 בין השעות 11:00-16:00

**מי עוד מגיע?**
# קואופרטיב בשותף
# הבנק החברתי אופק
# שלל עמדות של סטודנטים: Mashu Mashu בירה, עמדת אוכל תימני ביתי ותחנת קאפקאייקס.

**איפה זה יהיה?**
הכניסה הראשית לפורום (הגרנוליט), האוניברסיטה העברית, קמפוס הר הצופים

**מה צפוי להימכר ביריד החקלאות**
עגבניה, עגבניות תמר, פלפל, מלפפון, בצל, בצל סגול, תפ"וא לבן, תפו"א אדום, סלרי, צנונית, כרוב לבן, כרוב אדום, פטרוזיליה, דובדבנים, פלפל חריף, פלפל ירוק, פלפל צהוב, קישוא, חציל, אבוקדו, אפרסק, נקטרינה, משמש, תפוח, שזיף, ענבים, מלון, אבטיח, עגבניית מגי, שרי צהוב, שרי כתום, עגבניית שוקולד, שרי רגיל, בייבי בטטה, חסה אייסברג, ליצ'י, מנגו, שמן זית, דבש טבעי 1/2 ק"ג, דבש 1 ק"ג, מלפפון בייבי.

וזוהי רק רשימה חלקית! שווה לא?

אז לא לשכוח את עגלות השוק!


***** הכניסה חופשית גם למי שאינו סטודנט, אך כרוכה בהדפסת התמונה הראשית של האירוע, שמהווה הזמנת כניסה *****






שתפו! מחר קונים ישירות מהחקלאים - מוציאים את העסקנות מהחקלאות! http://on.fb.me/1HUokLI-השוק החקלאי שלנו נשלט ע"י שיטה ...
Posted by ‎התנועה לאיכות השלטון‎ on Tuesday, June 9, 2015



לאור מחירי הירקות והפירות היקרים, בבקשה קנו ישירות מהחקלאים - לפרטים נוספים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה