מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 30 ביוני 2015

להיות יפה בכל מידה באמצעות שדרוג beautiful at any size








luisa omielan - Thigh Gap..What Thigh Gap Bitches?! Luisa Omielan at the Melbourne International Comedy Festival, Oxfam Gala 2015. What Would Beyonce Do?!






שמתם לב שיש דברים אוניברסליים, שקורים בכל מקום בעולם? למשל שיפוט - אנחנו אוהבות לשפוט, נכון ביצ'ס? אנחנו אוהבות לשפוט! 
אנחנו שופטות את עצמנו על צבע השיער שלנו, על המבטא שלנו, על מבנה הגוף שלנו.
כשאני מתיישבת לאכול ועומדת לטעום ולהנות מהאוכל שלי, עכשיו זה לא הזמן לספר לי כמה קלוריות יש לי בצלחת או כמה זמן את רצת באותו היום! לא אכפת לי, כלבה. קוראים לזה "ארוחה שמחה" מסיבה מסויימת, אז אל תהרסו לי את המסיבה, אוקי?!?
מה גורם לכם לחשוב שאני לא אוהבת את השומנים שלי?
אני מתה על זה! הו, אני אוהבת את זה! אני אוהבת את זה!
אתם יודעים מה זה אומר?
זה אומר שאני יוצאת לארוחת ערב עם חברים, זה מה שזה אומר!
זאת המתנה שלי לעצמי.
וגבירותיי, לבחורים לא אכפת, תשכרו אותם קצת וכל עוד זה חם, רטוב ונקי, הם בסדר עם זה, קדימה...
ואני לא אוהבת את העובדה שזה עכשיו באופנה להמעיט בערכנו. אני מתכוונת לכך שאנחנו מבאסות האחת את השניה ואפילו יותר גרוע מכך - אנחנו מבאסות את עצמנו.
אתן רואות את ביונסה עושה את זה? ממש לא!
מה ביונסה הייתה עושה, ביצ'ס?
משדרגת את עצמה. כן, משדרגת!
למשל פגשתי חברה לפני כמה ימים ואמרתי לה היי, מאמי, את נראית מעולה. השמלה שלך ממש נחמדה. אתם יודעים מה הייתה התגובה שלה למחמאה הזאת?
היא התחילה להגיד, אה זה... אמממ
קניתי אותו במבצע לפני שלוש שנים. היא הייתה ממש זולה אבל קניתי אותה ואמממ... כן היא כבר לא ממש עולה עליי, כי כשקניתי אותה הייתי ממש רזה ואמממ ומאז עליתי מלא במשקל אבל לא חשבתי שאראה כאן מישהו ואז ראיתי אותך כאן ואלוהים אדירים, את רואה אותי בשמלה הזאת. זה כל כך משפיל!
אני שונאת את עצמי
אני שונאת את עצמי

וכל זה אחרי מחמאה!
זאת התשובה הלא נכונה כלבות!
אם מישהו בא אליכן ואומר לכן שהשמלה שלכן יפה, אתן יודעות מה אתן צריכות להגיד?
"תהיה בטוחה שזו שמלה יפה!
ואני אגלה לכם סוד - היא נראתה חרא על הקולב!"

לשדרג!
אל תספרו לי בעיות שאני לא רוצה לשמוע!
למשל עכשיו יש לי אישו עם הירכיים שלי - אלוהים ישמור, הירכיים שלי נוגעות אחת בשניה...
אלוהים כולם רואים את זה?? אתם רואים את זה??
זה כל כך משפיל אלוהים ישמור! הירכיים שלי נוגעות אחת בשניה.
אלוהים ישמור, זה כל כך משפיל - הירכיים שלי נוגעות אחת בשניה.
תשלחו אותי לקרקס ותקראו לזה מופע איימים ביצ'ס! הירכיים שלי נוגעות אחת בשניה!.

אז כן, הירכיים שלי נוגעות אחת בשניה, וואו.
אבל אני מצטערת ביצ'ס, אם הייתם בעצמכם כל כך קרובים לוגינה שלי, גם אתם לא הייתם מתאפקים והייתם נוגעים בעצמכם...


וואו. חיים שלמים יכולים לעבור בלי שאנשים יבינו את המסר שהסטאנדאפיסטית הזאת מצליחה להעביר ב3 דקות - יפה בכל מידה  

LOVE THE BODY YOU'RE IN EVERYDAY! 
As someone who use to think about their weight EVERY SINGLE DAY, it consumed my life and made me question everything I did. once I began to focus on who I was as a person, all my insecurities faded. its okay to want to better yourself, mind, body, and soul, but you also have to live your life for the moment! love yourself and fuck anyone who makes you feel otherwise!











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה