מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 5 ביוני 2015

כשחברת Orange נכנעת ללחץ הערבי ומנסה להחרים את ישראל










אורנג' העולמית הודיעה, באמצעות מנכ"לה, שהיא מתכוונת להתנתק מנציגתה בישראל, חברת פרטנר, ולנתק את קשריה עם השוק בישראל. כל כך הרבה סתירות בהודעה כל כך קצרה. מצד אחד, מנכ"ל פרטנר הישראלית לא מכיר כל ניסיון כזה לניתוק הקשרים בין הצדדים כפי שהצהיר זאת המנכ"ל של החברה העולמית.  הצהרה זו הגיעה לאור כניעתו ללחץ מצד ערבים להפעיל חרם כלכלי על ישראל בעקבות מסעי הסברה פוליוודיים שקריים. מעבר לכך, המנכ"ל המקומי של החברה מצהיר שהחוזה בין הצדדים לא רק שאינו מאפשר זאת, אלא גם שבעל המניות העיקרי ששולט במניותיה של החברה העולמית הנו חיים סבן, ישראלי - אמריקני פטריוט וציוני שמתנגד להפעלת לחץ על מדינת ישראל באמצעות חרם כלכלי.
ובכלל, גישתם של פעילי מרצ וחבריהם להזיה ממזרית, נחשית, מתמרנת ומקורה ברוע לב ובניסיון להשתמש בשיטה הפוליוודית ובייתרונותיה של התקשורת השמאלנית בישראל לקדם הזיות מסוג זה. השיטה של השמאל היא לזרוק את הגפרור בשדה הקוצים ואז להאשים אחרים בשריפה. קרי, ליזום את החרם על ישראל ואז להאשים בכך את ישראל שמביאה את החרם על עצמה מטעם הגויים כשלמעשה, החרם הוא ביוזמת יהודים אוטואנטישמיים. המקרה של גלאון הוא בסך הכל מקרה מייצג של השמאלן אשר לא נוחל הצלחות בקלפי, ומנגד עושה הכל כדי להשחיר את שמה של ישראל בעולם.





הוא יותר גרוע מדאעש !יותר גרוע מהחמאס !והנה הפרצוף שלו ! אחד מיוזמי החרם נגד ישראל כמה מפתיע הוא ישראלי יהודי והשם שלו...
Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Thursday, June 4, 2015



מי שלא פעל נגד שוברים שתיקה, בצלם, עדאללה, מחסום ווטאש, הקרן לישראל חדשה ושאר הארגונים והעמותות שיום יום מכפישים את חיילי צה״ל וקוראים לנו פושעי מלחמה, מי שלא פעל נגד אותם אנשים ואירגונים שבכסף זר מעללים עלילות דם על מדינת ישראל שאנחנו מדינת אפרטהייד גזענית ושאר השקרים - שלא יתפלא שבסוף מחרימים אותנו בעולם. על ממשלת ישראל להתעורר ולהעביר את חוק העמותות באופן מיידי.
בתמונה למעלה - סטפן רישאר מנכ״לה האנטישמי של אורנג' העולמית. במחאה על דבריו, עובדי פרטנר בישראל תלו דגלים גדולים שכיסו את לוגו החברה בבניין ההנהלה בראש העין. 
אז כדי להבהיר פרט אחד קטן ומשמעותי - אפשר לעשות הכל, תלוי באיזה מחיר. היא תאלץ להיפרד מפיצוי של עשרות ומאות מליוני דולרים. כן, חברת אורנג' העולמית יכולה ורשאית להתנתק מישראל וזה בסדר גמור, שתחרים. 
למעשה, המלצה שלי למנכ"ל אורנג' העולמית: תלך עם הלב שלך – עד הסוף, אבל עד הסוף! תחרים את ישראל ולא לשכוח להיות נאמן למטרות ולאמונה שלך ותחרים את כל מה שהיה לישראל יד בו, אני פה בשביך לעזור לך לזכור:
- דיסק און קי.
- טכנולוגיית הפלאפונים הניידים שפותחה בישראל.
- אל תשלח סמסים שכן השיטה פותחה ע"י ישראלים.
- כל המעבדים של מחשבי אינטל פנטיום, המנגנונים , לפטופים ונוטבוק.
- כל מוצרי מיקרוסופט ותוכנות ההפעלה שנתמכות בישראל.
- תוכנות האנטי וירוס השונות.
- קוד האלגוריתם שמשמש היום לשליחת אימיילים שיוצר בישראל באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע בשנת 1980.
- שלא ישאירו לך הודעות במשיבון הקולי שפותח ע"י השקעה ישראלית.
- פייסבוק – שהוקמה על ידי יהודי והרבה אפליקציות בפייסבוק שפותחו על ידי מתכנתים ישראלים.
- והכי חשוב כי הרשימה יכולה להימשך עוד דפים ארוכים - חשוב לי שלא תאכל עגבניות שרי שכן הן הונדסו במדינת ישראל ולא תשתמש בפיתוחים של ציוד רפואי שנעשה על ידי מדענים ורופאים ישראלים שקשורים למשל לקוצב לב. פיתוחים אלו נעשו בישראל, על ידי ישראלים ויהודים בכלל במדינת ישראל וברחבי העולם. רבים מזוכי פרס נובל הנם ישראלים ויהודים שפיתחו מוצרים שסביר להניח שיצילו את חייך ושאתה לא יכול לדמיין את חייך בלעדיהם, בזכותה של מדינת ישראל – שהיא מדינת היהודים הגאה, שלנצח תישאר. אז אתה רוצה להחרים? תפדל. בבקשה. אתה מוזמן.
 

אני דרך אגב לא אבטל את המנויים שלי בחברת אורנג' – למה? כי נוח לי להמשיך ולהכריח אותך לזכור עד כמה הקיום שלי ושל המדינה הנפלאה שלי חשוב ונצחי. עם ישראל חי.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה