מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 14 ביוני 2015

עשרת הדברות לאוהבים היהודים-דתיים






א. אנוכי ה- מעמדי האלוקי בתור הגבר של המשפחה הוא יסוד בתא המשפחתי החמים שלנו שאין לערער עליו. לכן, לפני שאת מבקרת אותי על כך שעוד לא לקחתי את המכונית לטסט אנא זכרי כי נבראתי בצלם אלוקים ויש להתייחס אליי ככזה. קחי מונית שירות ותשמרי את העודף.
ב. לא יהיה- ביום בו קידשתי אותך בטבעת ששמתי עליה את כל החסכונות ממכירת ארבעת המינים, עברת מרשות אביך לרשותי. לכן, גם אם את מוקפת בגברים מצודדים במשפחתון אותו את מנהלת, אל תשכחי כי אני הגבר היחיד בחייך. שלא יהיה לך, חס וחלילה, אחר על פניי.
ג. לא תישא- את יודעת כמה אני מקפיד אל "לא ילבש" ולכן אין לי אפשרות ללבוש את המנשא ולעזור לך עם אחד התאומים. חוץ מזה אסור לי לטלטל. קבלי זאת בהבנה ושמחי על הזכות המיוחדת לשאת בעול בלי עזרת חבר.
ד. זכור את יום השבת- גם אני בן אדם ולפעמים שוכח לכוון את שעון השבת. בבקשה אל תעבירי עליי ביקורת בנוגע לחינוך ילדינו רק כי השתמשתי בתינוקת כדי להדליק את המזגן בשינוי. גם את לפעמים שוכחת את האור במקרר.
ה. כבד את אביך ואת אמך - ההורים שלי אוהבים אותך עד אין קץ. גם כבר כמעט לא מפריע להם שבחרת במימוש עצמי ויציאה לעבודה על פני טיפוח התא המשפחתי. הם שומרים בתורות על ילדינו שהזנחת ולכן מגיע להם כל הכבוד והערכה שבעולם.
ו. לא תרצח- אני יודע שאמא שלי יכולה להיות מעצבנת לפעמים, אך זכרי שגם היא אישה וקשה לה לשלוט ברגשותיה כשהיא רואה ששיערך אינו מכוסה במלואו כשאנו מתיישבים לארוחת שבת. אנא, עשי מאמץ לשלוט ברגשותיך ואל תרצחי אותה עם הסכין של החלות. לי עוזר לספור עד ח"י.
ז. לא תנאף- אני הגבר היחיד והמיוחד שלך. נפגשנו כבר במעמד הר סיני אבל לא היית מספיק דוסית בשבילי אז יצאתי עם שותפה שלך. בכל מקרה, כיום אנחנו נשואים ואני כמעט כמעט לא חושב על אחרות יותר. ברוב המקרים. לכן אני מצפה ממך להיות נאמנה אליי בצורה מוחלטת. נתקי קשר עם ידידים ואל תאשרי גברים בפייס. אולי את החברות שלך זה מצחיק אך זה פוגע באגו הגברי שלי. יכול להיות שאלוקים ברא לנו מנגנונים שונים אז הכי פשוט שתתאימי את עצמך לשלי.
ח. לא תגנוב- אני יודע שחשוב לך להיראות יפה ותמיד בצו האופנה, אך אנא, אל תנצלי לרעה את העובדה שיש לנו חשבון משותף לקניות מיותרות. את הלא יודעת כמה קשה אני עובד כדי שיהיה לנו כסף לחיתולים חד פעמיים ולא תצטרכי לכבס את הרב פעמיים.
ט. לא תענה ברעך- כשאנחנו עומדים לצאת לאירוע שאת יודעת כמה הוא חשוב לי, בבקשה אל תגידי לי שיקח חמש דקות לקלח, להלביש ולהרדים את הילדים לפני שהבייביסיטר מגיעה. את הרי ידעת שיקח לך זמן ויכולת להתארגן מראש. אני כבר הזלפתי את הבושם האהוב עליי ומחכה לך מיובש ליד דלת הכניסה. זה פוגע בי.
י. לא תחמוד- המצב הכלכלי שלנו לא פשוט. הכסף מהכולל שלי ומההורים שלך לא תמיד מספיק לנו אפילו לדברים בסיסיים כמו ניקוי יבש לציציות שלי. לכן כשאת נעצרת ליד חלון הראווה של מגנוליה ורוצה שאקנה לך צמיד לרגל זה גורם לי להרגיש שאני לא מצליח לספק לך את כל צורכך והדמעות זולגות מעצמן. נא להמנע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה