מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 13 ביולי 2015

כשמהפיפי שלך יוצאים שני פסים על מקל





שני פסים. דמעות. למה לעזאזל עשיתי בדיקה כשאני לבד? אין מי לחבק. משכנעת את עצמי שהפס לא מספיק חזק, עוד בדיקה. שני פסים. מספרת לאורי. עוד דמעות. מספרים למשפחה.
לא רצית לחכות שתסיימי את הסטאז'?

עוד דמעות. בחילות. בדיקות דם. חומצה פולית. ברזל 3 פעמים ביום.
מספרים לחברים. לא ידעתי שהפסקת גלולות, למה לא תכננת לאפריל?
את מורה. למה לא תכננת לספטמבר? את מורה.
חבל, חבל שיצא לך ביוני, טוב, לפחות לא תעברי את הקיץ.

אל תאכלי דגים, אל תשתי אלכוהול, לואיזה זה לא טוב, מה את לא יודעת שאסור נבטים? אל תאכלי חטיפי אנרגיה עם ויטמין E בין 15:00 ל-17:00 זה מעלה את הפוסטמטונין, אל תשתי מתוק, אל תאכלי מלוח, חמוץ עושה צרבת. את לא יודעת מי הכין את הסושי הזה, אל תקחי נורופן! בשום אופן לא אדווייל, אל תשחקי טניס, אל תתרגשי, אל תגזימי עם טונה, את לא אוכלת מספיק בשר, תשתי רק קפה נטול, חלש, על בסיס מים. בלי קרם ברולה, שלא תקחי ביס מהטירמיסו, תשכחי מקולה זירו.

אורי רוצה בן, מה נעשה עם בת? אין לו מה לעשות עם בת, שלא יהיה עם תלתלים, סקירה ראשונה. יש בולבול. יהיה לאורי הרבה מה לעשות. העיקר שתהיה ברית, צריך גם פדיון, מה זה פדיון? תעשו באולם, זה נהוג.

חלבון עוברי, חלבון חלבוני, בדיקות דם, סיסי שליה, העמסת סוכר, מה לא עשית מי שפיר? פשששש את אמיצה, סקירה ראשונה, סקירה שנייה, מה לא עשית סקירה שלישית? זה רק 15,000 ש"ח אבל לפחות תשני בשקט. אולטראסאונד, הוא עוד לא התהפך, תראי לו את הדרך עם פנס, העיקר שהכל בסדר.

מה? כבר שבוע 36? איך עבר מהרררררר. מה רק שבוע 37? יש עוד מלא זמן.. את לא תלדי לפני 40, את תלדי ב26, את תלדי ב16, את תלדי אחרי ה15, אני מהמר על 29, רק שלא יוולד ביולי שיחגוג יומולדת בביה"ס.

את ממש ענקית! יואו את עצומה, וואו איך גדלת, מה קורה שמנה? מה קורה דובה? מה קורה פילה? מה קורה שמנמונת?
את לא נראית אפויה, יש לך לפחות עוד שבועיים, את לא נראית מבושלת יש לך זמן... הבטן עוד לא למטה, מה קרה לך? יש מלא זמן....
מה עם שם? כבר בחרתם? אולי נווה? אולי ראם? אולי יהב? אולי לחן?
את הרי בעסקי המוזיקה, לא? עכשיו מאוד פופולרי שמות יוניסקס, תקראו לו צליל! אל תבחרי שם עם הברה אחת, אל תבחרי שם שמסתיים בת', אל תקראי לו על שם מישהו, אבנר זה שם חזק.
תיקחי אפידורל למה לך לסבול? אל תיקחי הכי טוב טבעי, תלדי בכריעה, הכי טוב בעמידה, תבקשי בלי מוניטור, תבקשי בלי תפרים, מה עוד לא הכנת תיק?
איך לא סיימתם את קורס ההכנה ללידה? חבל...

עדיין לא המלטת? מתי את משריצה? נו מתי כבר תפליצי? כנראה שנעים לו בפנים, אין מה לעשות כשהוא ירצה הוא יצא. תיהני מהזמן הזה אחר כך יהיו פעמים שתרצי שהוא יחזור לבטן... נו?? מה הוא לא רוצה לצאת?? כנראה שטוב לו בפנים... טוב נצלי את הזמן לישון, אחר כך לא תוכלי... עדיף שהוא בפנים כמה שיותר... טוב אז תעדכני, תודיעי, נו??? מה קורה?? עדיין לא יצא?? נו מה קורה?? טוב תעדכני. נו? מה קורה?? עדיף שלא תגיעי לזירוז... תשתי תה פטל, תרדי במדרגות, תעשי סקס, למה אתם לא עושים סקס??? מה את רוצה להגיע לזירוז? נו??? מה קורה??

חדר לידה, כאבים, רואה את אלוהים. הוא בחוץ
והחיים שלנו כנראה השתנו לגמרי.
ברוך הבא ילד,
עברנו לא מעט יחד בחודשים האחרונים,
אבל המסע האמיתי והכל כך מרגש שלנו רק מתחיל...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה