מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 7 ביולי 2015

למה מלצריות בתל אביב כועסות עליכם? המדריך ללקוח





ח'ברה החלטתי לעשות לכם קצת סדר,תודו לי אחר כך. המדריך ללקוח בבר חלק א',תהנו:

1.כשמלצר ניגש אליכם ואומר לכם "שלום", אז אל תענו לו "עוד דקה". אמרתי לכם שלום, לא שאלתי אם אתם רוצים להזמין. יש לי עיינים וראיתי שרק התיישבתם אז תענו בשלום.
2.התיישבתם, אמרתם שלום, נתתי לכם זמן ועכשיו הגיע הרגע הגדול, רגע ההזמנה. זה בסדר לבקש עוד דקה, אל תגידו "אנחנו מוכנים" ותתנו למלצר לעמוד לידכם כמו אידיוט בזמן שאתם מתלבטים בין ציפס לטבעות בצל.
3."אני רוצה בירה". אה באמת? חשבתי שהגעת לפה כי אתה רוצה לאמץ כלב.
4.אם אתם רוצים משהו תיסגרו מה בא לכם ואז תקראו למלצר, לעמוד כמו אידיוט באמצע משמרת כשלא חסרה עבודה ולשמוע "ליאור רוצה צייסר? תמי. תמי. תמי. תמייייי תעני רגע, נו. רוצה צייסר? מישהוא עוד רוצה צייסר?אז תביאי 4 לא ניב גם רוצה 5 אבל תמי לא אז 4" לא כיף בכלל.
5.רוצים לשבת בשולחן המלוכלך שבדיוק קמו ממנו אנשים? אין שום בעיה. תנו לנו שנייה לנקות ולסדר.
6."את לא חושבת שמגיע לנו צייסר?" אז אם היה מגיע לכם הייתם מקבלים. כמו שלא תלכו לחנות בגדים ותגידו שמגיע לכם חולצה.
7."אותך" זו לא התשובה הנכונה ל"מה בא לכם". זו הטרדה מינית.
8.קר? תתלבשו בהתאם. לא אני לא הולכת לקחת מחמם משולחן אחר. ואני לא הולכת להדליק לכם מדורה.
9.אני יודעת שזה כיף אני יודעת שאתם חייבים להתעסק במשהו אני יודעת שלא שמתם לב. תפסיקו לפורר את התחתיות של הבירה. ואם כבר פוררתם באמשלכם שימו את זה במפית או משהו.
10.אחרון חביב להיום אם יש ממול לבר שאתם יושבים בו עוד בר אל תשבו שם להפסקת סיגריה. "לא צריך תפריטים אנחנו יושבים שם רק יצאנו לעשן" אני אפילו לא צריכה להגיד למה זה לא בסדר נכון^?!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה