מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 22 ביולי 2015

לגבות מבנק לאומי עמלת שירה, נחנקנו מהעמלות




"אִם כֶּסֶף תַּלְוֶה אֶת עַמִּי, אֶת-הֶעָנִי עִמָּךְ לֹא תִהְיֶה לוֹ, כְּנֹשֶׁה; לֹא תְשִׂימוּן עָלָיו, נֶשֶׁךְ"















גדי וילצ'רסקי עוזב את בנק לאומי ואת רקפת הגנבת. הם מבקשים ממנו עמלת שורה והוא צריך לבקש מהם עמלת שירה :)
משלמי המשכנתאות שימו לב - יש פתרון. לא צריך יותר להחזיר לבנק פי 3 מסך קרן המשכנתא באמצעות ריבית. השרות ניתן ללקוחות כל הבנקים.
בנוסף, 80% מהשכירים שמשלמים מס הכנסה זכאים לקבל כסף בחזרה ממשרד האוצר. לביצוע החזרי מס צרו קשר. 


תקשיבו לי טוב

אני כאן עוזב
נחנקנו כבר מהעמלות



אתם יותר גרועים מהוט
אם אני כאן אשאר
אז הג'ובה תיגמר
נחנקנו כבר מעמלות, מעמלות

נחנקנו כבר מעמלות בנק לאומי, נחנקנו מעמלות

חנקתם כבר את הלקוחות
כבר אין לנו כוחות
על כל דבר אתם לוקחים עמלה
ועל מה?!
עמלת משיכת מזומן
עמלת הפקדת מזומן
עמלת לא הפקדתי בזמן
עמלת משיכת צ'ק
עמלת הפקדת צ'ק 
צ'ק, צ'ק, צ'ק, צ'ק
עמלת הקצאת אשראי
עמלת להישאר בסניף הזה זה לא כדאי
עמלת ערוץ ישיר
תסתכלו על הלקוחות - מי כאן ירוץ וישיר?
וכמובן מלכת העמלות - עמלת השורה.
גבירותיי ורבותיי, מהי עמלת השורה?
למה היא קשורה?
האם היא כשורה?
נחנקנו כבר מהעמלות, בנק לאומי, נחנקנו!

אם אני כאן אשאר

אז הג'ובה תיגמר
נחנקנו כבר מעמלות, מעמלות! נחנקנו!

חבר'ה, מה אני צריך לקחת מספר עכשיו? יש לי כמה צ'קים להפקיד.


גדי וילצ'רסקי מודיע לבנק לאומי, סניף כיכר רבין בתל אביב, ולמנכ"לית רקפת רוסק עמינח תוך כדי שירה על לחן השיר ניו יורק ניו יורק מהמחזמר הנודע. בנק לאומי לא פראיירים: חדי העין וודאי הבחינו שאחת המשתתפות פה היא למעשה טיראן פרטוק, שהתחזה לרקדנית, ותוך שהוא מסתכן בנקע בקרסול, הצליח לחדור לקודש הקודשים של להקת בלקן במחסן, צפה בתווים של ניו יורק ניו יורק מבעוד מועד, צילם אותם באייפון, והניח את הממצאים לרקפת על השולחן. ומה דעתכם עמלה על גביית עמלה ועל עמלה כי יום שני היום.










הצ'ופצ'יק של הצ'ק - הפינה הראשונה של "סוגר חשבון", כל יום רביעי, 21:00, ערוץ 10. מה דעתכם על ההצעות שלי ל רקפת רוסק עמינח?#סוגרחשבון
Posted by ‎יובל חקלאי - Yuval Haklai‎ on Friday, May 15, 2015


כל הפעולות שכלל לא הזקקת,
שקל - שקל אספת, וחסכת
כל אותן שעות שבעסק השקעת שוב יורדות לטמיון

עמלות,

בשלל צורות
שתי פעולות
חולפים כספיי אל מול עיני

עמלות,

הצ'ק חוזר,
הבנק סוגר
להתעורר מהר

עמלות

בשלל צורות
שתי פעולות
חולפים כספיי אל מול עיני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה