מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 17 ביולי 2015

לבחור בין חרפה למלחמה








ב 30 לספטמבר 1938 חתם ראש ממשלת בריטניה צ׳מברליין על הסכם מינכן עם היטלר.
כמה חודשים לפני כן הוא אמר:
״כמה נורא, דמיוני, לא יאמן הדבר, שאנו נצטרך לחפור שוחות ולמדוד מסיכות-גז כאן, בגלל מריבה במדינה רחוקה בין עמים אודותם איננו יודעים דבר.״ הוא הוסיף ש״במלחמה אין מנצחים, כולם מפסידים" ובהתרגשות אמר על ההסכם עם היטלר שיביא ל״שלום בדורנו״.

ראש ממשלת בריטניה, צ'מברלין, הסתבך בשמחה בקורי המרמה שטווה לו אדולף היטלר, כשבטיח הימנעות ממלחמה ובתנאי שחבל הסודטים יילקח מצ'כוסלובקיה ותטופל הבעיה היהודית. חבל ששמאלני ישראל יפי הנפש, אינם לומדים מההיסטוריה. יאן מסריק, שר החוץ של צ'כוסלובקיה, שארצו הוקרבה בועידת מינכן אמר לצ׳מברליין: ״הקרבתם את ארצי, כאילו כדי להציל את השלום, שהאלהים ישמור את נשמותיכם".
וצ'רצ'יל אמר: ״בריטניה יכולה הייתה לבחור בין חרפה למלחמה, היא בחרה בחרפה ותזכה במלחמה"
ארבעה חודשים אחרי תמונת הנפנוף המפורסמת בהסכם שחתם ראש ממשלת בריטניה צ'מברלין עם היטלר, חשב חבר הפרלמנט השוודי אריק גוטפריד ברנדט שזה יהיה ראוי להוסיף את שמו היטלר לרשימת המועמדים לפרס נובל לשלום. העולם היה באופוריה. התקשורת הכתירה את צ'מברלין לנביא השלום של דורו. חצי שנה לאחר מכן החיוכים נמחקו.



ביום הראשון ללימודים, ב-1 בספטמבר 39' פלש צבא גרמניה לפולין והראה לעולם שעם ציר הרשע אי אפשר לעשות הסכמים. מחיר החיוכים והנאיביות היה המחיר הגבוה ביותר ששילמה האנושות: 64 מיליון גופות וביניהם שואת העם היהודי. 
רבותי, ההיסטוריה חוזרת. ב 14 ליולי 2015 ארצות הברית בהנהגת אובמה ושאר המעצמות חתמו על ההסכם הגרעין עם אירן. השיחות נערכו במלון שאדולף היטלר היה נוהג להתארח בו, מלון אימפריאל. האיראנים הונו את ארצות הברית ואת יתר המעצמות המערביות במטרה להשיג פצצת אטום תוצרת עצמית תוך הסרת הסנקציות הכלכליות שמטרתן להכניס כסף לאיראן ולממן את הוצאתה לפועל של תכנית הגרעין האירנית. הסכם דומה נחתם בין קלינטון לצפון קוריאה. פרופסור הסכם הגרעין עם איראן עומד בשורה אחת עם הסכם מינכן משנת 1938 והסכם אוסלו משנת 1994. אין מנוס מההשוואה, רק שהפעם העולם הנאור הגדיל לעשות והעניק את פרס הנובל לשלום  לחוסיין אובמה עוד טרם החלה הפארסה.
ישראל מתנגדת להסכם זה בצדק. לדברי פרופ' בלייראש המרכז לחקר המזרח התיכון באוניברסיטת אריאל, "המשותף להסכמים האלה הוא שכל אחד מהצדדים החותמים ידע בדיוק מה הכוונות של הצד שכנד והלכו בעיניים פקוחות לקראת טרגדיה איומה". יחד עם זאת, מאחר ומדובר בנשק שובר שוויון, ישראל אינה המדינה היחידה במזרח התיכון שאינה מעוניינת שאירן תשיג פצצת אטום ואף מדינות מוסלמיות מתנגדות לכך. 
זו לא בעיה לחתום הסכמים עם ערבים. הבעיה היא שהנביא מוחמד הטיף לערבים לעשות שלום כשהם חלשים ומלחמה כשהם חזקים. ועוד אמר מוחמד שכל הסכם שהמוסלמים חותמים עם הכופרים לא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב ואפשר תמיד לא לכבד אתו. מכאן אפשר ללמוד ולהקיש שכל ניסיון להתחבר לתנועה הערבית המשותפת הוא בזבוז זמן. כל זמן שהערבים לא מגנים רצח יהודים, כל זמן שערביי ישראל לא יוצאים בהמוניהם נגד דאע"ש ונגד רצח חפים מפשע בסוריה בעיראק או בלבנון, כל זמן שבהפגנות של הרשימה המשותפת מניפים את דגלי פלסטין, זה יהיה פשע כלפי הציונות וכלפי החברה הישראלית לנסות ולהגיע איתם להבנה.
אם הערבים רוצים שיצטרפו לחברה הישראלית. מי שעולה על המרמרה ומצטרף למאבק של ערביי ישראל בציונות מוציא את עצמו מהכלל.  בכדי לאפשר את השגת ההסכם בכל מחיר, ממשל אובמה עשה את מירב המאמצים. דווקא התנהלות ממשל אובמה אילצה את נתניהו לפנות לקונגרס. המנהיגים הפתאים של השמאל הישראלי אכלו את הלוקשים שמכרו להם האמריקאים והאירופאים. למעשה, כל מנהיגי האופוזיציה בישראל הם "דרדקים" ליד נתניהו. נתניהו מקושר מאד בצמרת העולמית ועל כן מקבל עידכונים גם משיחות שאמורות להיות סגורות וחסויות כמו שיחות הגרעין. במקביל, "הילדים" הרצוג, לבני ולפיד האמינו שהם יכולים לסמוך על הנשיא האמריקאני שישמור עלינו. להם אין מכרים וחברים טובים יודעי דבר.
כשנתניהו ניסה בערוצים החשאיים לסכל את המהלך האמריקני (שיאפשר לאיראנים התראה מוקדמת לפני כל פיקוח על מתקני הגרעין, כמו גם נתן לה הגנה מפני תקיפה או פגיעה בתוכנית הגרעין שלה), החל להזהיר בערוצים הלא חשאיים על ההסכם המתגבש.
 ג'ון קרי, בעזות מצח ובזלזול מוחלט מיכולותיו להשגת אינפורמציה של נתניהו, טען ש "כל מי שמתרוצץ וקופץ נגד העסקה עם איראן, כלל לא יודע את פרטיה". בדיעבד, הסתבר דווקא שנתניהו הכיר גם הכיר. "הילדון" המנהיגותי, הרצוג, האמין לפטרונו קרי וטען ש "לא צריך לסכל את ההסכם עם איראן" , וזאת רק על סמך האמרה של קרי, ואף הוסיף ליקוק פתטי ואמר שהוא "סומך על הנשיא האמריקני ברק אובמה". הוא סיים עם מחווה שבאה לרמוז על אמון מוחלט לאובמה, ושיגרה עקיצה אל עבר נתניהו כשטען : "אף אחד לא יודע מה הם פרטי ההסכם"..
אז נתניהו ידע. כעת תארו לעצמכם איזה ראש ממשלה "עיוור" וקל לשיטוי היה לנו לו נציג "המחנה הציוני", היה יושב כעת על כסא ראש הממשלה. ברגע שהבינו המעצמות המערביות ובכלל זה ארה"ב בראשות ממשל אובמה, שפרטי ההסכם המבזה ידועות לנתניהו, ומחשש לפארסה עולמית שתיווצר לאור כך, החליטו בממשל אובמה לצמצם את היקף המידע שהוא מעבירה לישראל לגבי איראן בגלל שקיים "ניגוד אינטרסים מול העמדות הישראליות".
שתבינו, האינטרס של ישראל היא הישרדות. מה האינטרס של המעצמות ושל ממשל אובמה לגבי ישראל? נתניהו' שהבין שלא ניתן לסמוך על המעצמות בכלל ועל ממשל אובמה בפרט בערוצים החשאיים, החליט להעלות את הסוגיה למימד הציבורי ולכן החליט לנאום בקונגרס בנסיון לבלום את החרפה המתגבשת ואת הסכנה הקיומית שתתהווה כתוצאה ישירה ממנו.ג'ון קרי, שכזכור טען ש "כל מי שמתנגד להסכם לא מכיר את פרטיו ", הבין טוב מאד כעת שנתניהו מבין ומכיר כמעט את כל ההסכם על כל סעיפיו ולכן שיגר אזהרה לעברו ואמר "פרסום מידע מסווג יהווה בגידה באמון".
אז מי בגד באמונו של מי? כעת משהבנתם כיצד נתניהו נלחם בשדה הדיפלומטי, אני מקווה שתבינו כמה גדולה עליבותם של לפיד הרצוג ושות' על שתקפו את נתניהו גם על העימות עם הממשל וגם לאחר מעשה על ההסכם הגרוע, שהרבה בגלל חרפתם, לא הצליח לסכל. 
איראן מעוניינת שמלחמת העולם הבאה תתחיל באותה נקודה בה הסתיימה המלחמה הקודמת - הטלת פצצת אטום. סליחה, הם לא מעוניינים בפצצה, הם מעוניינים באטום למטרות שלום (לכן הם החביאו את מתקני העשרת האורניום והתנגדו לפיקוח בינלאומי). לצורך השגת מטרה זו, הם פעלו במטרה להטעות את המערב. היה להם נוח כשחוסיין אובמה המוסלמי והאנטיציוני מנהיג את המעצמה החזקה בעולם ומשמש כנשיאה של ארצות הברית.
קצת היסטוריה איראנית - אירן שנתה את שמה מפרס לאירן במהלך מלחמת העולם השניה במטרה להדגיש את היותה גזע ארי וכהזדהות עם התורה הנאצית. האירנים לא רואים את עצמם כערבים אלא כגזע עליון, כארים, הגזע הארי. המשטר מבוסס על הקוראן המייחל למותם של יתר הגזעים הנחותים.
במסגרת ההסכם יוסר איסור מכירת הנשק לאיראן. שאר הסנקציות הכלכליות יוסרו גם הן. מעבר להיבט הביטחוני קיומי, לאיראן מאגרי גז גדולים פי 4 מאלו שהתגלו בישראל. ארגוני הטרור שהיו זקוקים למימון ולחמצן עתה יכולים להיות רגועים, כי יצואנית הטרור הגדולה בעולם יכולה לאפשר להם את המשך ביצוע הזוועות. והכל בחסות "מטרות שלום".
עיר נעוריו של היטלר, וינה, בה גדל ובה התעצבה דמותו, סגרה השבוע מעגל היסטורי. כמובן שהדיפלומטיה עדיפה על כל מלחמה. אך על הדיפלומטיה להכיר בקיומו של הרוע בעולם. אילולא כן, בדרכה, היא מגבירה את נוכחותו ויוצרת סיפור אימה עבור האנושות כולה.
בסרטון הבא, מתוארים 4 שלבי הפיתוי וההונאה של אירן את ארצות הברית והמערב, ביחס להסכם הגרעין. כל תורת הת'קיה השיעית על רגל אחת.




בשלב הראשון, האירנים השיגו את אמון המערב באמצעות החלפת נשיאה הקיצוני בנשיא מתון, לכאורה. עם זאת, הם עדיין מאחלים מוות לאמריקה ולמערב, הלכה למעשה.

בשלב הבא, בכדי להונות את האוייב, אין להמנע מהשקר. הדבר מכונה באיסלאם ת'קיה. השקר בא לידי ביטוי בכך שדווח למערב שמדובר בתכנית גרעין למטרות שלום. מנהיגי אירן חזרו על שקר זה שוב ושוב. עם זאת, גורמים מערביים שבחנו את תכנית הגרעין האירנית קבעו שמדובר בתכנית גרעין שמטרתה להעשיר אורניום לצורך בניית פצצות אטום.
בשלב השלישי, האירנים הונו את המערב בכך שהם הסכימו בהסכם הביניים לאפשר גישה מלאה למתקני הגרעין האירניים ולכל שרשרת האספקה של ציוד למתקנים האיראניים. לאחר שהמערב הפנים את האשלייה ובלע את הפתיון, אירן מנעה בהסכם הסופי את העוגן של פיקוח צמוד על מתקני הגרעין שלה וגישה לשרשרת האספקה של ציוד למתקני הגרעין שלה.
בשלב האחרון, זוהו נקודות החולשה של המערב והן נוצלו כדי להשיג את תכנית הגרעין האירנית והסרת הגזרות הכלכליות על אירן. מאחר והמערב מאמין בהשגת שלום באמצעת דרכים דיפלומטיות, האירנים ניצלו זאת כדי להסיר את הגזרות הכלכליות ולמעשה, להוציא לפועל תוכנית לפצצה גרעינית אשר תופנה בהמשך כנגד המערב.







המערב לא מפנים שלמוסלמים ולמערב ערכים שונים והמוסלמים מאמינים שצריך להשמיד את המערב בכל מחיר. האיראנים לא מעוניינים בשלום, אלא בג'יהאד, בהפצת האיסלאם בעולם כמלחמת קודש. שימו לב שחמינאי החזיק תת מקלע לצידו במהלך נאום הנצחון שלו עם השגת הסכם הגרעין.






שום מטרה ששימשה כגבול אדום לאי הגעה להסכם שהציבו מדינות המערב במהלך המשא ומתן לא נשמרה בהליך המשא ומתן - מתקני הגרעין בעראק ובפורדו לא נסגרו, איראן לא תפסיק להעשיר אורניום וכן, אירן תפעיל קרוב ל-7,000 צנטרפוגות, פי 5 מהגבול שהציבו האמריקאים. במקביל למשא ומתן ועד היום, אירן קראה להשמדת המערב. כך, אירן השיגה את מטרתה וניצחה את המערב. אי הצבת הגבלות תאפשר לאירן העשרת אורניות לצורך בניית פצצת אטום.
נוצר הרושם שזו המטרה של נשיא ארצות הברית, חוסיין אובמה - הערכות לקראת מזרח תיכון חדש ללא מדינת ישראל קיימת. 
ובכדי שיהיה ברור, זוהי תגובתו של הציבור האיראני לכניעתו של המערב לדרישותיהם של המנהיגים האיראנים - בתמונה מימין, ניתן לראות איך הציבור האיראני חוגג ברחובות ושורף דגלים של ישראל וארצות הברית. זהו חזיון תעתועים בחסות אמריקנית: ההסכם שהתגבש עם איראן, המהתלת במערב ומצהירה בגלוי על כוונתה להמשיך בתכניותיה הרצחניות גם כנגד מי שנושא ונותן איתה, הוא אשליה מסוכנת. העסקה מסכנת את שלום העולם, סוללת את הדרך לפצצות גרעין רבות ומעניקה מאות מיליארדי דולרים למכונת הטרור האירנית. ישראל לא תוכל להשלים עם כל זה. 
עם זאת, השמאל ההזוי לא יכול היה להמנע מלקפוץ על המציאה ולהביא להשמדתה של מדינת היהודים. כאז, כן היום - ״הארץ״ בצד הלא נכון של ההיסטוריה ועדיין הזוי שמאלנית. בעיתון הארץ תמכו בהיטלר למרות שידע על מדיניותו הגזענית כנגד יהודים ובני מיעוטים רבים נוספים. כיום, הם מכירים בכך שההסכם שהושג עם אירן אינו מושלם בלשון המעטה, אך הסיכון שווה את זה, מאחר ויש הסכם שלום ביד, חשוב ביותר.
בנוסף, ארגון ג'יי סטריט (JSTREET - יהודים למען פלסטין) עומד לצאת בקמפיין במיליוני דולרים בעד ההסכם עם איראן. הארגון מוחרם על ידי ממשלת ישראל. אך הדבר אינו מונע מכוכבי המחנה ה"ציוני" להופיע בפניו ולהתחרות ביניהם מי משמיץ את ישראל יותר.
ולסיום, אחד נכנס לבר ואומר לברמן:
- תגיד, זה לא ביבי ואובמה יושבים שם על סיגר ובירה?
- כן, בכבודם ובעצמם. משיב הברמן
האיש ניגש אליהם ואומר
- זה כבוד רב לפגוש אתכם... תגידו, על מה אתם מדברים?
- אנחנו מתכננים את מלחמת העולם השלישית, שבה נהרוג 140 מליון ערבים ואישה עם ציצים גדולים. משיב ביבי
- אישה עם ציצים גדולים? מתפלא האיש למה להרוג אותה?
ביבי פונה לאובמה, טופח לו על הכתף ואומר 'אתה רואה, לאף אחד לא יהיה אכפת מ-140 מליון ערבים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה