מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

כשערבים מבצעים פיגועי טרור: משטרת ישראל מאבדת כיוון ועוצרת יהודים















"תיירת יפנית נפגעה בפיגוע בחברון על ידי מיידה אבנים או בשמו המסורתי ביפן — אישימאבן". 
זה הסטטוס המצחיק שפרסם ח"כ אורן חזן בעקבות פיגוע אבנים שביצעו מחבלים ערבים וגרם לפציעתה של תיירת יפנית [יוצאת מתוך נקודת הנחה שהיא הגיעה למקום כדי להגן על זכויות האדם של המחבלים שעשו עליה פיגוע]. את השמאלנים ההזויים בעיתון הארץ זה לא הצחיק והם העבירו ביקורת על אורן חזן. צעיר יהודי פירסם פוסט סאטירי המתייחס למצב הביטחוני ונעצר על ידי משטרת ישראל. לאחר חקירה של מספר שעות שוחרר הצעיר בערבות. מארגון חוננו נמסר: "במשטרה איבדו כיוון"
מפרסם הפוסט הנו צעיר יהודי, כבן 22, אשר סיים לאחרונה שרות צבאי קרבי בצה"ל, נעצר אתמול (יום ב') בשעות הערב בעקבות פרסום של פוסט סאטירי אותו כתב בדף הפייסבוק האישי שברשותו. הפוסט, אותו פרסם הצעיר התייחס למצב הביטחוני בזווית הומוריסטית:
"אני יושב בבית חולים פתאום באה אלי אחות ערבייה ואומרת לי: עכשיו תרגיש דקירה קלה... לא חשבתי פעמיים ויריתי בה".
"מישהו במשטרה איבד כיוון", אמרו בארגון חוננו אשר עו"ד מטעמם הגיע לתחנת המשטרה בכדי לסייע לעצור, "עם ישראל נמצא תחת מתקפת טרור, הרשתות החברתיות מלאות בהסתה נגד יהודים, רק אתמול מספר פיגועים בבירה, ומשטרת ירושלים עוצרת בחור אשר שוחרר לא מכבר משרות קרבי בצה"ל על פוסט סאטירי? לצערנו יש כאן במקרה הטוב בלבול ובמקרה הפחות טוב איבוד כיוון טוטאלי. בפוסט אין כל עבירה, וחבל שכך נהגה המשטרה".
מעניין שאת היהודים הם מייד עוצרים ואילו את כל כותבי הפוסטים שיוצאים לשחוט יהודים, הם לא מתאמצים לחפש.
חברי כנסת יהודים וערבים, מנהיגי שמאל נוספים ואנשי תקשורת מבצעים הסתה כנגד יהודים והם אינם נעצרים. הם מפיצים עלילות דם וחופשיים לעשות זאת, כל עוד העלילה וההסתה הנה כנגד יהודים. כל העלילות דם האלו תורמות לחלוטין לאג'נדה הערבית, האנטיהודית והאנטיציונית. 
 מותר גם להתיר את דמם של חברי כנסת ואנשים נוספים, כל עוד הם שייכים למחנה הימני ומזוהים כיהודים ציונים. גם כשמחבלים פורעים בהר הבית, משטרת ישראל עוצרת יהודים מאחר ונוכחותם הנה פרובוקציה. יש גם מדריך למסית השמאלני. זועבי, טיבי וזאחלקה הנם מסיתים גדולים כנגד יהודים אך להם מותר להיבחר לכנסת והם עדיין חופשיים. למסיתים כנגד יהודים יש חופש ביטוי.  עם או בלי קשר לכך שערבים מבצעים טרור ברחבי ישראל, ליהודים נאסר לבקר בהר הבית. זה בסדר לשרוף תחנות משטרה ישראליות, כל עוד מדובר במחבל ערבי ששורף את התחנה, כשהשוטרים בורחים ממנה. מדי יום, מחבלים ערבים תוקפים יהודים וישראלים בכלל ושוטרים בפרט ברחבי הארץ ללא הגנה מכוחות הבטחון  מדיניות הגבלת חופש התנועה של היהודים אינה מונעת הסלמה במזרח התיכון.
במצב הנוכחי, תושבי ישראל אינם בטוחים. יש רק שפה אחת אותה מבינים המחבלים הערבים - שפת המלחמה. יש לנקוט כנגד המגזר ביד קשה, לשלול אזרחות מישראלים מסיתים, לירות כדי להרוג בערבים שזורקים אבנים ובקבוקי תבערה על כוחות הבטחון, לגזור גזר דין מוות על מי שהפך אדם לנכה במסגרת פיגוע חבלני. זה עובד ברוסיה. זה יעבוד גם בישראל.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה