מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

היום, דוק שלח את מרטי מקפליי בחזרה לעתיד Today is the day Doc Brown sent Marty McFly Back to the Future







בחזרה לעתיד 2: היום מגיע מרטי מק'פליי אל ההווה (21.10.2015) וכן, זוהי הזדמנות לחגוג 30 שנים ליציאת הסרט הראשון בטרילוגיה בחזרה לעתיד.
עלילת הסרט מתחילה בשנת 1985. סצנת הפתיחה של סרט זה היא סצנת הסיום של הסרט הקודם, בה ד"ר אמט ל. בראון (דוק), מרטי מק'פליי וג'ניפר פרקר נכנסים אל הדלוריאן ונוסעים בזמן אל העתיד.
דוק, מרטי וג'ניפר מגיעים בעזרת דלוריאן המעופפת ל-2015, עולם עם מכוניות מעופפות, הולוגרמות ממוחשבות ורובוטים. דוק מרדים את ג'ניפר כדי שתחשוב שזה היה חלום ומשכיב אותה סמוך למכונית הדלוריאן. מרטי צריך למנוע מבתו ובנו להגיע לכלא, תוך כדי שהוא פוגש את גריף טאנן - נכדו של ביף טאנן. גריף מכנה את מרטי "פחדן" ומרטי מסתבך איתו במרדף שמסתיים בטוב. מרטי רואה גיליון של תוצאות הספורט בשנים 1950-2000 ומחליט להמר על תוצאות עתידיות עד שדוק תופס את החוברת וזורק אותה לפח.

כך הסרט ניבא את ההתקדמות הטכנולוגית בהם נשתמש היום בעולם: כולנו נשתמש במשקפיים ויטואליות [ותודה לגוגל על כך], שיחות באמצעות שימוש במצלמות [התחיל עוד מסקייפ והיום אפשר לעשות שיחות וידאו גם בסלולר, בסמארטפון]. שעונים חכמים יכולים לעדכן אותך במזג האויר [מיותר להחזיק שעון מיוחד לשם כך. יש אפליקציה בסמארטפון שמעדכנת באמצעות השומר מסך] ועוד. סקייטבורד מרחף אמיתי עוד לא ממש זמין, נייקי מפתחת נעליים עם שריכה אוטומטית אבל המכונית המעופפת האישית עדיין אינה זמינה לכל פועל





העולם חוגג את היום הזה במספר אירועים. למשל הקרן שייסד כוכב הסרט, מייקל ג'י פוקס, מקדמת את חקר מחלת הפרקינסון, ממנה סובל הכוכב הצעיר. הערים נתניה, תל אביב וחיפה מציינות את המועד במרתון הקרנה של סרטי "בחזרה לעתיד" ובסינימטקים בתל אביב ובחיפה.

Today is the day Doc Brown sent Marty McFly Back to the Future. So here is a message for you from the Doc himself.
היום, דוק בראון שלח את מרטי מקפי בחזרה אל העתיד




Doc Brown's message
Today is the day Doc Brown sent Marty McFly Back to the Future. So here is a message for you from the Doc himself.
Posted by news.com.au on Tuesday, October 20, 2015


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה