מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 5 באוקטובר 2015

כשמלצרים פוגשים לקוחות מסטולים במיוחד






אני עובדת בחנות גלידה שבזמנו הייתה פתוחה 24/7,אני כולי ב3 בלילה מתחילה לשטוף ובאו חבורה של שבורים מתים ,ראו שאני לבד ואמרו לי ,לכי תכיני לנו גלידות ואני אמשיך לשטוף ,קיצר תקתק לי את כל המקום חחחחחחחחחחחחחחחחח


***

עבדתי במסעדה של רוסים, ובא לשם מישהו קבוע שתמיד היה מקבל את המשכורת היומית ובא אלינו מסטול מת, ומבקש ברוסית בשר ותפוח אדמה (אין מנה כזאת אבל ניחא) ו-200 גרם וודקה. תמיד הוא היה מבקש את הוודקה קודם, שותה אותה ולא אוכל את המנה (לא מצליח להרים את המזלג וכאלה) והולך לבית. פעם ראשונה שראיתי ממש צחקתי אבל הוא נותן טיפים טובים אז למה לא



****

פעם מסטולה רצתה מים והיא הייתה מסטולה מהתחת. לקח לי 15 דקות לשנן תמשפט "אפשר מים בבקשה?" בסוף יצא לה "תגיד ישלך מסטולה? מים? מה קורה?". בסוף נתנו לה לקחת לבד את מה שהיא רוצה - ואז היא מצאה מים לבד.


****


לקוח מגיע למו ומו מסטול ועשה קולות של חזיר ופרה למלצרית כדי שתביא לו המבורגר עם בייקון -היא לא הבינה אותן כלכך


*****

*עובדת באולם אירועים*
-אחת בלילה, ואני ברחבה מחלקת המבורגרים
אני: שלוםם תרצה המבורגר?
אורח שיכור: לאלא, מאמי את נורא יפה יש לך חבר?
אני: כן.. תרצה המבורגר?
אורח מסטול מת: לאאאא! מיזה חבר שלך? זה זה?
*מצביע על החתן*
אני: לא. זה החתן.
*בינתיים מתחקר אותי על חבר שלי*
אורח הזוי: אין לך חבר, ואני לא אקח המבורגר.
-הולך-
-חוזר-
אני: היי.... תרצה המבורגר?
האורח: לא. ואין לך חבר. שאלתי אותו
*מצביע על החתן*
השיכור מתכופף על ברך אחת, מושיט לי טבעת מההבהבת
האורח הנואש: אנחנו לא מכירים הרבה זמן.. אבל תנשאי לי?

***

פעם הייתי מלצרית במקום של מסיבות ומישהו הזמין אותי לצייסר (לקוח). אז אמרתי לו שאני אעשה איתו לחיים עם מים כי אני בעבודה (אמרו לנו כן לשתות כי אז הלקוחות מזמינים). אז הוא רצה שנעשה עם אבסנט.
הייתי בת 19 (היום 27) ולא ידעתי מה זה. אז עשיתי לחיים. ובתור מישהי שמשתכרת ממים ... הייתי די בסטלה כל המשמרת


***

סגרנו את המקום. בא לקוח מסטול במאנצ׳ וניסה לשכנע אותי למכור לו במשך רבע שעה. שהבין שאין סיכוי איחל לי להיות מסטולה ובמאנצ׳ כמו שלו ושלא יימכרו לי



***

אני עובדת בגלידרייה, פעם אחת ב5 בערב(!!!) הגיעה לקוחה מסטולה ששאלה אם יש פלאפל. בגלידרייה.

****

עבדתי ביוגורטיה- נכנס מישהו, עם כוס גדולה שיש בה אלכוהול. נותן שלוק, ואז מבקש ממני לשמור את הכוס עד שהוא יחזור כי אסור שיתפסו את זה עליו. חזר אחרי שעה, אמר תודה ושם לי טיפ


***


היה שולחן של מסטולים ב3 בלילה . ולכל מלצר הוא אמר את אותו משפט"זה היום האחרון שלך פה אני מקיר תבעלים בלה בלה בלה" ואז בא עליו אחד המלצרים והוא אמר לו את אותו הדבר אז הוא שאל אותו " אתה בא גם מחר לפה?" והשיכור ענה בגאווה "כן!" אז המלצר ענה לו" זה בעיה. לא יהיה מי שישרת אותך פיתרת את כולם" חחחח וכך השיכור נשאר עם פרצוף מופתע עד סוף הארוחה חחח

***

שולחן של מסטולים שכחו שהם הביאו לי טיפ ואז הביא עוד טיפ ופשוט הלכו
****

לא מצחיק. מטריד. לקוחה שיכורה מתה ששתתה המון התחילה להטריד בנות, לגעת בהן וזה, נישקה לי את היד, ולא הפסיקה להטריד עד שבאה משטרה ועצרה אותה



****

בקייטרינג שאני עובדת בו היה אירוע של מלאאא תיירים. הייתה אספקה דיי מכובדת של יין אבל הם גמרו אותו בקצב הזוי והיסטרי- ורצו עוד. היה לי שולחן של יפנים שהייתי צריכה להסביר להם שהיין נגמר ולא אין עוד שתייה אחרת. הם היו מאוד עצובים וכל פעם עשו לי פרצופים של ״תמזגי לנו עוד נו בבקשה״. זה היה באמצע ההרים של ים המלח אז אי אפשר ממש לקמבן משהו... בכל מקרה באיזה רגע יפני אחד קרא לי ועושה לי עם פרצוף מסכן my glass is empty:(


***

וגם היה פעם אירוע עם יפנים ואיטלקים ושם איזה יפני היה שיכור וביקש לצלם אותי ואז פשוט צילם אותי .. היה ממש מביך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה