מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

אליפות אירופה ה- 18 בשחייה בבריכות קצרות נערכה בישראל



איזה התרגשות!!!

ביום ראשון האחרון הסתיימה לה אליפות אירופה ה- 18 בשחייה בבריכות קצרות. התחרות נערכה בישראל, בשטחה השיפוטי של העיר נתניה, במכון וינגייט. במשך שבוע ימים שחו בבריכת טוטו וינגייט מיטב שחייני היבשת, ביניהם גם אלופי ואלופות עולם באחד מאירועי הספורט החשובים והגדולים שנראו אי פעם בישראל אם לא הגדול שבהם.
לארץ הגיעו 47 משלחות (מספר חסר תקדים בתולדות המפעל האירופי הזה) וכ- 700 ספורטאים ואנשי צוות. באליפות נרשמו 3 שיאי עולם, חמישה שיאי אירופה ועוד 13 שיאי אליפות.
המשלחת הישראלית שמנתה 46 ספורטאים וספורטאיות סיימה את האליפות עם 3 מדליות, 2 מהן כסף של יעקב טומרקין שגדל באקדמיית וינגייט למצוינות בספורט ומדליית ארד של גל נבו . ישראל סיימה עם הישג חסר תקדים של 21 שיאים ישראלים חדשים ולא מעט גמרים באחת האליפויות הטובות שהיו לשחייה הישראלית.
הועדה המארגנת של התחרות יחד עם איגוד השחייה ומכון וינגייט התכוננו לאליפות הזו מזה למעלה מ - 15 עשר חודשים שהתנקזו בסופו של דבר לשלושה שבועות דחוסים של עבודות שבהם. עבדו במכון בעת ובעונה אחת עשרות קבלנים ומאות עובדים שעסקו במלאכת ההקמה. קדמה לתחרות זו פעילות דיפלומטית רבה שמטרתה לשכנע את הגורמים המתאימים לאשר את הארוח של התחרות בישראל והתאמת הבריכה האולימפית בוינגייט לתחרות. כך, באה לידי ביטוי אחת מהתרומות של התחרות לכלכלה הישראלית.
התחרות זכתה לסיקור תקשורתי חיובי חסר תקדים בכל המדיומים האפשריים וכולם ללא יוצא מן הכלל ציינו לטובה את רמת הסדר והארגון של התחרות . עד כדי כך שנשיא איגוד השחייה האירופאי ה-LEN, מר פאולו בראלי הודה בפגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי האליפות במכון וינגייט היא המוצלחת והמאורגנת ביותר שהיתה בתולדות המפעל.
מבחינה הסברתית, אין ספק שהצלחת התחרות עשתה שירות מצוין קודם כל למדינת ישראל אבל גם לאיגוד השחייה הישראלי, לעיר נתניה ולמכון וינגייט. אני מקווה שנדע למנף את ההצלחה באליפות להפיכתה של מדינת ישראל בהובלת מכון וינגייט למרכז הבמה המקצועית בתחומי הספורט השונים ולהגשמת ייעודו של המכון בספורט הישראלי והבינלאומי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה