מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

כשבישראל מונעים חופש ביטוי להעביר ביקורת על נשיא המדינה






מאחר ובישראל אין חופש ביטוי לבקר את נשיא המדינה, רובי ריבלין, זוהי אזהרה, בפוסט זה ישנה ביקורת קלה על התקשורת ממנה ניתן להבין כי יש לי גם ביקורת על נשיאנו האהוב מר רובי ריבלין. אין בפוסט זה קריאה לרצח של אף אחד, נשבעת לכן זהבה, שלי ותמר!!!!!!!!!!!!



שוברים שתיקה הוא ארגון חשוב שכל כולו אהבת ישראל אמיתית, אהבת ישראל ההומנית, אוהבת האדם, רודפת הצדק. אהבת ישראל הדמוקרטית שבה מותר להשמיע ביקורת על השלטון ואפילו על צה"ל בשבדיה, דנמרק, שוויץ, בריטניה, צרפת, איטליה, ספרד ובכל מקום בו מוכנים לשמוע שחיילי צה"ל הם קצת נאצים. כי אם יורגן קלום הנורווגי לא יידע כמה נאצים אנחנו, איך נוכל להסתכל לעצמנו בעיניים. מתוך אהבת ישראל אמיתית כמובן.
בוז'י הרצוג הנו פוליטיקאי שמאלני נוסף הגיב לביקורת שהעבירו בערוץ המורשת כנגד מעשיו של רובי ריבלין:

"מהבוקר תוקפים עורכי הערוץ בפראות את האזרח מספר 1, משתלחים באחד מסמלי השלטון והריבונות החשובים ביותר שלנו, מעזים, בחוצפה שלא ברור מאיפה גייסו, להטיף לו על אהבת ישראל..."

כשקראתי "משתלחים באחד מסמלי השלטון והריבונות" חשבתי שהוא מתכוון לדגל בעת נאום עריקאת. מדהים לראות איך אנשים כמו בוז'י הופכים פתאום כשמישהו מדגדג להם במקום לא נוח מאבירי התקשורת החופשית לצפון קוריאנים. אבל זה בסדר מבחינת בוז'י כשבכנס שאורגן על ידי הארץ ובו ריבלין היה אורח כבוד, סמל המדינה (דגל) הורד רק בכדי שעריקאת יוכל לדבר.
במדינה שוויונית אין דבר כזה אזרח מספר אחת בכל מקרה זכותו של כל אזרח להביע ביקורת נגד מי שבא לו, קוראים לזה חופש הביטוי, במיוחד נשיא המדינה שהוא איש ציבור שמקבל מהאזרחים משכורת צריך להיות מוכן לקבל ביקורת. אם ערוצי 2 ו3 מביעים את סלידתם מביבי ואחרים והם אינם אובייקטיביים הרי שגם זכותו של ערוץ 20 להביע ביקורת נגד אישי ציבור גם כן.
אני מודה לפוליטיקאי בגרוש הזה שמעלה את ערוץ 20 למודעות. אולי בסוף יהיה כאן ערוץ ציוני אמיתי. אסור שערוצי טלוויזיה יהיו שופרים של השלטון - בין אם של ראש הממשלה ובין אם של הנשיא. קצת מטריד אותי שהרצוג שכח את הכלל הבסיסי הזה מרוב החנופה המביכה של שאר כלי התקשורת לריבלין. אבל במדינה נורמלית כלי תקשורת תוקפים גם מנהיגים שלא עונים לשם ״ביבי״. והפעם זה בצדק לשם שינוי. אני חושבת שהתקשורת הישראלית מוטה מאוד חזק שמאלה וטועה בכך שהיא מצנזרת את האמת ותומכת באוייב הערבי ובארגונים כגון שוברים שתיקה ובצלם. אבל הרשתות החברתיות ניצחו - הציבור השפוי הביע מחאה ונציגי הארגון הוצאו מבתי הספר ומהגישה שניתנה להם לצה"ל. קול ההגיון הגיע לבנט ויעלון. הכי קל להגיד בתגובה שהמחאה הזו הנה הסתה ותגרום לרצח. הלכה למעשה, פעיליהם של שוברים שתיקה, בצלם ומחסום ווטש כבר עכשיו נושאים את דמם של חיילי צה"ל על ידיהם.
בוז'י טוען שהימין מסית במדיה החברתית כנגד ריבלין. אז הוא טוען. יותר מכך, בוז'י טוען שנתניהו אינו מגנה את ההסתה לכאורה. יחד עם זאת, הרצוג התנגד לאתגר שהציב לו ראש הממשלה נתניהו לגנות את שוברים שתיקה.
גורם נוסף התומך בריבלין הגיע באופן מפתיע מהקרן האנטישמית לישראל חדשה, קרן בת לקרן פורד האנטישמית. שימו לב - הכותב מודע לכך שהקרן האנטישמית לא ממש פופולרית בישראל ולכן, מנסה ליצור הפרדה בין ריבלין למטרות הקרן בטענה שאין הסכמה בין הצדדים. אם אין הסכמה בין הצדדים, איך זה שריבלין ונציגי הקרן היו באותו הכנס בו ריבלין קיבל פרס?
שימו לב לפוסט התמיכה:



למרות שאיננו מסכימים עם דעותיו הפוליטיות, אנו שותפים לדרכו הדמוקרטית של נשיא מדינת ישראל, ראובן ריבלין, המקדם סובלנות וש...
Posted by ‎הקרן החדשה לישראל‎ on Wednesday, December 16, 2015



היתכן שהקרן האנטישמית לישראל חדשה אינה תומכת בדעותיו הפוליטיות של הנשיא הישראלי ריבלין? בעצם, למה שנשיאה של מדינת ישראל יביע את דעותיו הפוליטיות? מדוע הנשיא נותן את ידו לעלילות דם כנגד יהודים ומשתף פעולה עם העלילות לפיהם הם מבצעים פעולות טרור כנגד ערבים? מדוע הוא מסרב לנחם נרצחים יהודים שנרצחו על ידי מחבלים מוסלמים? האם הטענה שהוא אינו מוכן לפגוע ברגשות האזרחים המוסלמים באמצעות ניחום אבלים של נפגעי טרור יהודים הנה טענה לגיטימית?
בואו נזכור מיהו המחנה היחידי שמותר לו לבצע כאן פעילות הסתה. למקרה ששכחתם, יואל חסון מזכיר לכולנו שרק לשמאל מותר להסית:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה