מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 30 ביולי 2014

ערבים פרצו לתחנת המשטרה בהר הבית, בזזו אותה ושרפו אותה












טרור! טרור ברחבי מדינת ישראל!
הטרור לא משתולל רק ברצועת עזה ובישובי עוטף עזה. הטרור משתולל גם ברחבי מדינת ישראל, כולל ביהודה שומרון ובירושלים. ארועים אלו אינם מדווחים בתקשורת הישראלית והעולמית. אני מאמינה שלא שמעתם על הדברים המופיעים ברשומה זו, אלא אם כן במקרה נתקלתם בכך במקרה בפייסבוק.
מטבע הדברים, מבצע צוק איתן תופס חלק עיקרי מזמן המסך. עם זאת, פיגועים מסוג זה עוברים בקלות דרך המסננת של התקשורת הישראלית והבינלאומית - הם אינם מדווחים בכלי התקשורת בישראל ובעולם אלא עוברים צנזורה עצמית בהתאם לאג'נדה השמאלנית הפרו פלסטינית השולטת בתקשורת. כך הציבור אינו מודע למידת הנזק שהפורעים הערבים עושים לרכוש ופוגעים בגופם של ישראלים ובפרט ביהודים.
ברחבי יהודה ושומרון ובבירת ישראל, ירושלים, מתרחשת פעילות טרור רצחנית מדי יום ומדי לילה. ערבים זורקים בקבוקי תבערה, בלוקים, זיקוקים, מתפרעים, יורים מנשק לא חוקי, מציתים שדות ובניינים וגורמים נזק אדיר לצינורות המובילים מים לישובים, לעמודי חשמל ולתשתיות נוספות. עשרות כלי רכב נפגעים מדי שבוע, עשרות משפחות הותקפו במהלך הפרעות ונמצאים בטראומה. ישנם תחושות רתיעה ופחד מצד ישראלים ויהודים לנסוע ממקום למקום בכבישים ואף ללכת ברחוב באזורים המוכרים כמועדים לפורענות של מחבלים מוסלמים.
רכוש משטרתי שנבזז מהתחנה בהר הבית ונשרף
הפתרון לא מסתכם בעזה. ממש לא. הפתרון הוא ההבנה שמולנו עומד אויב אכזר שצריך להוריד את מנהיגיו, אחד אחרי השני. חמאס. ג'יאהד. גדודים כאלה ואחרים במבחר השמות שהם בחרו לעצמם. הדרך היחידה להפסיק את הטרור היא להשמיד אותו. וכעת זה הזמן.
במקביל לניהולו של מבצע "צוק איתן", כשחיילי צה"ל נלחמים בחזית, משטרת ישראל הנה הארגון שאמור לשמור על הסדר ועל בטחון הפנים במדינה. עם זאת, נכסים החשובים למדינת ישראל ולעם היהודי בכללותו מופקרים.
זהו מסגד אל אקצא, המצוי בהר הבית ואשר צולם בימים האחרונים. על המסגד שלט ענקי ובו מופיע דגל החמאס עם ססמאות התומכות במחבלי החמאס. הפרעות המתרחשים ברחבי ירושלים בחודש האחרון, ובפרט אירוע פשיטת המחבלים על תחנת המשטרה בהר הבית והשחתתה, הנם מחדלים חמורים של משטרת ישראל.
דגל המאס על מסגד אל אקצה בהר הבית
דגל רש"ע על מסגד אל אקצה

מצורפות לרשומה זו תמונות עדכניות נוספות מהימים האחרונים.
תמונות אלו צולמו בירושלים, בעיקר באזור הר הבית ושל תחנת משטרת ישראל בהר הבית לאחר שערבים פרצו אליה, בזזו אותה מתכולתה ושרפו אותה ביום שישי לפנות בוקר.
אותם פורעים אף כתבו ססמאות תג מחיר בערבית התומכות במרד ערבי בישראל. מאות מוסלמים התפרעו בימים האחרונים בהר הבית. בתמונות הנלוות ניתן לראות פעילות תג המחיר שנערכה בסוף השבוע האחרון בירושלים ובעיקר בהר הבית לרגל ליל השלום, האושר וההרמוניה העולמית האיסלמי - 'ליל אל קאדר', אשר נחגג לקראת סוף חודש הרמדאן. באופן אופייני, המחבלים המוסלמים חגגו אותו בפרעות, בהשחתת רכוש ובפגיעה בחייהם של יהודים.
במסגרת החגיגות, המחבלים הערבים ירו על השוטרים חזיזים וזיקוקים. לאחר מכן, הם פרצו להר הבית דרך השערים, פרצו את תחנת המשטרה בהר, בזזו את הציוד המשטרתי במקום והציתו את התחנה.
לא מדובר בהתנהגות יוצאת דופן. מדי שנה, ערבים עולים לרגל להר הבית ביום זה. מניסיון עבר, ידוע כי האוירה בעיר העתיקה נפיצה. מידע זה מקבל ערך מוסף בהתחשב באירועי החודש האחרון, בחטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים היהודים ובמבצע 'צוק איתן'. לכן, 4,000 שוטרים נפרסו ברחבי הר הבית וכצפוי, התרחשו התפרעויות של הערבים ברחבי העיר העתיקה במספר מקרים שוטרים אף נאלצו להגן בגופם על יהודים. כמובן שהדבר לא דווח בתקשורת.
עם זאת, מאחר והערבים נהרו לתחנת המשטרה בהר הבית, השוטרים קיבלו הנחיה בקשר לנטוש אותה. מהתחנה נבזזו ציוד אישי וריהוט, דוחות משטרה שנמצאו בתחנה וחלקם אף הוצתו, מחשבים שהכילו מידע משטרתי חסוי ועוד. המחבלים אף בזזו שכפ"צים משטרתיים בכדי להגן על עצמם מכדורי הגומי שירו השוטרים לפיזורי הפרות הסדר.
לאחר שתחנת המשטרה נשרפה, ניפצו הפורעים את שלטי המשטרה מהתחנה, השחיתו את קירותיו בכתובות גנאי והסתה, ובסיומם תלו את דגל פלסטין על גג התחנה. כל המעשים צולמו כאקט של ניצחון. הפורעים הצטלמו על רקע התחנה הנחרבת.
תחנת המשטרה בהר הבית עולה באש
רעולי פנים ערבים עם שכפץ משטרתי
לעולם לא עוד? לא לפי משטרת ישראל. לא לפי הממשל הישראלי. מתברר שמדיניות זו נהוגה ומקובלת בקרב בכירי משטרת ישראל ואין זו הפעם הראשונה שהיא מיושמת.
במסגרת מדיניות זו, משטרת ישראל מאפשרת למחבלים מוסלמים להתפרע, להשחית רכוש ולפגוע ביהודים ללא תגובה. המדיניות היא לאפשר להם פורקן ובכך להשחית רכוש ולסכן את שלומם של אזרחים חפים מפשע בכדי להימנע מעימות עם מחבלים ערבים.
הרי התקשורת לא מציגה את הפרעות ואת הנזק שגורמים הערבים לרכוש ואת היהודים אותם הערבים תוקפים פיזית. התקשורת כן מראה מחבל ערבי חבול שנעצר על ידי שורים שנאלצו להשתמש בכח כי לעצור אותו - במקרה כזה, התקשורת מציגה את השוטרים רע. כך, לגרסת המשטרה, עדיף שקט תעשייתי גם במחיר של שליחת יהודים לבתי חולים ולא פגיעה תדמיתית במשטרה.מדובר בלא פחות ממחדל, בפשע כנגד אזרחים שומרי חוק שאינם מסוגלים להגן על עצמם ושסומכים על כך שהמשטרה תמלא את תפקידה.
אנשי הוואקף בהר הבית מזוהים עם החמאס והתנועה האיסלמית. תחנות הרכבת הקלה בירושלים הושחתו ונשרפו וכן, תשתית הרכבת נפגעה, לצורך העניין, מבלי שהדבר נמנע מהפורעים. בנוסף, גרפיטי רוסס על קירות בתי יהודים בכדי לסמנם כיהודים, צוירו צלבי קרס וכתובות נאצה בגנות יהודים ומדינת ישראל, עשרות פיגועים מבוצעים מדי שבוע כנגד יהודים ועוד. אירועים אלו אינם מלווים בתגובה ראויה של משטרת ישראל. המשטרה שבאחריותה מופקדים שמירה על הסדר ואכיפת החוק אינה ממלאת את תפקידה.


המשטרה מנסה לגמד את אירוע שריפתה של תחנת המשטרה בהר הבית, אך מדובר באירוע חמור הדורש ועדת חקירה והעפת ראשים של בכירים בצמרת המשטרה והמשרד לביטחון פנים. אהרונוביץ' ודנינו צריכים לשלם מחיר אישי. מאחר והשוטרים קיבלו הנחייה לנטוש את התחנה במקום להערך בהתאם ולתגבר את הכוחות ולטפל בפורעים כראוי, מדובר במחדל, במחזה מביש למדינת ישראל ולרשויות, בפגיעה בסמל הריבונות הישראלית בהר הבית בפרט ובירושלים בכלל.
המשטרה נכשלה בתפקידה כשלא דאגה להשתמש בשוטרים ששהו בעיר העתיקה בכדי להגן על תחנת המשטרה. אסור שדבר כזה יקרה במדינת ישראל. עם זאת, ידיהם של השוטרים שוב נכבלו והם נמנעו בהוראה מלמעלה מלמלא את תפקידם ולהיערך בהתאם ולהגן על המקום.
גוף זה אינו ממלא את תפקידו גם כשהוא נדרש לכך על ידי הציבור. עם זאת, המשטרה יודעת יפה מאוד למנוע הסלמה בעיר באמצעות הטלת סנקציות על יהודים וישראלים שאינם מוסלמים והגבלת תנועתם בעיר העתיקה של ירושלים ובפרט בהר הבית הקדוש ליהודים ובו נמצא מסגד אל אקצא.
במשך כל חודש הראמדאן התפרעו המוסלמים בהר הבית. התפרעויות חמורות אלו התרחשו בימים בהם היו למשטרה ידיעות מוקדמות על הכוונות לבצע מעשים אלו ולכן, היה עליהם להיערך בהתאם. אמנם המשטרה אסרה כניסת צעירים ערבים להר, אל הדבר לא מנע את ההתפרעויות, מאחר והם פרצו בכח וכבשו את הר הבית. המשטרה מאבדת שליטה לא רק בהר הבית אלא גם ברחבי הארץ, ובכלל זה בגליל ובנגב.
הסדר הציבורי, ביטחונם האישי של תושבי העיר וביטחונם של שוטרי העיר נמצאים באחריותו של השר אהרונוביץ'. מאחר והוא זה המאשר מדיניות מעוותת זו, הוא האחראי להפקרת הסדר הציבורי וסיכון חיי השוטרים והאזרחים, מאחר ולמרות הידיעות המודיעיניות המוקדמות, הוא התעקש לפתוח את הר הבית לכניסת מוסלמים ולא נענה לבקשות לסגור כליל את השערים בפניהם.
אם יש משהו אותו מבינים המחבלים הערבים במזרח התיכון זה לא מדיניות היד הרכה והבלגות, אלא עוצמה צבאית, מדיניות אכיפה של יד קשה מבלי לחזור לסדר היום כשמאורעות קשים כאלו מתרחשים. המרחם על אכזרים, סופו שירחם על רחמנים. מדיניות היד הרכה שוב הופכת את היהודים לקורבן. לאור מדיניות אנמית זו, אזרחים יהודים וישראלים בכלל אינם מרגישים בטוחים בגין חוסר התמודדותם של השוטרים כנגד גל האנטישמיות הגואה ומציף את ישראל.
הדרגים המבצעיים במשטרה כבולים בהחלטות הדרג המדיני שמונע מהם פעולות רבות, כגון סגירת ההר והוצאת מתפרעים מתחומו, בעיקר בגלל ממניעי נראות ותדמית. אהרונוביץ' כובל את ידי המשטרה והשוטרים אינם מורשים להגן על עצמם ועל יהודים. הממשלה מעוניינת בשקט תעשייתי גם כשמדובר בפגיעה ברכוש וביהודים. בשורה התחתונה, מבחינת המשטרה, יש ליישם מדיניות הבלגה בכדי לא ליצור חזית נוספת מעבר לזו הקיימת בעזה. אמנם התמונות הללו מהוות פגיעה תדמיתית במשטרה ובמורל השוטרים וכן, השוטרים הורו להימנע מלמלא את תפקידם וליצור מגע עם הפורעים, אך כל עוד לא היו הרוגים בקרב הפורעים, הכל תקין.















יום שבת, 26 ביולי 2014

מה קשור ערבים מופע העשור






שלישיית מה קשור מציגה: עצרת שלום ברמאללה שהייתה יכולה להתקיים אלמלא השלום הערבי לא היה פיקטיבי וכשבמסגרת הסכם הפסקת אש הדדי, הערבים תוקפים את ישראל אך ישראל אינה מגנה על אזרחיה מפני האוייב. כי האוייב רוצה ביס, כולם רוצים ביס.
עד כמה שאני אוהבת את אסי, הפעם לציון היו בדיחות מעולות והיה מאוד אקטיבי במערכון עם תפיסת המפשעה, הצחוק עם הביס והשיר של אתי "אנקרה", המטריקס, כשהוא לא מפחד ממוטי מעספור, כשהוא ממלמל לעצמו, והסתירה שמצלצלת ולא עונים לה, הסתירה שהוא לא חל עליה, הסתירה שמטיסה קיבינמט

אידיס עודה ענק אבל הצעדים עדין קטנים והעוגה עוגה עוגה. 

יום שני, 21 ביולי 2014

מה קשור - תנו לו צ'אנס (שר מהלב)






שיר מעלף מתוך אלבום הבכורה של שלישיית מה קשור

אנ'לא אהוד בנאי
אנ'לא גידי גוב
אנ'לא שלמה ארצי
אפילו לא קרוב

אנ'לא אריק אינשטיין
אנ'לא שלום חנוך
אנ'לא שלמה גרוניך
ולא יוני בלוך

אבל אני שר
מהלב, מהלב, מהלב
אבל אני שר
מהלב, מהלב, מהלב

אנ'לא דודו טסה
אנ'לא אהוד מנור
בטח לא סמיר שוקרי
אף פעם לא ניגנתי בכינור

אנ'לא עמיר בניון
אין לי כזה מנעד
אני לא שירי, גבסו או נינט
לא, אף פעם לא הייתי בכוכב נולד

אבל אני שר...

אני לא דני רובס (איך הוא שר)
אני לא דני ליטני (לא, אין לו יחס חם)
אני לא דני סנדרסון (אין לו דודה ולא דוד)
אני לא יכולה בלעדיך

תתנו לו צ'אנס
הוא שר מהלב
מהלב, מהלב
תתנו לו צ'אנס
הוא שר מהלב
מהלב, מהלב

תתנו לו צ'אנס
הוא שר מהלב
הוא רוצה לאמא (מהלב)
הוא רוצה לאמא (הוא.. מהלב)
הוא רוצה לאמא (הוא.. מהלב)
הוא רוצה לאמא
 




יום ראשון, 20 ביולי 2014

כששוטר ממין זכר מחנה את הניידת





שימו לב כיצד מחנה שוטר ממין זכר את הניידת שלו - החצי הקדמי של הרכב על המדרכה ואילו חלקו האחורי חוסם בחלקו חניית נכים. באותו הזמן השוטרים ברכב לא היו בתפקיד מבצעי ולא נקראו לטפל באירוע. ככל הזכור לי, הם היו במקום בכדי למלא תפקיד מנהלתי, במטרה לעבוד בשכר. זאת אומרת, השוטרים שהו במקום במשך כמה שעות כדי לאכול ארטיקים ולהפגין נוכחות במטרה לשמור על הסדר. על העבודה הזו השוטרים מקבלים תוספת נכבדת לשכר מטעם הנהלת הבריכה.
אמנם התמונה צולמה לפני שנה, ב-28.6.2013 בבריכה העירונית ברמלה. עם זאת, לא התקבלה אף תגובה רשמית ממשטרת ישראל, למרות שבאותו הרגע עדכנתי את מוקד 100 של המשטרה ואת המוקד העירוני ברמלה. עם זאת, השוטר לא הזיז את הרכב במשך שעתיים לפחות, עד שנשבר לי לעקוב. בהמשך, עדכנתי את הדף הרשמי ל משטרת ישראל בפייסבוק והפצתי בין ורמים שונים, ללא הצלחה. שום פעולה לא ננקטה כנגד השוטר שנהג ברכב והחנה אותו. שוטרים אמורים לשמש כדוגמא

לא נכה? אל תחנה!

לא, טיפשות זה לא נכות.








יום שבת, 19 ביולי 2014

שלישיית מה קשור מופע העשור המלא






שלישיית מה קשור במופע לציון עשור להיווסדה של השלישייה הקומית המעולה והמוכשרת - במהלך תקופה זו, הם הופיעו אצל אלי יצפאן, בתכנית 'רק בישראל', שידורי המהפכה, היכל התרבות ועוד בצמוד לטאלנטים מפורסמים כמו אלי יצפאן, אסי וגורי, אורנה בנאי, ארז טל, אדיר מילר, אסי וגורי והרשימה ארוכה. הם הרימו גם את תכניות בערוץ 2 'הישראלים, 'עם סגולה' ותוכנית ארוח בכבלים

יום שישי, 18 ביולי 2014

להיות מוסרי או להיות שמאלני

ברל כצנלסון :
"היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי,
שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים,
וכל מה שעושה אוייב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס
ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות"


הפייסן מאכיל את התנין כדי שיאכל אותו אחרון [ווינסטון צ'רצ'יל]

לא היה עוד מקרה דומה בהיסטוריה האנושית, בו מדינה כדוגמת ישראל הגישה סיוע הומניטרי לאוייב שלה בשעת מלחמה בדמות מים חינם, חשמל חינם, אוכל דלק ותרופות, שהזהירה את לוחמיו שעה לפני שמיקומם הופצץ, שבכל זאת משתמשת בפצצות טוק טוק המאפשרות לנמצאים במקום לברוח בכדי לגרום נזק לרכוש בלבד, וידוא שאין חפים מפשע ביעד להפצצה, מבליגה כשערבים פוגעים בשוטרים, חיילים ואזרחים ומשחית רכוש ציבורי, מאפשרת למוסלמים שליטה על מקומות קדושים משותפים להם וליהודים למרות הריבונות הישראלית ועוד. מעשים אלו פוגעים באינטרסים של מדינת ישראל ואינם משרתים את הטקטיקה שלה. אך הדבר תואם את תורת הלחימה של צהל ומייצג את ערכיה של מדינת ישראל.
ועדיין, ישראל נלחמת באויב אכזר, המשתמש בילדים כמגן אנושי על מחבלים וטילים, שמזייפים הרוגים ופצועים מהעיר חומס שבסוריה ומסרטים הוליוודיים כדי ליצור סימפטיה בינלאומית, שמזייפים מצבים פוליוודים כאילו הצבא הישראלי אכזר, שעוברים על אמנת האג ומבצעים מעשים לא הומניטרים ומחביאים טילים בבתי ספר, מגייסים ילדים כדי לבצע פיגועי טרור ועוד. לא מדובר בגורמים שוחרי שלום עם מוסר וערכים ראויים. יותר מזה, התקשורת הישראלית מצנזרת ומבצעת עריכה מגמתית של דיווחים בהם ישראל מוצגת באור חיובי וערבים מוצגים באור שלילי. התקשורת אף מקדמת דיווחים שקריים באופן מודע בהם הערבים מוצגים כמסכנים, כעם כבוש, למרות שמדובר בארוע פוליוודי לכל דבר. הדבר פוגע בחופש המידע והעיתונאות בישראל. בישראל, הלכה למעשה, לא קיים חופש עיתונאות, חופש מידע או חופש ביטוי, מאחר והתקשורת הישראלית מקדמת אג'נדה שמאלנית.
מוגדרים כפשעי מלחמה, מסתירים טילים בבתי חולים
יותר מזה, ישראלים מהשמאל ההזוי קוראים לחיילים ולמועמדים לשרות לסרב לשרת בצה"ל מטעמי מצפון ובפרט במבצע הנוכחי, קוראים לפגיעה בשוטרים וחיילים, קוראים לרצח חיילים, שוטרים וראשי ממשלה, משתתפים בהפגנות משותפות עם ערבים במטרה לפגוע בחיילים ולרצוח אותם, מלהיטים את היוצרות ומסייעים בבימוי אירועים פוליוודיים. ברור לי שלא מדובר באהבה אל המן אלא בשנאת ישראל, שנאת יהודים, שנאה עצמית.
אורנה בנאי בכבודה ובעצמה יצאה בהצהרה, כי זהו "בושה שזה העם שלי"
הטוקבקיסטים לא היו צריכים יותר ממשפט אחד: "אני שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים" כדי לכסח את אורנה בנאי, לאחל לה מוות בייסורים, לשלוח אותה לעזה ולאיים ברצח עליה ועל ילדיה. "רוב האנשים פה מונעים משנאה וצרות מוח", היא אומרת. "אני נסערת לא מהפחד אלא יותר מהייאוש"
מזה מספר ימים שאורנה בנאי נמצאת תחת מתקפה ויראלית. מאות טוקבקיסטים מאחלים לה, לילדיה ולכלביה מוות בייסורים. "איכס", "עלובה", "הזויה" הן רק מיעוט משלל הקללות שהרעיפו עליה, רגע אחרי שדרשו ממנה לעבור לגור בעזה מיד.
זה התחיל מריאיון תמים וקצר שנתנה בשבוע שעבר לאושרת קוטלר בערוץ 10 בו אמרה: "אני חושבת שביבי צריך להתאפק", המשיכה ואמרה: "בצד שלהם נהרגו היום נשים וילדים וזה מאוד מצער אותי" וסיימה: "אני שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים".
גם אורנה בנאי נגררה לחגיגה אותה מובילה גילה אלמגור, אשר התבטאה באופן דומה שבוע לפני כן ושל גדכון לוי שקרא לטייסים רעים.
אני מתביישת באומנים האלה. זוהי בושה למדינת ישראל שגברת גילה אלמגור היא כלת פרס ישראל. אלו הם כספי המסים שלי שמממנים מליונים בכדי לכסות גרעונות של תאטראות כושלים כמו הבימה והקאמרי, שמממנים משכורות עתק לכשרונות כמו אורנה בנאי, גילה אלמגור ולא מעט שחקנים ובדרנים אחרים המממנים טריפים בכסך זה ומסרבים להופיע ולבדר בהתנחלויות כגון אריאל וירושלים.
הנשים הללו, שתרמו לא מעט לתרבות הישראלית, באמת ובתמים מאמינות למה שהן אומרות. לא משנה מהי מדיניות צה"ל וממשלת ישראל ועד כמה שצה"ל נחשב ל"מוסרי", הן וחבריהן לא יתמכו בו ואף יגנו אותו. יותר מזה, הן יתמכו באויב. הדבר מעיד על כך שמשהו לא בסדר אצלן, בשפיותן, בהשקפת עולמן, בתשוקה שלהן לחיים ובצורך שלהן להגנה עצמית. הן לא בסדר, לא נורמליות, חסרות מוסר, לא בריאות בנפשן ועם צורך עז לאובדן עצמי.


דבריה של המעופפת עם רמת אייקיו של נעל, אורלי ווינרמן אינם שווים התייחסות. כן, ההיא שיצאה עם בנו של מנהיג קדאפי, דיקטטור לא קטן שאחראי לטבח בעמו. היא שייכת לרשימת הכוכבים שמלבד שמם אין להם שום מצע, הם מגיעים לכל השקה, פרמיירה ואירוע שכוח אל כלשהוא. הם נעמדים מול המצלמות כאשר לגופם זוועה בדמוי בגד, הם מבליטים עצמם על ידי פרובוקציה בגזרת הלבוש, האקססורי והנעליים, ואם אפשר ויש כמובן חושפים פלחי גוף נרחבים. הם לא מתביישים לעשות פרצופים, לשלוף ציץ או ללהג איזו אמרה פורנוגרפית והכול על מנת לקבל שלושה משפטים במדורי הרכילות. לרוב קבוצה זו יודעת מראש שהיא לא תזכה לכתבת אופי מקיפה ושער, אך הם מסתפקים בתמונות ובמתנות יח"צנות לרוב ובעצם הגדרתם כסלבריטאים. הבולטים בקבוצה.


רק במדינת ישראל מאפשרים להזויים כמותן וכמו זועבי, גלאון וטיבי  חופש ביטוי, גם כנגד המדינה ובטחונה. כשהתותחים רועמים המוזות שואגות! צה"ל נלחם על חיינו " המוזות שואגות חמאס" - גילה אלמגור, אורנה בנאי, גדעון לוי, בצלם ועוד. בעם הזה הם מתביישים? הם מגינים על הבני דודים האכזריים? איך הם שייכים לעם שלי?
יש אמרה נושנה שטוענת שכאשר התותחים רועמים המוזות שותקות. אני מניחה שהמוזות הרגישות אינן לוחמות קרביות שמורגלות בפיצוצים, קרבות, זעקות פצועים ומראה גוויות חרוכות בכמה חתיכות. המוזות האלה נמצאות אי שם בתרבות השמאל החולני ויורות. עלינו להתאחד להחרים אותם, לא ללכת להצגות שלהם, לא לקרוא עיתונים שלהם.

כאמור, התקשורת מלאה באנשי שמאל שלא יודעים על מה הם מדברים ואף מלבים את שנאת ישראל ואהבת המן. אורית נבון מתייחסת טוב ממני לחכמולוגים של "הארץ" :
" אני תוהה לפעמים מה היה קורה אם מישהו היה לוקח את עיתונאי השמאל ברצינות; אם כל מאמר שלהם היה עובר, חלילה, תחת עיניהם של אנשי מערכת הביטחון אשר היו גוזרים ממנו מסקנות אופרטיביות - האם גם אז הייתה ידם כה קלה על המקלדת?
כמה קל להתפרנס מזיוני שכל, תסלחו לי. וכן, אני מדברת גם עליי: אנחנו, בעלי הטורים, יושבים לנו בחדר העבודה וכותבים מה לדעתנו צריך לעשות, כשברור לנו שאלה רק מילים - לעולם לא נצטרך לתת את הדין, לשאת באחריות כלשהי. אנחנו לא מחויבים לשום דבר ולאף אחד; אנו המבקרים, הצופים מהצד, אלה שמדברים על אלה שעושים. ואתם יודעים מה, לא תמיד זאת חוכמה גדולה; כתבי "הארץ" מוכיחים שלפעמים זו אפילו טיפשות. "

Hillel Neuer’s “Catalog of U.N. Inaction on Human Rights” speech

Homes, Syria







After UN Watch's Hillel Neuer called out the UNHRC for ignoring human rights violations around the world in 2013-14, he was interrupted by Cuba, China, Iran, Pakistan, Venezuela and Egypt. But he was defended by the U.S., France, Ireland, Canada, Norway, and Britain.
Dictatorships on the U.N. Human Rights Council tried but failed to block  Hillel Neuer’s “Catalog of U.N. Inaction on Human Rights” speech delivered before the United Nations in June 2014.
  “If in the past year you didn’t CRY OUT when thousands of protesters were killed and injured by Turkey, Egypt and Libya, when more victims than ever were hanged by Iran, women and children in Afghanistan were bombed, whole communities were massacred in South Sudan, 1800 Palestinians were starved and murdered by Assad in Syria, hundreds in Pakistan were killed by jihadist terror attacks, 10,000 Iraqis were killed by terrorists, villagers were slaughtered in Nigeria, but you ONLY cry out for GAZA, then you are not pro HUMAN RIGHTS, you are only ANTI-ISRAEL.” — Hillel Neuer, Executive Director of UN Watch  July 15, 2014

 In addition, this is  Colonel Richard Kemp's speech to the United Nations:
“Thank you, Mr. President. I am the former commander of the British forces in Afghanistan. I served with NATO and the United Nations, commanded troops in Northern Ireland, Bosnia and Macedonia, and participated in the Gulf War...“Mr. President, based on my knowledge and experience, I can say this: During Operation Cast Lead, the Israeli Defence Forces did more to safeguard the rights of civilians in a combat zone than any other army in the history of warfare.”







This is  the full Statement, delivered by Col. Richard Kemp, October 16, 2009, UN Human Rights Council Special Session on Goldstone Report


Thank you, Mr. President.

I am the former commander of the British forces in Afghanistan. I served with NATO and the United Nations; commanded troops in Northern Ireland, Bosnia and Macedonia; and participated in the Gulf War. I spent considerable time in Iraq since the 2003 invasion, and worked on international terrorism for the UK Governments Joint Intelligence Committee. 
Mr. President, based on my knowledge and experience, I can say this: During Operation Cast Lead, the Israeli Defence Forces did more to safeguard the rights of civilians in a combat zone than any other army in the history of warfare.
Israel did so while facing an enemy that deliberately positioned its military capability behind the human shield of the civilian population.  
Hamas, like Hizballah, are expert at driving the media agenda. Both will always have people ready to give interviews condemning Israeli forces for war crimes. They are adept at staging and distorting incidents.
 The IDF faces a challenge that we British do not have to face to the same extent. It is the automatic, Pavlovian presumption by many in the international media, and international human rights groups, that the IDF are in the wrong, that they are abusing human rights. The truth is that the IDF took extraordinary measures to give Gaza civilians notice of targeted areas, dropping over 2 million leaflets, and making over 100,000 phone calls. Many missions that could have taken out Hamas military capability were aborted to prevent civilian casualties. During the conflict, the IDF allowed huge amounts of humanitarian aid into Gaza. To deliver aid virtually into your enemy's hands is, to the military tactician, normally quite unthinkable. But the IDF took on those risks.
Despite all of this, of course innocent civilians were killed. War is chaos and full of mistakes. There have been mistakes by the British, American and other forces in Afghanistan and in Iraq, many of which can be put down to human error. But mistakes are not war crimes. 

More than anything, the civilian casualties were a consequence of Hamas way of fighting. Hamas deliberately tried to sacrifice their own civilians.

Mr. President, Israel had no choice apart from defending its people, to stop Hamas from attacking them with rockets.
And I say this again: the IDF did more to safeguard the rights of civilians in a combat zone than any other army in the history of warfare.
Thank you, Mr. President

יום שבת, 12 ביולי 2014

Linkin Park - A Thousand Suns / The Catalyst (lyrics)








God bless us everyone,
 We're a broken people living under loaded gun
 And it can't be outfought,
It can't be outdone,
It can't be outmatched,
It can't be outrun.
 No!

And when I close my eyes tonight,
To symphonies of blinding light!

 God bless us everyone,
We're a broken people living under loaded gun.
Oh!
Like memories in cold decay,
Transmissions echoing away,
Far from the world of you and I,
Where oceans bleed into the sky!

[x2:]
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hands,
The sins of our tongues,
The sins of our fathers,
The sins of our young.
No!

And when I close my eyes tonight,
To symphonies of blinding light!

God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
Ooh!
Like memories in cold decay,
Transmissions echoing away,
Far from the world of you and I,
Where oceans bleed into the sky!
Oh!

Like memories in cold decay,
Transmissions echoing away,
Far from the world of you and I,
Where oceans bleed into the sky.
[x10:]

Lift me up,
Let me go...

God bless us everyone,
We're a broken people living under loaded gun
And it can't be outfought,
It can't be outdone,
It can't be outmatched,
It can't be outrun.
No!
God bless us everyone,
We're a broken people living under loaded gun.
And it can't be outfought,
It can't be outdone,
It can't be outmatched,
It can't be outrun.

מדינת ישראל לוקחת את ההומניטריות צעד אחד קדימה



הרוצה בשלום יכון למלחמה!




לצה"ל יש סגנון הפצצות חדש - כשחיל האוויר סימן לעצמו מטרה להפציץ בנין בעזה, הוא מתקשר לבעלי הבית שעה לפני הזמן, לפעמים מספר פעמים, ומזהיר שיעזבו את הבית. הנציג מתקשר גם לפעיל החמאס ומזהיר אותו שעליו לעזוב את הבית. האזהרה נעשית בשפה הערבית על ידי חיל שמדבר ערבית עם ניב עזתי. החייל, בנוסף, מזדהה בשמו המלא.
לאחר מכן, חיל האוויר משגר פצצה. הפצצה לא מתפוצצת באופן מידי. היא עושה מעין רעש, פיצוץ גדול שאפשר לשמוע אותו וחודרת לתוך הבית. רק לאחר דקה, הפצצה מתפוצצת. היא אמורה לפגוע בקירות הבית ולא בבני אדם. מטרת ההשהיה הניתנת הנה הזדמנות אחרונה למי שנמצא בבית לעזוב מיד את הבניין. רק לאחר דקה, הפצצה מתפוצצת והיא מורידה חצי מהקירות בלבד, כך שכמעט לא נגרמים פגיעות באנשים שחיים בבית .
זו פצצה חכמה חדשה. על פי המידע בתקשורת, פצצה זו פותחה בישראל ומטרתה למנוע את מותם של אנשים. מי שכן יכול להיפגע זה מי שנמצא מעל הגגות. כאשר החמאס מורה לאנשים חפים מפשע להיות על הגגות באמצע מלחמה ברור שהם יפגעו. הם שוכבים על הגגות מבלי לעורר חשד.








טייס של חיל האוויר הישראלי שנשלח לשגר את הפצצה למטרה לא יכול לראות אותם. במידה ומלכתחילה הטייס רואה משהו על הגג, הוא לא משגר את הטיל. לכן, לא רק שהחמאס מורה להם לעלות על הגגות. הם מורים לאזרחים להסתתר ושמותם יהיו מות שהידים. המחבלים משכנעים חפים מפשע לעלות אל קומת הגג ולהקריב את עצמם תוך הבטחה שאם ישהו על הגג, חיל האוויר לא יפציץ את הבתים.
החמאס יודע על מדיניות הפעלת הפצצות החדשות הללו ולכן, הוא נוהג למקם את הילדים והנשים בדיוק במקום שיגרום לפגיעה קשה. על ידי פצצות אלו גם לאחר הפגיעה בבניין.
רוב האנשים נשארים בחיים. חלקם אפילו לא יוצא עם פגיעות . עובדה, תחשבו לרגע איך המחבלים יודעים היכן למקם את המצלמות ובאיזה זמן להפעיל אותם?





בסרטון, טייס בחיל האויר הישראלי מזה הילדים ביעד אותו הוא נשלח ליירט ולכן, הוא מבטל את היירוט.




ולמה זה כך? על פי התיאוריה, המעשה המוסרי נתפס בעיני קובעי המדיניות כמעשה הקרבתי, כאשר השורשים התיאולוגיים הנוצריים של זה, אף על פי שהיא וודאי אינה מודעת לכך, הם Love thy enemy, מהברית החדשה הנוצרית. כה רחוק הולכים שורשי תפיסת המוסר הנקראת אלטרואיזם, הרווחת כיום. האיש שטבע את המונח, אוגוסטו קונט היה שמו, סבר שלאינדיבידואלים ישנה חובה מוסרית לדחות את האינטרסים האישיים שלנו ולהקריב את עצמנו למען האחר.
כתוצאה מתפיסתו הנלקחת למסקנתה העקבית, הוא דחה את הרעיון של זכויות הפרט, כיוון שהללו מבוססות על אינדיבידואליזם. הזכות שלנו לחיות את חיינו על פי שיפוטנו העצמאי, להיות בני חורין, לשמור על פירות עמלנו פשוט לא יכולות לדידו (ובצדק) כתפיסה מוסרית לדון בכפיפה אחת עם הדרישה של האדם להקריב עצמו, או במילותיו שלו:

"The social point of view cannot tolerate the notion of rights, for such notion rests on individualism. We are born under a load of obligations of every kind, to our predecessors, to our successors, to our contemporaries. After our birth these obligations increase or accumulate, for it is some time before we can return any service.... This ["to live for others"], the definitive formula of human morality, gives a direct sanction exclusively to our instincts of benevolence, the common source of happiness and duty. [Man must serve] Humanity, whose we are entirely.""

עם זאת, ובניגוד לעמדת ישראל, זהו האוייב עמו אנחנו מתמודדים - "נמשיך לגרוס את הציונים עד שהאחרון בהם יעזוב את מדינתנו, מהים עד הנהר", אמר אל מאסרי. "בלקסיקון של החמאס, הפסקת אש פירושה זמן להתכונן לקרבות הבאים. ההתנגדות תמשיך לייצר, לפתח ולהרחיב את ארסנל הנשק שלה. נמשיך לפתח וליצור הפתעות לסיבובי הקרבות הבאים, עד שהאויב הציוני יעזוב את אדמתנו.
אל תאמינו לשקרי השמאל, ואל תתפתו לחשוב אם נחכה מספיק וילדינו ייחנקו מגז חרדל, הו אז "נוכל" מוסרית להצדיק את הסרת האיום מעלינו, שהרי אז תהיו גם אתם תומכים באותה דוקטרינה מוסרית הגורסת שעלינו לחכות שחיי אזרחי ישראל יוקרבו, שימותו אנשים מאצלנו כדי שנוכל למנוע מוות (והאבסורד זועק לשמיים). החמאס יתחזק, ולא יוותר על שאיפותיו, ולא יוותר על מטרותיו לעולם ובלבד אם נגדע אותן בכוח בהיקפים עצומים, אשר יותיר אותו ואת אזרחי האויב המומים כל כך שכל רצון שלהם להרים מחדש את ספר המיין קמפף ולפנטז על השמדת יהודים ייתקל ברפלקס הקאה מתוך פחד על מחשבות מזוהמות שכאלה. אשר יביסו את החמאס כשם שהובסו תנועות עוינות בעבר כמו האימפריאליזם היפני והנציונל סוציאליזם הגרמני.
החמאס לא יפסיק לרצות להשמיד אותנו אם ניתן להם לדוג דגים, כשם שהיטלר לא הפסיק לרצות להשמיד יהודים כאשר נתנו לו להרחיב את מרחב המחיה שלו, במחשבה שהוא יידע שובע. האויב לא יידע שובע עד אשר מטרותיו תושגנה, והמטרה של החמאס אמורה להיות ידועה לכל אדם ששכלו בראשו. אם אזרחי ישראל עדיין דוגלים בהקרבה עצמית, ועדיין לא מוכנים להגן על זכויות הפרט שלהם, ועדיין לא מוכנים לבחור בממשלה שתסיר את האיום, עלינו לשכנע אותם ולהעביר את המסר הזה הלאה. רק כאשר ניפטר מתחושת האשמה על כך שאנחנו מגינים על עצמנו, נוכל לומר באמת ובתמים שאנו בטוחים שיש לנו את הזכות לעשות זאת.
בעקבות מדיניותה של ישראל והצורך העז של הערבים בהסברה וסימפטיה בינלאומית, בעיית המחסור בפצועים והרוגים הטרידה את החמאס - בימי המבצע הראשונים לא היה להם נפגעים כלל, לפחות לא ילדים ונשים. הם נאלצו להשתמש בתמונות מסוריה ועיראק או בתמונות ישנות מעזה בכדי לעורר את דעת הקהל העולמית. הם עדיין משתמשים בתמונות ממוחזרות של גופות ממדינות אחרות.
למעשה, אנשי החמאס וארגוני טרור אחרים בישראל הפועלים כנגד צה"ל וישראלים משתמשים בילדים כמגינים חיים - ארגונים אלו הפועלים בעזה וביהודה ושומרון מאפשרים לאזרחים חפים מפשע בדמות ילדים ונשים לשהות ליד משגרים באמצע שיגורים חיים. הם מקימים מעבדות חבלה ומחסני טילים בלב שכונות אזרחיות או בקומות המרתף של בתי חולים ובתי ספר מתוך ידיעה שמדובר ביעדים של חיל האוויר.
ועדיין, למרות שבשבוע האחרון חמאס שלחו מעל ל-500 טילים לעבר ישראל, כאשר היעד הנו אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע ובניגוד לאמנת האג,  פעילות המוגדרת כפשע מלחמה לכל דבר, מדינת ישראל ההומניטרית מעבירה אספקה לאויב שלה ולמגינים עליו ברצועת עזה. מדובר בחשמל חינם, טונות של מזון, טיפול רפואי וציוד כולל תרופות, 220,000 ליטר דלק מדי יום, מדגדגת טרוריסטים במקום להשמיד את קיומם עלי אדמות ועוד.

ועדיין, בניגוד לכל הגיון בריא, ישנם אנשים אנרכיסטים, אנטיציונים ואנטישמים, גם אם הם יהודים וישראלים, שמתנגדים לכך שישראל תגן על עצמה בכלל ובאמצעות סוללות כיפת ברזל ולמבצע צוק איתן בעזה בפרט. דוגמא לכך הנו הפוסט של אורי משגב המתנגד להפעלת פצצות חכמות על ידי מטוסים. הוא כתב דברים אלו ביום הרביעי למבצע 'צוק איתן', שישי 11.07.2014,  בבלוג שלו באתר 'הארץ', תחת הכותרת "נזקי כיפת ברזל". ראשית, מערכת כיפת ברזל מצילה חיים. קודם כל, היא מצילה את חייהם של היהודים המותקפים בטרור תלול מסלול באמצעות הגנה אפקטיבית להפליא (טפו טפו טפו) שראויה לפרס נובל לשלום. חוץ מזה היא מצילה גם את חייהם של הפלסטינים השבויים בידי חמאס בעזה, בכך שהיא מאפשרת לצה"ל לפעול בלי חיפזון ובאופן מדוד. רק תחשבו איך צה"ל היה נדרש להגיב אילו הטרור הרקטי של חמאס היה אפקטיבי. יותר מזה, במידה ותעשו השוואה בין הקרבות מול הטרור הרקטי, החל מעופרת יצוקה, תגלו שמספר הנפגעים הפלסטינים צונח באופן תלול. כלומר, המתודולוגיה הצבאית של ישראל, בהשקעות של הון עתק, היא של הגנה על אזרחי האויב. לאנשים שיש להם בעיה עם יהודים שמגנים על עצמם קוראים אנטישמים.





Post by ‎شهاب‎.





יום שישי, 11 ביולי 2014

השפה אותה מבינים בארגוני הטרור במזרח התיכון והצעה ללוחמה נכונה בטרור

הרוצה בשלום יכון למלחמה!




ב- 1985 החיזבאללה חטפו בסיוע סוריה 4 אנשים משגרירות רוסיה בלבנון.
הרוסים, בתגובה, שלחו ללבנון את יחידת אלפא - יחידה מיוחדת לטיפול במצבי טרור. כשהגיעו, בן ערובה אחד כבר נהרג. הלוחמים איתרו את אחד מבני דודיו של אחד החוטפים. לפני שהם ירו לו בראש, הם חתכו לו את הביצים בעודו בחיים (כן, את הביצים) ושלחו אותם לחוטף ביחד עם רשימה של יתר קרובי משפחתו.
מאז ולמשך עשרים שנים הבאות, אף אזרח רוסי לא נחטף על ידי ערבים Barry Davies, (2005). The Spycraft Manual: The Insider's Guide to Espionage Techniques
בראיון שנתן מאוחר יותר בני מוריס, פרופסור להיסטוריה באוניברסיטת בן גוריון, הוא אמר "ככה הסובייטים עובדים, הם עושים דברים - לא מדברים עליהם ,כי זאת השפה שהערבים מבינים. "
מאז סוף שנות ה-80, נראה שמדינת ישראל מתקשה להתמודד עם פעילות הטרור המופנית נגדה מצד ארגוני הטרור הערבים. הדבר נובע בעיקר משינוי במדיניות, כאשר בניגוד לעבר, הפכה ליותר הומניטרית מול גורמים חסרי צלם אנוש. היא מוצגת בתמונה מצד שמאל - מטרה לספק להם הטבות והקלות. עד לשינוי מדיניות זה, ישראל לא נהגה לנהל משא ומתן עם טרוריסטים וכך, הפגינה את כוחה. מחבלים חטפו מטוס? סיירה מטכ"ל נשלחה למקומות שונים ברחבי העולם כדי לשחרר את החטופים. השכנים הערבים פתחו במלחמה או איימו על שלומה של ישראל כמו באמצעות ניסיון פגיעה במקורות המים של הכינרת בסוריה? מדינת ישראל הפעילה עוצמה צבאית. לא הייתה התרפסות ואיום על ישובי הפריפריה לא היה מקובל. יש לגייס את התקשורת הישראלית להסברה, בניגוד למצב כיום, בו התקשורת מעוותת ומציגה הסברה פוליוודית.
בניגוד לכך, כיום, על פי המדיניות, תקיפות כנגד יהודים של יחידים וקבוצות לא זוכות לתגובה ראויה מצד המשטרה, הצבא והרשות השופטת. מדיניות חדשה זו יושמה מאז האינתיפדה השניה. כמו שנאמר, המרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר אל רחמנים. אסור היה מלכתחילה להפוך את היהודים לקורבן. לעולם לא שוב! אני מציעה לאמץ את המדיניות הזו של הרוסים, מדיניות אותה יישמה מדינת ישראל בעבר - לא מנהלים משא ומתן עם מחבלים. ממש כמו שישראל פעלה במבצע אנטבה.



כך מגיעים למעמד של רוסיה בעולם - שימו לב, המעצמות הגדולות והחזקות בעולם הם המדינות שכשתוקפים אותם, הם מאבדים את הראש ונכנסים בך כאילו אין מחר. העולם הנאור לא יודה בזה, אבל ככל שמדינה עומדת על שלה כך היא מוערכת יותר. למעשה, המעמד של מדינה בעולם נקבע לפי התלות שלה במדינות אחרות (או יותר נכון אי-התלות שלה) מדינה ששניתן להפעיל נגדה הכי פחות מנופי לחץ היא המדינה בעלת המעמד הגבוה ביותר. ככה שאם מישהו יחטוף ישראלי וישראל תתפוס את הבן דוד שלו, לא משנה כמה נעמוד על שלנו, אף אחד לא ישתוק לנו אם נחתוך לו את הביצים ונשלח אותם לחוטפים כמו איזה מאפיה. הגיע הזמן להפסיק את המשא ומתן ולהחזיר את ציפי לבני הביתה בלי פרס נובל לשלום כשהיא עדיין בתולה מאחור.
כך העולם הנאור משתמש בבקרת נשק - נשק משמש כאסטרטגיה. ככל שהעוצמה הצבאית חזקה יותר, כך מדובר בשובר שוויון. פצצת אטום למשל הנה נשק שובר שוויון. רוב הנשק האטומי בעולם מוחזק על ידי ארצות הברית ורוסיה. שתי מעצמות אלו נמצאות במרוץ חימוש אחת מול השניה, סוג של מלחמה קרה. מעצמות אלו משתמשות בעוצמה הצבאית שלהן כדי לפרק מדינות אחרות מנשק לא קובנציונלי, תוך התמקדות במדינות באסיה ובמזרח התיכון - הודו, פקיסטן, אירן וכדומה. ישראל ידועה כמעצמה צבאית בעלת יכולת ותעשיה צבאית עצומה. יש לנו את הכלים, עלינו ליישם אותם בתבונה, כמו שיושמו בשנות ה60 וה-70.

יום רביעי, 9 ביולי 2014

ערבים תוקפים יהודים בישראל על בסיס יומיומי ללא תגובה משטרתית ותקשורתית






דיווחים שלא מעבירים בתקשורת הישראלית - כידוע, התקשורת הישראלית הנה שמאלנית ברובה המוחץ. בהתאם לכך, היא מצנזרת ידיעות על פי האג'נדה שלה. דוגמא לכך הנם אירועי השבוע האחרון, במסגרתו ערבים ביצעו תג מחיר כנגד רכוש ציבורי ויהודי - ערבים שרפו תחנות רכבת קלה והשחיתו בגרפיטי בדמות צלבי קרס וכתובות נאצה שונות בנוגע להיטלר ולמוות ליהודים. כתובות דומות נפוצות ברחבי הארץ ולא מדובר בדבר חדש. בנוסף לכך, מדי שבוע מתרחשים מאות פיגועים כנגד חיילי צה"ל ויהודים - הערבים משליכים בקבוקי תבערה ואבנים, יורים זיקוקים ואש חיה על חיילי צה"ל ואזרחים תמימים. מדובר באלף פיגועים בחודש המתרחשים ברחבי הארץ, כולל בירושלים וביהודה ושומרון. דבר מכך לא ידווח בתקשורת השמאלנית.
בשלושת השנים האחרונות, כמות פיגועי הטרור עלו ביותר מ-30%. מדובר בעלייה משמעותית, אך התקשורת לא מדווחת על פיגועים כשהם מתרחשים וכן, טוענת שהתדירות עלתה רק במעט. ההתעלמות הזו של התקשורת מאפשרת למשטרה להתעלם מההחמרה במצב הביטחוני - לא להגיב לקריאות של פיגועים מסוג זה ולא לפעול בכדי למנוע אותם. יותר מזה, הם אינם מנסים אפילו לתפוס את המחבלים או לנטרל אותם בכדי לא לפגוע בהם למרבה האירוניה. הרי המחבלים מוכנים לפגוע בישראלים בלי למצמץ, לעשות בהם לינץ' ועוד. מדובר בפיגועים לאומנים לכל דבר, אך המשטרה לא מונעת אותם וכן, התקשורת מפעילה צנזורה ולא מפרסמת אותם. התקשורת אינה מפרסמת כיצד חיילי צה"ל נפגעים על ידי שמאלנים אנרכיסטים ו"מפגינים" ערבים המתפקדים על תקן מחבלים לכל דבר.
במקביל, בתקשורת מעוותים דיווחים קיימים ומדווחת אותם כאילו ישראל הנה מדינת אפרטהייד. דיווחים אלו מועברים על ידי "עיתונאים " אנטי ציונים/פרו ערבים. בהתאם לאג'נדה השמאלנית, אנשי תקשורת רבים וטובים אף מצונזרים ממנה ולא נותנים להם במה בכדי למנוע מהמידע שברשותם להגיע לציבור הרחב. גם תכניות בעלות אופי ימני לא מיוצגות, זאת למרות הרייטינג שיש לתכניות כמו לאטמה באינטרנט. הדבר מוכיח שאין חופש עיתונות בישראל, שהתקשורת הישראלית נשלטת על ידי השמאל, אשר מיישם את האג'נדה שלו על הדיווחים המשודרים - מקדם את האג'נדה שלו ומצנזר דיווחים הנוגדים אותה ובכך, פוגע בחופש המידע.





יום שלישי, 8 ביולי 2014

הכירו את האנשים שפועלים במרץ כדי שגם הפעם לא תגמרו את החודש





בשלושת השנים האחרונות הפכנו ליותר ויותר מודעים ליוקר המחיה בישראל וכל הזמן מדברים על שאנחנו יוצאים עם חור בכיס רק כדי לקנות בקושי עשרה מוצרים בסופר. 
עכשיו יש למחדל הזה ולמחולליו גם שמות ופנים, מעבר לטייקונים המוכרים כמו דנקנר ותשובה.
אפי רוזנהויז (מנכ"ל שופרסל לשעבר) הורשע השבוע בבית המשפט המחוזי בירושלים ונגזרו עליו  חודשיים מאסר על כך שפעל באופן לא חוקי תוך הסדר כובל, ועבר על חוק ההגבלים העסקיים.
במילים פשוטות, זה אומר שרוזנהויז ביושבו כמנכ"ל שופרסל, פעל כמו אחרון הקרטלים, כמו אחרון ראשי המאפיה וכמו אחרון הפושעים- על מנת לפגוע בתחרות (ועל מנת שאתם תשלמו יותר ותקבלו פחות). על פי כתב האישום, רוזנהויז החליט שלא מתאים לו שהספקים שהוא עובד איתם מוכרים ל"מגה" (הרשת המתחרה) מוצרים במחירים נמוכים יותר, וכמו ראש קרטל, החליט להעניש אותם: הוא הוריד ממדפי שופרסל מותגים בולטים של אותם ספקים, כדי שאלו יפסיקו את פעילותם ברשת מגה.
הנה עוד נתון שבטח תשמחו לשמוע: רוב עובדי שופרסל עובדים בשכר מינימום.
אתם יודעים מה היה שכרו של הבוס שלהם, אפי רוזנהויז?
ב- 2010 הוא דורג על ידי גלובס במקום הראשון ברשימת שיאני השכר בישראל עם עלות שכר חודשית של: 738 אלף ש"ח. אני חוזרת: שלושת רבעי מיליון ש"ח בחודש. הוא עבד ברבע משרה, אגב.
אם תשאלו אותי, חודשיים מאסר וקנס של 450 אלף ש"ח זה עונש אבסורדי לאדם חסר מצפון שפעל באופן ישיר ואקטיבי להעלאת יוקר המחיה. יוקר מחיה זה לא רק סיסמה - זה מושג אופרטיבי שיש לו השלכות: אנשים שבוחרים בין מזון לתרופות, שסופרים פרוסות לחם, שפושטים יד, שהולכים לישון רעבים.
גם העובדה שהשופט התיר לרוזנהויז במסגרת פסק הדין להמשיך ולכהן כדירקטור בחברה ציבורית בעוד שלוש שנים מעכשיו, זה ביזיון שאין כדוגמתו.
אבל בכל זאת, אולי ניתן לקחת גם משהו חיובי מהסיפור הזה, וזו העובדה שלפני שלוש שנים, כנראה שלא היינו שומעים על הסיפור הזה כלל, וכנראה שרוזנהויז לא היה כלל עומד בפני שופט. 

יום שבת, 5 ביולי 2014

רשימת שאלות שמפנים לשמאלנים ונותרים ללא מענה




להלן רשימת שאלות שמפנים לשמאלנים, אך הם לא אוהבים להתמודד איתם מאחר ואין תשובה ישירה שאינה מתחמקת ותואמת את האידאולוגיה השמאלנית ההזויה והאנטי ציונית.

*. מדוע עד 1967 הפלסטינים לא ביקשו הגדרה עצמית ?
*. מי ניצל מהשואה ? אלה שעלו לישראל, הציונים ? או מתנגדי הציונות ?
*. מדוע נרצחו יהודי חברון ב 1929 ? האם הם זרקו אבנים ?
*. האם הייתה התנגדות ערבית להתיישבות יהודית לפני 1967 ולפני 1948 ?
*. מדוע לא כדאי לסגת מגושי ההתיישבות ביהודה ושומרון?
*. מה הסיכוי שמדינה ערבית שתקום ביהודה ושומרון תיפול בידי החמאס ?
*. האם ויתור על 67 יספק את הערבים מ 48 ?
*. האם טוב או רע שלא ויתרנו על הגולן ?
*. כמה פעמים מופיע המילה לאהוב בקוראן ? וכמה שלום ?
*. כמה שירי שלום יש אצל הערבים ?
*. מה הוא הקו האדום של השמאל הישראלי ?
*. מה יקרה אם השמאל טועה ?
*. רוב הטרוריסטים הם מוסלמים ? נוצרים ? בודהיסטים ? יהודים ?
*. מה היה אחוז היהודים בארץ ישראל לפני 65 שנה ומה האחוז היום ?
*. מה היא תכנית השלום של החמאס ?
*. האם הסכסוך הוא טריטוריאלי ?
*. אני יהודי מארץ ישראל, ואתה ?
*. האם פגיעה באזרחים זו מדיניות של צה"ל או של החמאס ?
*. מה עצר את הטילים מלבנון ? חיבוקים ? או מלחמה ?
*. מה עצר את טרור המתאבדים ? חיבוקים ? או חומת מגן ?
*. מה עצר את הטילים מעזה ? חיבוקים ? או עופרת יצוקה/עמוד ענן ?
*. במה עוסק החינוך הערבי הממלכתי הרשמי כלפינו ?
*. מה אומרת אמנת החמאס ואמנת הרשות הפלסטינאית לגבינו ?
*. האם הגנרל עבד אל-פתאח א-סיסי המתנגד לארה"ב טועה ?
*. מי הצית את המסגד בטובה זנגריה ?
* ישנה טענה, לפיה במידה ונחזור לגבולות 1967, לא תהיה עוד מלחמה. אם כך, למה פרצה המלחמה ב-1967?