מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 25 במאי 2014

הדרקון הסרט המלא לצפייה ישירה עם תרגום מובנה / (1973) The Deadly Three / Enter The Dragon





שימו לב - כדי לראות את הסרט, לחצו על continue to file > play ואז על העיגול הלבן במרכז המסך. שימו לב, לא ללחוץ על פרסומות קופצות בגלל הוידאו. לאחר שהסרט מתחיל לפעול, ההנאה מובטחת - תגדילו את הסרט למסך מלא עם הסימן של ארבעת החצים.




לי, חבר במקדש שאולין, מתבקש על ידי אדם ללכת לטורניר שמתקיים על אי השייך לנזיר לשעבר שערק ממקדש שאולין בשם האן. הוא גורש מהמסדר לאחר שהפר את קוד ההתנהגות המקובל בו. המאסטר של לי מספר ללי שהם מאמינים שהאן מעורב בסחר בסם אופיום ובעבדים לבנים. הוא רוצה שלי ילך לשם ויספק לו הוכחה כדי שיוכלו לעצור את האן.
לי מסכים אבל אז נודע לו שאנשיו של האן ניסו לחטוף את אחותו ולאנוס אותה 10 שנים לפני כן. אחותו, במקום להיכנע להם, התאבדה. לי מעורב עכשיו אישית בדבר.
משתתף נוסף בתחרות הנו אדם בשם רופר שנמצא בחובות כספיים לאנשי מאפיה שאוספים את הכסף בדרך לא שגרתית והוא מחפש מוצא מהבור שהוא נקלע אליו.
הדרקון הנו סרטו הרביעי והאחרון של ברוס לי לפני מותו הטרגי. הדרקון הנו גם סרטו המצליח והמדובר ביותר של אגדת הקונג פו ברוס לי. הפקה סינית-אמריקאית בשיתוף עם כוכב סרטי הבלקספלוטיישן ג'ים קלי. סיפור על תחרות קונג-פו אכזרית מהווה אלגוריה על מיעוטים מדוכאים בעולם הקפיטליסטי. קרבות קונג פו אדירים ואנרגיה מתפוצצת של אבי הז'אנר ברוס לי. הזדמנות נדירה לחזות במאסטר על מסך גדול!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה