מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 20 במאי 2014

לא הבנתי למה השמאלני רואה בי פשיסט?



אני אוהב ילדים, אבל את הילדים שלי אני אוהב יותר.
אני אוהב נשים , אבל את אשתי אני אוהב יותר.
אני אוהב אנשים, אבל את החברים שלי אני אוהב יותר.
אני מכבד נוצרים ומוסלמים, אבל את בני עמי, היהודים, אני אוהב יותר.
אני נהנה לי בחו"ל, אבל את ארץ ישראל אני אוהב הרבה יותר.
לא אמסור את ילדי, אשתי, חברי וארצי לאויב הערבי.
לא הבנתי למה השמאלני רואה בי פשיסט ?

I love kids, but I love my kids more.
I love women, I love my wife more.
I like people, but I love my friends more.
I respect Christians and Muslims, but my people, the Jews, I love much more.
I lovetraveling in ather countries, but my I love my country, my land, Israel.
I wont give my children, my wife, my friends and my country to the Arab enemy.
I don't know whay the left wing sees me as a fascist?



גרגמל
מכשף מכוער
דפוק עם חתול מוזר
מוזר כזה
כל היום רודף אחרי דרדסים קטנים כחולים
ולא מצליח לתפוס אותם בשום פנים
זה לא הוגן, המסכן

גרגמל
עובד קשה יחד עם חתחתול המהבול
המהבול הזה
כל היום חולם לנגוס בדרדס קטן
אבל תמיד זה נדפק לו בגלל דרדס אבא הנאחס
הוא תמיד הורס לו את הקומבינה כל הזמם

פה גדול רעב נורא
פה גדול אוכל הכל
לחם וביצים
חצץ וברזלים
פה גדול רעב נורא

גרגמל
אם תשאל אותי אני חושב שלך ולחתחתול נעשה עוול נוראי
מגיע לכם פיצוי כחול קטן בפיתה עם טחינה וחריף בשביל לשבור את הדודה
לכל הפחות שתי מנות

פה גדול רעב נורא
פה גדול אוכל הכל
לחם וביצים
חצץ וברזלים
פה גדול רעב נורא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה