מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 10 בינואר 2016

לפני 66 שנים, צאצאי נאצים שהתגיירו עלו לישראל






היום לפני 66 שנה (10.01.1950) - צאצאי הנאצים הראשונים עולים לישראל. בישראל חיים לפחות 400 צאצאי נאצים, שהחליטו להתגייר, לעלות לארץ ולהקים כאן שושלת יהודית, כזו שהוריהם ביקשו להשמיד. ישנם צאצאי נאצים נוספים שהגיעו לישראל לביקור ואף קיבלו אזרחות, אך לא התגיירו. יש הטוענים אף שהשמאל קיצוני קשור לצאצאים אלו. צאצאים של נאצים שעלו לחיות בישראל והתגיירו כדי "להצטרף לקהילת הקורבנות". הם נושאים עול מוסרי לאור מעשי הוריהם. בין היתר, אחיינו של הרמן גרינג, מטיאס, התקרב ליהדות ונכדתו של הפושע הנאצי, היינריך הימלר, קטרין, נשואה לישראלי ממנו יש לה ילד. היא היתה נשואה לישראלי ולהם ילד משותף, אולם היא לא חיה בישראל. מדובר על על "מכפרי העוונות", ילדים של נאצים שהפכו ליהודים בניסיון לכפר על חטאי אבותיהם. אחד מהם הנו אדם בעל קשר משפחתי להיטלר, נכדו של אחיו של היטלר, שאכן חי בישראל בתור יהודי אורתודוקסי פצפיסט ושמאלני אנרכיסט. הדבר כמעט שלא זכה לחשיפה בעולם. הוא פרופסור למדעי היהדות שקורא לבניו הימניים פשיסטים ומצדיע במועל יד כשהם מדברים.
אהרון שאר-יישוב, למשל, נולד ב-1940 בעמק הרוהר. במהלך המלחמה שירת אביו בחזית המזרחית ביחידת העלית של היטלר. הוא בנו של נאצי ששרת בוואפן אס-אס. למרות זאת, שאר יישוב שימש כרב בכיר בשורות הצבא הישראלי. הוא חי בדירה ברובע היהודי בירושלים, סמוך לכותל המערבי ונראה כמו כל רבי אחר - חליפה שחורה, זקן. עבור אביו, זה היה סוף העולם כשנסע לארה"ב ללמוד בישיבה. הוריו התכחשו אליו וכשעלה לישראל, הם ספרו לשכנים שהוא עדיין שוהה בארצות הברית.
ברנרד וולשלגר נולד ב-1958 בבמברג שבגרמניה. אביו היה קצין מצטיין בצבא הנאצי, שלחם במלחמת העולם השנייה ואף קיבל עיטור כבוד מהיטלר בעצמו. ברנד שמע מאביו סיפורי מלחמה וגבורה מילדות. כשהתבגר, החל לשמוע בבית ספר סיפורים על דברים איומים שקרו ליהודים בזמן המלחמה. בבית לא דיברו על כך כלל. נקודת המפנה חלה ב-1972, אחרי טבח הספורטאים הישראלים במינכן. הפצע היהודי-גרמני נפתח מחדש. וולשלגר החל להתעניין ביהודים ולמה כל זה קורה להם, ועוד על אדמת גרמניה. אחרי הטבח במינכן הוא שמע על הרצח של שישה מיליון יהודים ושאל איפה היה אביו בתוך כל זה. אביו ענה לו 'אנחנו בבית שלנו לא מדברים על יהודים. הכל שקר. כל מה ששמעת בבית ספר זה שקר'. התגובה שלחה את ברנרד לברר את האמת - הוא קרא ספרים, שאל מורים ומצא את התשובות. לא רק שאבא שלו היה קצין, הוא גם שיתף פעולה עם רצח יהודים. בשבילו זה היה בסדר. בסוף הוא אמר לברנרד - זה היה חלק מהעבר שלנו, היינו צריכים לרפא את החברה הגרמנית. לאט לאט, הוא התקרב אל העולם היהודי, ביקר בישראל, למד יהדות ולבסוף החליט להתגייר. הקשר עם הוריו נותק והוא עזב את גרמניה.
על פי דן בר-און, פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, מומחה בעל שם עולמי לפסיכולוגיה של בניהם של מבצעי פשעים וכותב הספר "מורשת השתיקה", המניע של המתגיירים הוא להצטרף לקהילת הקורבנות. בכך שהם הופכים לחלק מקהילת הקורבנות, הם נפטרים מהעול של היותם חלק מקהילת מבצעי הפשעים. אבל אי אפשר להפסיק להיות הבת של חייל בוורמאכט. גם אם את יהודיה. זה לא פתרון. את לא נפטרת מזה. המתגיירים לא שאלו את הוריהם מה הם עשו בזמן המלחמה. לדברי בר-און, למעשה, המתגיירים והוריהם כמעט אף פעם לא מדברים על המלחמה. הוא מכנה זאת "החומה הכפולה" - גם ההורה וגם הילד מקימים חומה של שתיקה; גם אם אחד מהם ינסה להרוס אותה, השני ישמור עליה שלמה.
הגיור עשוי להעניק אשליה של שלווה, אולם אין זו הדרך לפתור את בעיית מעשי ההורים. יתכן שהם בורחים מזה. כדי להתגבר באמת על העבר, יש צורך להבין איך ייתכן שאביך היה רוצח המונים? עליך לחשוב על האפשרות שאם היית חי בתקופה ההיא, היית מסוגל לעשות דברים שכאלה. השהות בישראל היא דרך להתרחק מהתהיה מה הם עצמם היו עושים בגרמניה הנאצית ליהודים בתקופה של הוריהם.



בהמשך לטענה שלצאצאי הנאצים יש קשר לשמאל האנרכיסטי הפועל להשמדתה של מדינת ישראל מתוכה, קיים קשר עם צאצאיהם של יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים, דבר שהביא לסיוע בהרצחם של קהילות יהודיות שלמות, מאות ואלפי יהודים בשואה, מובילים את השמאל האנרכיסטי בישראל ופועלים במטרה להביאה לאבדון. לא מדובר רק ביודנראט, אלא גם ביודן קאפו ובמשתפי פעולה בשם הציונות, כגון קסטנר.
קסטנר הסגיר רבבות יהודים בני הקהילות באירופה לשלטון הנאצי והסכים לקבל לישראל את העשירים החילונים בלבד בהסכמת וידיעת דוד בן גוריון, ראש הארגון היהודי ונציג הציונות בתקופת הישוב בארץ ישראל. אני נוטה להאמין שגם יוסף טומי לפיד, אם היה מבוגר מספיק בזמן השואה, היה משתף פעולה עם הנאצים להסגרת יהודים חרדים אל השמדתם. את החינוך לשנאת יהודים, כפי שהרצל שנא חרדים, המתבוללים קיבלו בינקותם, מבית הוריהם והעבירו את השנאה לצאצאיהם - מירב מיכאלי, יאיר לפיד ואנרכיסטים נוספים. מדובר בשנאה עזה לחרדים וליהדות, בחרדופוביה וביצירת דהומניזציה ליהדות ולחרדים. היום, אימה של מירב מיכאלי לא מוכנה שדגל ישראל יהיה בסביבתה, בטח לא במשחק כדורגל רשמי ביציע של הפועל. מירב מיכאלי, נכדתו של קסטנר הנה "פמיניסטית" אלא אם כן שמאלנים או ערבים אונסים, מטרידים מינית ורוצחים יהודיות כי כיבוש ונתפסת כשמאלנית קיצונית המתנגדת לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. ארגוני השמאל מסיתים כנגד כל שבב ציונות, יהדות ותומכים באוטואנטישמיות ומתנגדים לכל שבב שליטה של מדינת ישראל בשטחה.
בסרטון להלן, אמה האדומה של מירב מיכאלי מתנגדת נחרצות להנפת דגל ישראל במשחק של הפועל. את הרעל הזה ינקה מירב מיכאלי משד אמה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה