מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 27 בינואר 2016

קטעים מצחיקים שמלצרים מתלמדים עשו.... GO








  • כשיש מספר מנות, עושים עושים עריכה מזלג - סכין על מפית. המתלמדים ערכו בלי מפית, בצד שמאל לצלחת מזלג ובימין סכין.
  • בית קפה חלבי- מגישים המבורגר צמחוני. המתלמד אמר ללקוחות שההמבורגר בשרי.
  • "מקבלים תשלום על השלוש שעות שהייתי בסטנד ביי נכון?" חחחחח של ייאוש
  • באו עם זיקוק וקצפת ושרו יומולדת לשולחן לא נכון.. [ובתגובה, הלקוחות הישראלים והשטויות שלהם - "אחי עזוב תזרום עם המלצר, קיבלנו עוגה על חשבון הבית".
  • מתלמד בא עם שעון שעלה כ3 אלף לעבודה עם מכונת קפה בנאדם שכולו פוזה... אמרתי לו להוריד את השעון ושהוא יישרט לו.. לא הקשיב ועל העקשנות קיבל עונש של 1500 שקל - קיבל שריטה מטורפת על השעון.

  • אני: "אני אתחיל לקפל עריכות את תסגרי את ה"בחוץ"
המתלמדת: ***סוגרת את הדלת של הבחוץ*** "סיימתי,מה עכשיו?"
אני :😯
  • מתלמדת ששכחה שיש לה משמרת
  • משמרת ראשונה של מלצרית שוקיסטית, אמרנו לה כשמגישים שוקו חם ללקוח , צריך לשאול אותו האם לבחוש לו בשוקו. כל פעם עבד
  • לבקש אבקת דניס לדגים.
  • פעם מתלמד שלי יצא להפסקה ולא חזר לעולם יותר... אמרתי לו - יש לך ככה וככה זמן וקרץ לי ואומר לי אל תדאגי. לקח לי זמן עד שקלטתי שאני צריכה לדאוג...
  • לקוח מבקש לארוז שתי מנות שונות *המתלמדת מאחדת את המנות לצלחת אחת מול הלקוח*
  • הברמן החדש אמר לי מול תיירים אמריקאים "וואי אלה מפוצצים בכסף" מול הפרצוף שלהם... בסוף ידעו עברית
  • מתלמד הגיש מנה של ופל בלגי עם המגש וגם לא ערך לשולחן....
  • מתלמד הלך לחפש מפתח של חבית המים. במקרה אחר עם מתלמד אחר, שלחנו את המתלמד למנהל המסעדה כשהוא ישב עם חברים שלו לשאול איפה יש חבית מים 😅😅
  • מתלמדת פינתה שולחן, שאלה אותי אם לשים ת'צלחת במקום בארון או בכלים המלוכלכים...😶
  • משמרת ראשונה של מתלמד הוא זכר את כל המספרים שעל הלאנצ'בוקסים בטענה שלפי זה מקבלים משכורת.
  • ביקשו ממתלמד שתי מדארפאקר והוא רב איתם מכות (זה קוקטיל בבר)...
  • חברה שעבדה במקום שנה הייתה עושה משמרת פה ושם אחרי שהתגייסה, עכשיו המנהלת תמיד הייתה יורדת עליה בצחוק ואז אחד החדשים בא אליה "אל תתייחסי אליה, היא רק צוחקת"




  • גרמתי לברמן חדש לאכול שאריות קפה טחון מהמכונה בטענה שזה עוגת קפה-שוקולד חדשה.
  • מתלמד הגיש עוגה עם זיקוק עם המגש לשולחן. האחמ"שית ראתה, אמרה לו לקחת את המגש, אז הוא לקח עם העוגה. בהמשך הוא גם שפך שתי בירות על לקוחות
  • מתלמד בא לפנות שולחן עם סיום המנות ראשונות מניח את המגש באמצע השולחן!! ומפנה להם את הצלחות . הייתי טיפה רחוקה כדי למנוע את זה. אני מניחה את המגש בצד ומסדרת את הצלחות שיכנסו למגש ואז מסדרת את הצלחות על המגש בצד. כמו שצריך.
  • מתלמדת שמה אוכל על השולחן עם המגש והלכה...
  • הביאו למתלמדת חולצה של העבודה. היא אמרה שהולכת לרגע להחליף ומאז לא חזרה... דפקה חולצה של ארומה לא יודעת מה תעשה איתה עכשיו ווהוו איזה כיף לה
  • הדפיסה לבר שהחביתה תיהיה עשויה היטב - תחת הכותרת גזר סחוט.
  • פעם מתלמד שם פולי קפה במקום של הקפה הטחון
  • היה לי מצב רוח טוב וניצלתי אותו לפנות שולחן, ביקשתי מהמתלמד רק שינקה אותו אחרי שפיניתי. חוזרת מהשטיפה, הוא ניקה לכלוך בלתי נראה מהשולחן ליד
  • מתלמדים מאמינים כשאומרים להם שצריך כל פעם שיורדים למחסן לשיר כי יש מפיק מוסיקלי שיש לו משרד ליד המחסן שלנו והוא לקח כבר מישהו מהמסעדה ועשה אותו זמר גדול. חלק גם האמינו כשאמרו להם שמותר לנו להתעצבן ולקלל לקוחות ולשתות אלכוהול במהלך המשמרת
  • שלחתי מתלמדת למטבח לבדוק אם נשאר נתח קרנפים
  • מלצר מתלמד הגיש אספרסו בלי צלחת ובלי כפית וכשהלקוח הבין שהמלצר לא הולך להביא לו כפית פשוט צעק לו תגיד כשאתה שותה קפה אתה מערבב עם האצבע או אתה לוקח כפית?
  • כשהייתי חדשה המטבח ביקש ממני להביא אבקת חלומי מהבר.. לא עבד
  • באה לצאת עם מגש מלא שתיה והתקרב מתלמד.
אני: " קח את ההפוך ל46"
הוא: (בלחץ) "לא לא לא, אני חייב לקחת כוס ריקה ל52"
אני (בצעקות): " אבל אתה הולך לאותו מקוםםםםםםם קח את זה איתךךךךךךך"
הוא:
אני: (במבט רצחני)
הוא: "טוב, לקחתי

  • אולם אירועים, יש מפיות בד שמקפלים אותן בצורה ממש ממש פשוטה(!!) - הודעה ממתלמדת: "התאמנתי בבית על קיפול מפיות אתמול והיום, יש עוד משהו שאני יכולה להתאמן עליו בבית?"
  • הלכו להביא את הסטייקים מהמקפיא - שכחו שהמסעדה חלבית
  • היה אירוע של 60 איש. הכל היה ערוך והיינו צריכים להוציא את הפלטות של הבשר לשולחן. אמרתי למתלמדת לפנות את מה שלא צריך בשולחן בשביל שיהיה מקום לפלטות. אז היא לקחה להם את הצלחות בשיא הלחץ כשיוצא אוכל. היינו צריכים לערוך לכל המסעדה שוב והשוטף כלים קילל אותה כל הערב.
  • מתלמדת באה להגיש קפה עם קש ...










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה