מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 24 בינואר 2016

הסכמה לסקס זה כמו הסכמה לשתות תה






במידה ואתה עדיין לא בטוח מהי חשיבותה של הסכמה, כדי להמחיש זאת, נסה להחליף את יוזמתך לקיים איתה יחסי מין בלהכין לה כוס תה - הנה כמה אפשרויות לדו שיח:

אתה אומר - היי, את רוצה כוס תה?
היא יכולה להגיד בתגובה - ווי כמה שבא לי עכשיו כוס תה... תודה

כך אתה יודע שהיא רוצה כוס תה...

אפשרות נוספת לדו שיח, כשאתה שואל - היי את רוצה כוס תה?
היא יכולה לענות באממממ לא, אני לא ממש בטוחה שאני רוצה
בתגובה אתה יכול להכין לה כוס תה... או שלא... ואז תהיה מודע שהיא לא בהכרח תשתה אותו... ואם היא לא תשתה אותו - וזה החלק החשוב: אל תכריח אותם לשתות את כוס התה - רק בגלל שהכנת את הכוס תה, לא אומר שיש לך זכות לראות אותם שותים אותו. ואם הם סרבו, אז אל תכין להם כוס תה, בכלל. פשוט אל תכין להם תה.... אל תכריח אותם לשתות תה... אל תטריד אותם כי הם לא רוצים את התה. הם פשוט לא רוצים תה, בסדר?
אפשרות לתגובה נוספת מצידה לשאלה האם את רוצה תה יכולה להיות "כן בבקשה, זה מאוד נחמד מצידך" ואז, כשהתה מגיע, היא יכולה לשנות את דעתה ולהחליט שהיא לא רוצה לשתות את התה...
נכון שהתגובה מעצבנת לאחר שטרחת ועשית את כל המאמץ כדי להכין את התה אבל אין לה מחוייבות לשתות את התה. היא בעבר רצתה את התה ועכשיו לא... יש אנשים שמשנים את דעתם בזמן שלוקח לך להכין את התה, להרתיח את המים ולמזוג אותו לכוס. וזה בסדר לשנות את הדעה בנוגע לשתיית כוס התה ואין לך את הזכות לצפות בהם שותים את התה.
ואם הם חסרי הכרה, אל תכין להם תה. אנשים חסרי הכרה לא מעוניינים לשתות תה והם לא יכולים לענות על השאלה האם "האם אתה רוצה תה?" כי הם חסרי הכרה.
אוקי... אז יכול להיות שהם היו בהכרה כששאלת אותם אם הם רוצים תה ויכול להיות שהם הסכימו לשתות תה, אבל בזמן שלקח לך להרתיח את המים ולמזוג אותם לכוס, הם עכשיו איבדו את ההכרה.
מה שאתה צריך לעשות במקרה כזה זה להניח את הכוס תה בצד ולהיות בטוח שהאדם חבר ההכרה כרגע בטוח ומוגן... או אולי אפילו צריך עזרה רפואית - ויש דבר אחד חשוב בקטע הזה, אל תכריח אותם לשתות את התה. נכון שמקודם הם בטח הסכימו לשתות את הכוס תה, אבל אנשים חסרי הכרה לא רוצים לשתות תה.
יותר מזה, אם מישהי הסכימה לשתות תה, הכנת לה והיא איבדה את ההכרה כשהיא התחילה לשתות את התה, אל תשפוך לה את התה לתוך הפה. קח ממנה את התה ותוודא שהיא בטוחה. אנשים חסרי הכרה לא רוצים תה. סמוך עליי בעניין.
ואם מישהי רצתה תה בשבת שעברה, זה לא אומר שהיא רוצה שתכין לה תה כל הזמן. היא לא רוצה שתגיע אליה הביתה ללא הזמנה, תכין לה תה ותאלץ אותה לשתות את זה ועוד להגיד לה - אבל רצית כוס תה שבוע שעבר. היא גם לא רוצה להתעורר משינה כדי לגלות שאתה שופך לה תה לתוך הגרון. אז מה אם היא רצתה לשתות תה אתמול בלילה?
אם אתה מסוגל להבין עד כמה זה מופרך לכפות על אנשים לשתות תה כשהם לא רוצים לשתות תה, אז כמה זה קשה להבין כשמדובר בקיום יחסי מין? זה לא משנה אם מדובר בכוס תה או בסקס, הסכמה היא הכל.
ובאותה הנימה, אני הולכת להכין לעצמי כוס תה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה