מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 27 בינואר 2016

הסכמה לשתות כוס תה למתקדמים






לכל החוששים מתלונות שווא ומאמינים בתאוריות קונספירציה למיניהן, הרשומה הזו מיועדת לכם.
אוקיי, אז הפנמת את החוקים הבסיסיים להסכמה לשתיית כוס תה, אבל עדיין יש לך שאלות, כמו למשל איך אתה יכול להוכיח שקיבלת הסכמה לשתיית תה, היא הגיעה לשתות תה, הסכימה לשתות את התה ואפילו הודתה לך על התה המדהים לאחר מעשה? התשובה היא שאתה לא יכול להוכיח שזה קרה.
תבין, מטרת קווי הבוחן לשתיית תה הנם במטרה לשפר את החברה ולא כדי להגן על היחיד. האמת היא שאין בטחון בנושא.
תאר לעצמך שמישהי מגיעה אליך הבית ואומרת - אשמח לכוס תה
ואתה עונה - בשמחה, כשבלב אתה אומר 'יש! סוף כל סוף אוכל להכין תה למישהו אחר!'
אז אתה מרתיח את המים, מוציא את הכוסות היפים ושואל אותה מה היא מעדיפה. אתה נותן לה לשתות את התה ואפילו מציע לה עוגיה.
הדבר החשוב כאן הוא שלא הכרחת אותה לשתות את התה! למעשה, היא אפילו בקשה עוד כוס, אבל היית קצת עייף. בכל זאת אמרת בתגובה 'בטח'. אז הרתחת מים, הוצאת מהארון סט חדש של כוסות והפעם אפילו הנחת 2 עוגיות. והגענו לחלק החשוב - לא הכרחת אותה לשתות את התה או לאכול את העוגיה. אז היא שותה את התה, אוכלת את העוגיה. היא מודה לך על בילוי מדהים ועוזבת.
אתה מותש וחושב לעצמך, וואו זה היה בילוי מדהים, זה המשמעות של שתיית תה!
ואז אתה ישן בנחת ולא שומע ממנה שוב.
אתה בנאדם מודרני ומאוד פעיל חברתית. אתה לא מתקשר ומטריד כי ברור שכך הן רוצות ומרוצות מהמצב.
ואז אתה נכנס לאתרים של הרשת החברתית ואתה רואה אותן שותות תה עם אנשים נוספים, עם הרבה אנשים נוספים. ואז אתה מתחיל לדאוג והולך לעשות בדיקות רפואיות אבל לא אומר דבר לאף אחד.
תוצאות הבדיקות יוצאות שליליות ואתה נושם לרווחה כי שתיית תה לא שווה את החרדות הנלוות.
ואז אתה יושב לקרוא ספר טוב ושומע דפיקה בדלת. ואתה חושב לעצמך - ואם זאת היא? ואם היא רוצה לשתות איתי תה? איך אתמודד עם זה?
אבל לא... זאת המשטרה - הם הגיעו לתשאל אותך בנוגע לכך שהכרחת מישהי לשתות תה בכח, אחרי שהיכו אותך בעצמה בראש ובכתפיים. אז אתה מואשם עכשיו בכפייה של שתיית תה ובהתנגדות למעצר מבלי שנקטת נגדם באלימות.
כשאתה סוף כל סוף נפגש עם עורך הדין שלך ומתברר שהבחורה ששתית איתה את התה דיברה עם חברה שלה ואמרה לה שהיא חושבת שזו הפעם הראשונה שלך שהכנת למישהו תה פעמיים.
חברה שלה שאלה אותה - נו, ואיך היה?
והבחורה ענתה - לא משהו
אז החברה שלה הודיעה לה שזה בניגוד לחוק...
והאישה השיבה לה - אבל אמרתי לו שאני מעוניינת בתה
אבל החברה שלה ענתה לה - אבל את ריחמת עליו... זה לא נקרא הסכמה. זה כפיה.
והאישה עונה לה - מה, באמת?!?
והחברה עונה לה - כן, באמת! אני יודעת כי אני רואה הרבה סדרות של חקירות ומשטרה... את צריכה להגיש תלונה במשטרה.
ואז האישה ענתה - את יודעת מה... את צודקת... התה היה נוראי.
וכך נוצר מצב שבפעם הראשונה שהכנת תה למישהו אחר, למרות שפעלת בהתאם לכללים, עורך הדין שלך שואל אותך האם אתה יכול להוכיח שהיא הסכימה לשתות כוס תה?
ואתה מביט בתגובה על עורך הדין שלך בחוסר אמונה, כי אולי אפילו תאלץ לשבת במעצר או בכלא. השם שלך אולי יופיע ברשימת עברייני המין אם שתורשע רק בגלל שמישהי החליטה שבוע אחרי שהסכימה לשתות איתך תה שאתה לא ממש טוב בהכנת תה. ואז שאלת איך אתה אמור להוכיח את זה?
ואז עורך הדין שלך ישאל - ראית את הסרטון ביוטיוב איך להכין תה באופן בטוח?
ואתה השבת לו - ראיתי את הסרטון בו הסבירו על הסכמה לשתיית תה.
והוא ענה לך - אני מבין שפספסת את הסרטון החשוב שבו כל אחד מכם משיג עורך דין כדי לחתום על הסכם מקדים למעשה ההסכמה לשתיית תה כדי לוודא חלוקה הוגנת של אחריות למעשים שעומדים להתרחש ובכך ההסכמה תתועד ולמקרה שאחד הצדדים יכסה את ההוצאות למקרה שטענה כזו תעלה...
ואז אתה אמרת - מה?!?
ועורך הדין שלך ענה - זה מאוד פשוט. כל אחד מכם מביא עורך דין מטעמו . אתם ממלאים טופס שקר כלשהו המעיד על הסכמה מקדימה שיירשם אצל הפקיד בבית המשפט. במידה ואין לך אמצעים לממן כח של האום וצלם שיתעדו כי הארוע התרחש תחת הסכמת שני הצדדים בפני עורך דין ונוטריון שיאשרו זאת בפני בית המשפט.
ואז אתה אומר - אבל אני חשבתי....
ועורך הדין עונה - אני יודע... חשבת שאם כולם מסכימים באותו הזמן אתה מוגן. אני מצטער, אבל זה לא המקרה. הרשומה הקודמת מדברת על השגת הסכמה לשתיית תה באופן תקין מבלי לכפות על אחרים לשתות תה. במקרה זה, קיימת הנחה שאתה אשם מבלי שנבדקת האפשרות שאתה אולי חף מפשע.
ואתה אומר - מה?!?
ועורך הדין אומר - היה לי פעם מקרה שהלקוח מעולם לא פגש את המאשים שלו ומעולם לא הכין תה למישהו, כולל לעצמו.
ואתה אומר בפליאה - מה, באמת?!?
ועורך הדין אומר - כן... לא היה לנו אליבי לזמן בו הארוע של שתיית התה התרחש, לכאורה.
ואתה שואל - נו, ומה קרה?
עורך הדין מספר שהלקוח הורשע עד שסוכנות הביון אולצה לספק מידע על מיקומו בזמן האירוע באופן המוכיח שכל היום, הלקוח בילה בביתו, לבד.
ואתה אומר - וואו. מה אני יכול לעשות עכשיו?
עורך הדין משיב - בוא נקווה שאתה מעניין מספיק את סוכנות הביון כדי שתקליט את המתרחש בדירה לפני שתיית התה, במהלכה ולאחר מכן. ואז הוא עוזב.
דבר ראשון - חשוב שתדע שבשום פנים ואופן אין לכפות על מישהו שתיית תה. מעבר לכך, אין בטחון ואחריות לכך שמישהו בעתיד לא יאשים אותך שכפית עליו שתיית תה למרות שעמדת בכללים. אנשים לא תמיד חכמים מספיק או כנים בנוגע לשתיית תה. אולי אפילו כדאי שתתעד איפה אתה נמצא בכל שלב, כל עוד תחביב זה לא מפריע לסובבים אותך



Ok, so you’ve mastered the basic premise of tea and consent, but you still have questions. For example, how do you PROVE after someone has come round for a cup of tea, asked you to make the tea, thanked you for the lovely tea that any of that actually happened? These and many other pressing questions will be answered. Most importantly, you will learn why tea is a REALLY bad idea for anyone, ever. Seriously.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה