מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

להמשיך ולהצביע - לא לתת לבצלם לנצח







צו 8 - מונעים מ"בצלם" לזכות ב- 100 אלף יורו! ממשלת הולנד החליטה לחלק מענק לעמותות למען זכויות אדם, ביניהן גם בצלם ועדאלה [שאת שניהם חשוב להדיח מהשלישיה הראשונה בתחרות]. הגולשים ברשת - ברוטר ובפייסבוק - התגייסו להצביע לעמותה בבורמה וכפי שאתם רואים המאמץ נחל הצלחה רבה עד כה, זאת לאחר שארגון השמאל ההזוי, בצלם, ביקש מהגולשים בפייסבוק להצביע לו בתחרות על פרס הולנדי. בעקבות כך, פעילי רשת מהימין [ואף לא מעט שמאלנים התומכים בזכויות אדם אך, תודה לאל, אינם סובלים מהזיה ולא פועלים למען ארגוני טרור], ביניהם יותם זימרי, קראו לגולשים להצביע למתחרים האחרים על הפרס. אני רואה שיש הרבה אנשים שטוענים שהם התחילו את הקמפיין נגד בצלם, וברגעים כאלה חשוב לי לציין שממש לא משנה מי היה הראשון, כי בסוף, כולנו בורמזים. בעקבות קריאתו של יותם זמרי, תוך שעות המצביעים הדיחו את הארגון מהמקום הראשון, והם ממשיכים לבחוש. מי שעדיין לא הצביע ורוצה לסייע בדחיקת רגליה של בצלם מהפרס הזה, לינק לפורום עם פרטים כיצד להצביע נמצא בהמשך. 
סוף סוף השכילו בבצלם לפנות לקהל קצת יותר ממוקד כדי לזכות בתחרות. במהלך ימי החג, ראש השנה, ארגון "בצלם" ניצל את העובדה שחלקים גדולים מעם ישראל לא היו מחוברים למחשב מטעמי דת ומנוחה, ופרסם קריאה בערבית בפייסבוק ובטוויטר בבקשה להצביע לארגון במסגרת התחרות. בקריאתם אף הודגש, כי "הימין הישראלי מנסה להכשיל את הסיכוי שלנו לזכות בתחרות... אנו מבקשים מכם לסייע ולהצביע עכשיו כדי להבטיח שנגיע לרשימה הסופית".
ארגון הצלם משרת את הBDS ולא את הערבים. הם פוגעים בתדמיתה של ישראל ולכן הם מקבלים תמיכה מערבים איסלאמיסטים וגורמים אנטישמים ואנטיציונים מרחבי העולם. הם לא דואגים לא לתושבי עזה ולא לערבים ישראלים רק להכפשת צה"ל ומדינת ישראל. והערבים גם מודעים לזה היטב.
מצחיק שהם אומרים ש"הימין הישראלי" מצביע נגדם. אני מעודדת גם חברים שמאלנים שלא היו צריכים להשתכנע הרבה כדי להצביע לארגונים האחרים ברשימה. ממתי לתמוך בארגונים ואנשים שנאבקים על זכויות אדם במדינות שונות בעולם זה בעייתי בדרך כלשהי? ומעבר לזה, אני חושבת שלסכסוך הערבי-ישראלי יש יצוג יתר בפוליטיקה הבינלאומית בכלל ובעולם ארגוני זכויות האדם בפרט (מסיבות שונות - מאנטישמיות, דרך גזענות של ציפיות נמוכות נגד ערבים, ועד לכספי נפט והכוח הפוליטי של כמה מהמשטרים הערביים). וזה בא על חשבון אנשים אמיתיים שנאבקים על זכויותיהם במקומות כמו איראן, אפגניסטן, בורמה ועוד - שלא מקבלים את תשומת הלב (והסיוע) שהם ראויים לה, בשל עיסוק היתר בנושא הישראלי.
התחרות הזו היא דוגמא מובהקת לכך שזה אכן בא על חשבון אותם אנשים (שלושה ארגונים שעוסקים בעניין הפלסטיני בתחרות בין בערך עשרה ארגונים. האם באמת מישהו חושב ברצינות שהסכסוך שלנו מהווה 30% מבעיות זכויות האדם בעולם? וכמובן שהארגונים האלה גם מייד הגיעו למקומות הראשונים). כדי לתקן ולו במעט את המעוות ולתת גם לאנשים ממדינות עולם שלישי שאין להם את היח"צ והמשאבים של בצלם אפשרות לזכות בתחרות כזו ולממן את מאבקיהם - הצבעתי בשביל אותם ארגונים, ולא בשביל "בצלם". מבחינתי, עשיתי את זה *מתוך* תפיסת העולם השמאלית שלי, ולא בניגוד אליה.
ועוד משהו, ב"בצלם" אולי חושבים שזה הם נגד הימין, אולי הם אפילו חושבים שזה הם מול הימין הקיצוני. אבל זה לא המצב. כל אזרח ישראלי שפוי (כלומר, כל מי שהוא לא חלק מהקבוצה הקטנה והצעקנית של השמאל הרדיקלי), בין אם הוא מצביע ימין, שמאל או מרכז, יודע ש"בצלם" עושים בעיקר נזק לתחום זכויות האדם, בניכוס הפוליטי שהם מבצעים בו. הגיע הזמן שבצלם יפנימו שהמסכות נפלו, וכל הציבור הישראלי רואה את הדברים לאשורם וזה כולל את השמאל הציוני. 
עוד קצת על בצלם: שימו לב ל''מתחרים'' של הארגון בתחרות ההולנדית. המנהלים של הארגונים מבורמה, איראן וכו' יושבים בגלות או בכלא. המנהלים של בצלם יושבים בכנסת, באקדמיה, בבתי המשפט ובלבו של הממסד התרבותי.
מהתגובות לפרסום ניכר שישנה היענות גבוהה והרבה אנשים אכן הצביעו לארגון. בעקבות כך, הפער בין ארגון בצלם לבין השלישייה המנצחת הולך ומצטמצם. כמו כן, עודכנתי על ידי חבר שישנה התארגנות המונית של תומכי "בצלם" לעשות הצבעה המונית בשעה האחרונה של התחרות, ובכך להפתיע אותנו ולזכות בתחרות. קיבלתי מידע על זה שכמה ממורמרים שתומכים בבצלם שלחו להנהלת התחרות צילומי מסך מתורגמים ומיילים ש-"חושפים" את הקמפיין שלנו למען בורמה, שזה מה זה יפה בעיני כי זה בעצם להלשין לעולם על דברים שקורים כאן, בעיקר תוך שקרים וכזבים בדיווח, וזה בדיוק מה שבצלם עושים.
אנחנו לא נתן לזה לקרות! אני קוראת לכל אחד להצביע למועמדים במקום השני והשלישי. הצבעתם כבר? לא נורא, יש לכם במשפחה ובחברים לפחות 5 אנשים שלא הצביעו. אתם יכולים להצביע גם עם הכתובת שלהם!!! להצבעה למועמד מספר 3 לחצו כאן - http://www.humanrightstulip.nl/candidates-and-voting/maziar-bahari
להצבעה למועמד מספר 2 לחצו כאן- http://www.humanrightstulip.nl/candidates-and-voting/azizullah-royesh
שימו לב! אם אתם יכולים לארגן מספר הצבעות, תפצלו את הקולות בין מועמד 2 למועמד 3. אם לא - תצביעו רק ל- 3!! שימו לב למה שהם רושמים באתר ההצבעה: "Please keep the process fair. Don't try to vote with temporary email-accounts. We will analyse all the votes before we publish the final ranking." אז אל תצביעו ממייל זמני, גם תבזבזו זמן וגם תיצרו אשליה של הצלחה
אנשים טובים, חוץ מלעצור כספים לבצלם, ההצבעה שלנו עושה עוד דברים טובים. פנה אל רונן שובל בעלה של פעילת זכויות האדם הבורמוזית אותה

קידמנו קודם מההתחלה - וביקש למסור תודה לכל מי שהצביע לה. אנחנו נמשיך לעזור לאנשים טובים, ונמשיך יחד להגן על חיילי צה״ל מבצלם ועדאלה. צפו לעדכונים נוספים בהמשך בנוגע למי עוד צריך להצביע - המטרה שלנו שעדאלה ובצלם לא יהיו בשלושת המקומות הראשונים.
אנו חייבים למנוע מימון מהארגון. זוהי אינה מלחמה רק על כסף. זהו מאבק על חיינו וכבודנו. על כך שנמנע ניצחון מארגון שמשחיר את שמה של מדינת ישראל וחיילי צה"ל. ההצבעה שלנו משגרת מסר ברור לכולם: "בצלם לא מייצגים אותנו!"
חברים, נותרו עוד קצת יותר מ- 24 שעות לסיום התחרות. אני מבקשת בכל לשון של בקשה - הצביעו, שכנעו את בני משפחתכם וחבריכם להצביע, דווחו ביצוע ושתפו את הפוסט הזה!
שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי. עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים. לנו אין V-15, יש לנו 'צו 8', יש לנו רק אתכם. צאו אל הקלפי, תביאו את החברים ובני המשפחה, הצביעו מחל כדי לסגור את הפער בינינו לבין מפלגת העבודה. בעזרתכם ובעזרת השם נקים ממשלה לאומית שתשמור על מדינת ישראל.סחטיין על ההשראה! יאללה מלחמה!!!
ארגון יהודי נוראי הולך ופונה לערבים מוסלמים שיעזרו לו . לאיזה רפש יותר מזה תגיעו - בצלם ? הקטע הזה שבצלם קלטו שהם עשו לעצמם פאדיחה עם הפרסום בערבית של התחרות ועכשיו הם מנסים להיות מעורפלים. זה עדיין לא ברור אם הם הרגו את פקמן או שזה גבינה צהובה במעדניה. גבינה מסריחה.... תרגיל מסריח.... לאט לאט אני אבין את החידה....

לחצו כאן לתמונת מצב מעודכנת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה