מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

דברים שמלצרים מבקשים עליהם סליחה מלקוחות ביום הכיפורים, אבל לא באמת מצטערים



יהודים: איך תסלח לנו על כל החטאים? אלוהים: הכל בסדר, לכו.
יהודים: אבל אתה לא תסלח לנו ככה.
אלוהים: אמרתי שכן, אז כן.
יהודים: אבל מה אתה רוצה שנעשה בתמורה לסליחה שלך?
אלוהים: כלום!!!
יהודים: זה לא הגיוני.
אלוהים:
יהודים: אמור לנו מה לעשות!
אלוהים: קחו תרנגולת ותסובבו אותה מעל הראש.
יהודים: אוקיי.
אלוהים: לא! חחחחח לא באמת התכוונתי ש...
יהודים: מה? לא שמענו אותך כי צחקת.
אלוהים: לא משנה. הכל בסדר.



  • סליחה מכל הלקוחות שאכלתי להם מהצ׳יפס לפני שהגשתי להם (אם כי כשהצ׳יפס יותר מחציו מחוץ לצלחת, לאכול אותו נחשב ליישור המנה, זה ידוע).
  • גם על כל הפעמים שסלט חלומי שמוכן במטבח שמגיע לשולחן כסלט רגיל
  • סליחה שבתור מלצרית הרמתי את הלחם מהרצפה והחזרתי לצלחת.. (מצד שני, כשאני הכרתי את חוק ה-5 שניות, הכירו לי את חוק החד קרן - אם נפל לך על הריצפה, כל עוד לא ראית חד קרן אז זה בסדר!)
  • סליחה לכל החוגגים שלא קיבלו את העוגת השוקולד הכי טעימה שיש כי כל המלצרים אכלו אותה
  • סליחה לכל הלקוחות שבאמת מאמינים שאת האנטריקוט אצלנו מגישים עם ״ביס מזוייף לקישוט״
  • מבקש סליחה מכל הלקוחות שבקשו הפוך דל והבאתי להם רגיל כנל לגבי נטול (אם כי נטול וסויה זה ממש חשוב!)
  • סליחה מעצמי, על זה שבחרתי במלצרות (כי מי באמת מאמין שזו הייתה בחירה - יכולתי לבחור בזנות, אבל רוני אמרה לי שזה לא כזה רווחי כמו שחושבים ועדיין מוציאים 90% מההכנסה על סמים)
  • מבקש סליחה לכל מי שמכרתי לו אייס קפה "דיאט" באמת מצטער אבל זה ההוראות זה רק מכונה שונה אותו אייס בדיוק מלאא בסוכר ולא בריא  
  • אני סולחת לכל הלקוחות שעצבנו אותי, התווכחו איתי, טרטרו אותי, ביקשו כוס מים, התייחסו אליי מגעיל, לא שמו טיפ, או האלה שאומרים שישימו אקסטרה טיפ בפעם הבאה ואלה שאמרו שלא יחזרו וחזרו בכל זאת.... אני סולחת.
  • סליחה שנתתי לצמחוניים לאכול בשר בטענה שזה טופו..
  • סליחה לבעל הבית קפה ששוחה בתלונות בגללי
  • וסליחה מכל הלקוחות שאמרתי להן שהלחם טרי, הוא לא.
  • סליחה מכל המלצרים שביקשו ממני להביא משהו לשולחן שלהם ולא הבאתי
  • סליחה, כל הלקוחות שהמלצתי להם על דברים רק בגלל שחייבים להעיף אותם והמנהלת מציקה
  • סליחה מכל המלצרים שהאשמתי כשלקוחות שאלו למה הם עוד לא קיבלו כוס מים או תוספת משהו שהם ביקשו בכלל ממני ("עדיין לא הביאו לך את כוס המים?! אל תדאג, הפעם אדאג לזה באופן אישי!")
  • סליחה ללקוחות שביקשו מיץ תפוזים ואמרתי שחסר תפוזים. לא היה בראש שלי לסחוט (מכונה ידנית וזה)
  • סליחה לכל הלקוחות שהמלצתי להם על דגים ספציפיים, זה נטו המחיר, אני בכלל טבעונית .
  • מצטער מכל הלקוחות שאיחלתי להם לילה טוב... לא באמת התכוונתי לזה.
  • סליחה מכל הלקוחות שכשהמנה לא היתה מסודרת בעיני אז סידרתי אותה.. עם הידיים. שלפעמים היו טיפטיפה מלוכלכות מפינויים
  • סליחה מכל אלה שנזכרתי להביא להם דיאט ספרייט רק כשנכנסתי להתקלח..
  • סליחה שלא הבאתי לכם קינוחים בסוף הערב... אבל לא השארתם טיפ, אז לא סליחה
  • ועוד משהו קטן, סליחה שמכרתי והיללתי בפניכם מנות שלטעמי ולטעם שאר הצוות (ומתברר שגם לטעמכם) הן לא אכילות. (לכלבים, בלשון המעטה)
  • מצטערת בפני כל הלקוחות שביקשו כוס מים וכנראה התייבשו למוות... שכחתי תוך שניה ונזכרתי בלילה במיטה כשניסיתי להרדם
  • סליחה מכל מי שטעו לו בשם בארומה
  • סליחה שאני מקללת (ממש עכשיו) בלב את שולחן 33 שהוא דוש לא נורמאלי שפורס את המנות שלו על כל השולחנות ומותח את הרגליים כדי שניפול.
  • סליחה שאני מקללת בלב כל פעם את הלקוחות שאני ניגשת אליהם ללא פנקס ויש להם שינויים קטנים ומבלבלים בכל 10 המנות שלהם
  • סליחה שאני ״שוכחת״ להביא מים מהברז. וסליחה שאני שוכחת ״שתי כוסות נקיות עם קרח לימון נענע ומים קרים״. קודם כל מים קרים
  • סליחה ללקוח הקבוע שחוזר כל יום באותה השעה, מזמין את אותם הדברים, מתלונן שזה לא טעים ומבקש לבטל (אני קצת מקווה שתיחנק). 
  • סליחה מכל הלקוחות שמתעקשים ששומרים להם מקום בכל שישי בבוקר/מתלוננים על השירות/ עושים להם הנחה/עושים להם משהו במיוחד/מזמינים להם ממסעדה אחרת ומגישים להם ליד/ לא מחייבים אותם על תוספות, למרות שאני אומרת לא(אתכם אני מקללת הכי הרבה).
  • סליחה שמרגע שאתם מבקשים משהו זה לוקח קצת זמן עד שזה מוכן ויוצא מהבר, או חלילה, המטבח.
  • סליחה על זה שלקוחות מבקשים ממני לזרז להם את המנות ("רק שיהיה מהר אני מאחרת לעבודה/אני חונה לא טוב/מהר השארתי את התינוק באוטו") ואני אומרת ״בטח״ ובתכלס לא באמת אכפת לי
  • סליחה מכל הלקוחות שהזמינו תפוזים סחוט טרי / כששאלו אם זה בדוק סחוט הייתי אומרת שכן.
  • סליחה מכל הלקוחות ששמתי להם רוטב בקוקט למרות שראיתי שהוא מלוכלך
  • סליחה מרשת מקדונלדס שהייתי גונבת בשקט צ'יפס באמצע משמרת וגם שלא באמת החלפתי כפפות לבשר ולשאר החלקים
  • סליחה מכל הלקוחות שהזמינו מדיום ...והדפסתי וול דאן בטעות..וכשבאתי לשולחן אמרתי שזה מדיום.. (מדיום=קצת ורוד באמצע. וול-דאן=דיי שרוף. איך.אנשים.לא.שמים.לב?)
  • עד שהתחלתי למלצר לא הבנתי איזה חרא זה להכנס למסעדה רבע שעה לפני סגירה ולפתוח שולחן (בגללי נשארתם רבע שעה אחרי הסגירה. סליחה).
  • סליחה לכל הכוסיות שהבאתי להם קפה עם כפות סוכר כשהן ביקשו דל
  • רוצה להתנצל בפניי כל הלקוחות שאמרתי שהקפה שלהם מחלב דל
  • סליחה לכל אותם אנשים שהמלצתי להם על הסלט סלמון, ואמרתי להם שהוא טעים.. לא אוהבת דגים ומעולם לא טעמתי את הסלט
  • מצטער בפני הלקוחות שביקשו להזמין ואמרתי: "אני מיד אקרא למלצר שלכם" [לא קראתי]
  • סליחה מכל הלקוחות ששיקרתי להם כשאמרתי להם "האוכל שלכם כבר יוצא"
  • סליחה מכל הלקוחות שביקשו להנמיך את המזגן ואמרתי ״בכיף״ ובמקום זה הלכתי לשתות במטבח
  • סליחה בפני כל הלקוחות שביקשו ואמרתי ״נגמר״ אפילו שיש במחסן וממש לא ב**ין שלי ללכת לשם
  • סליחה מכל הלקוחות שקראו לי ושיחקתי אותה לא שומע כי נמאס לי מהם כבר כושלסבתא שלכם עופו לי מהמסעדה ואל תחזרו.לעולם.
  • סליחה שקיללתי אותכם אורחים יקרים על בקשות מעצבנות באמצע שאני עם מגש מפוצץ צלחות עם אוכל
  • למלצרית מברזיל הקטנה באילת אני מבקש סליחה על זה שחבר שלי היה חסר רגישות באותו היום ובחר לשבת דווקא בשולחן שלא ערוך, למרות שניסיתי להעיף אותו לשולחן נורמאלי
  • אני רוצה להתנצל בשם כל המלצרים שלא הפכנו כיסא על הבן אדם שהיה מספיק אידיוט להוציא אותנו מהכלים ברגע הכי קריטי.
  • סליחה על זה שהתלוננתם שהאוכל לא הגיע תוך 5 דק אז אמרתי לכם ללכת למקדולנדס
  • סליחה מכל הלקוחות שהתנהגתי אליהם חרא ובסוף השאירו לי טיפ מכובד שגרם לי להרגיש רע עם עצמי במשך כל אותו היום ולהתנהג לכולם יפה.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה