מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 7 בספטמבר 2015

כשחמולות בכפר דומא משחקות באש




כשרוצחים תינוק (כותב/ת לא ידוע)
—————————
כְּשֶׁרוֹצְחִים תִּינוֹק —
פֹּה רוּחַ נְכֵאָה וְשִׁבְרוֹן לֵב
יוֹם אָסוֹן
שָׁם מִשְׁתֶּה וְשִׂמְחָה
יוֹם שָׂשׂוֹן
פֹּה מְבַכִּים
'לֹא תִּרְצַח'
שָׁם מַכְרִיזִים
'אֱלֹהֵינוּ נִצַּח'
פֹּה הָרוֹצֵחַ מְנֻדֶּה וּמָאוּס
אִישׁ דָּמִים נִבְזֶה וּמַחְרִיד
שָׁם גִּבּוֹר לְאֻמִּי
וּבְמוֹתוֹ אַף שָׁאהִיד
פֹּה מִתְיַסְּרִים וּמַלְקִים עַצְמֵנוּ
מוֹקִיעִים מִקִּיר לְקִיר –
עַצְרוֹת גִּנּוּי
שָׁם הָרוֹצֵחַ נִשָּׂא עַל כַּפַּיִם
בִּרְחוֹבוֹת הָעִיר –
מִפְגְּנֵי שִׁסּוּי
פֹּה נִכְלָמִים
'מִנַּיִן זוֹ הָאַכְזָרִיּוּת?'
שָׁם מִתְפָּאֲרִים
'חָמַאס לָקַח אַחֲרָיוּת'
פֹּה טֶרוֹר הוּא חֶרְפָּה לְאֻמִּית
רַצְחָנוּת אֲרוּרָה
שָׁם טֶרוֹר הוּא לֶחֶם חֹק
עִנְיָן שֶׁל שִׁגְרָה
פֹּה תְּפִלָּה
לֹא יִשָּׂא גּוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב
וְשָׁם
מְלַמְּדִים עוֹד מִלְחָמָה
זֶה כָּל הַהֶבְדֵּל, לְעֲזָאזֵל




במידה ודתך דורשת ממך להרוג, אנא התחל עם עצמך

רצח. עברה חמורה. מעשה שלא ניתן לכפרה ושרק בני האדם מסוגלים לבצע. אף חיה, בהמה או עוף לא מבצעת פשע לא אנושי כמו רצח. הן הורגות למטרות מאכל בלבד או להגנה עצמית. בעלי חיים לעולם לא ירצחו. הן יודעות משמעות של מוסר. רצח זה מעשה כל כך אנושי שרק בני האדם מסוגלים לבצע מעשה חמור כזה.

גם אם הרצח של המשפחה בכפר דומא היה אמור להתחיל ולהיגמר בפגיעה ברכוש בלבד, כתוצאה מכך נרצחו אבא, אמא ובנם התינוק. הם נשרפו חיים ובגלל מה? תג מחיר? טרור יהודי? פוליטיקה? ממש לא! הבית הוצת על יושביו באמצע הלילה בגלל סכסוכי חמולות. הרקע לרצח הנו פלילי ולא לאומני. כי ככה זה אצל ערבים. ככה זה לא אצל יהודים. יהודים פשוט לא הולכים באמצע הלילה לבית של ערבים במרזו של כפר ערבי כדי להצית בית על יושבם. זה לא חלק מהתרבות של היהודים מבחינה היסטורית או בימנו אנו. יחד עם זאת, השכנים מעידים, כי הרצח הנו על רקע סכסוכי חמולות - לא רק שזוהי אינה הפעם הראשונה או האחרונה שהבית הזה נשרף על ידי חמולה יריבה, אלא גם ששכנים ראו ערבים שורפים את הבית. יש עדי ראיה לרצח. העדים מדווחים על מה שהם ראו. אף אחד לא ראה יהודי באזור. לכן, כל הטוען שהרוצחים יהודים משתף פעולה עם עלילת דם.
עם כל הצער שבאיבוד התינוק עם משפחתו כתוצאה מרצח, זה לא משנה אם שם משפחתו הנו פוגל או דוואבשה, רצח זה רצח. המניע הנו אותה מניע. במקרה אחד הקורבן יהודי ובאחר הקורבן ערבי. גם אם במקרה אחד המניע לאומני ובמקרה אחר המניע פלילי, הרוצח הנו אותו רוצח - בן לעם הערבי. הבעיה היא שעכשיו הערבים שוב רצחו משפחה, כולל תינוק כאשר שרפו בית עם תינוק בתוכו, רצחו משפחה שלמה, במסגרת סכסוכי חמולות ומנסים להפליל יהודים בפשע שנאה באמצעות גרפיטי עם כיתוביות בעברית.
מלכתחילה שללתי כל פעולת טרור יהודי. ידעתי עובדתית שזהו אינו מאפיין של העם היהודי, אלא של הערבים, מוסלמים ונוצרים כאחד בני התרבות הערבית. העם היהודי אינו רוצח, בטח שלא משפחה ערבית אקראית בשנתה ועוד על ידי הצתה. רק ערבים מסוגלים לשחוט תינוקות במו ידיהם. רק ערבים מסוגלים לנסות להפליל יהודים, להאשים אותם בטרור שהם עשו במו ידיהם ולזעוק תג מחיר יהודי, טרור יהודי.
אני לא רוצה להגיד אמרתי לכם. אבל זה המצב. משפחה נרצחה בשנתה באמצעות אש שהוצתה על ידי שכניהם בגלל סכסוכי חמולות. לא בגלל טרור יהודי. לא מדובר בהמצאה חדשה, להאשים יהודים על נזקים ברכוש ובנפש הנובעים כתוצאה מסכסוכי חמולות. אין מה להשוות אותם לחיות, לבהמות. בהמות לא מתנהגות כך. בהמות לא רוצחות.
עד עכשיו נמנעתי מלכתוב על המקרה הספציפי בכפר דומא, בתקווה שגם המשטרה תגיע למסקנה האמיתית לאחר שכל המי ומי האשים את היהודים ברצח המשפחה, כולל נשיא המדינה, רובי רבלין. היום, מספר שעות לאחר שנכנעה אם המשפחה לפצעיה, הקורבן האחרון לרצח בכוונה תחילה [כי מי שמצית בית באמצע הלילה, מצפה שאנשים, בני הבית, יישנו בו ולא יוכלו לצאת] זה קרה. מסתבר שהפיגוע שארע בכפר דומא בו נשרף תינוק למוות לפני 5 שבועות, שאביו מת לפני שבועיים בעקבות אותה ההצתה והלילה אימו מתה מפצעיה, הנו על רקע פלילי, סכסוך בין משפחות, ולא לאומני כפי שטענו המי ומי הזוי מהשמאל מלכתחילה.
בפועל, מלכתחילה טענתי שמדובר בסכסוכי חמולות ולא בטרור יהודי. נעצרו 4 חשודים ערבים ומעצרם הוארך עד יום חמישי. כך על פי חנן ארונוב אגף החקירות יחמ"ר אלפי מנשה. הדבר מקבל חיזוק באמצעות גרפיטי שרוסס על אחד הבתים רוססו כתובות בעברית, ובהן "יחי המלך המשיח" ו"נקמה" בעברית שאינה תקנית כי אומרים יחי מלך המשיח] ובפונט מסולסל, כמו שרגילים לו בערבית.
יותר מכך, בלילה שבין ה-23 וה-24 באוגוסט, 3 שבועות בלבד לאחר הצתת הבית על יושביו, הוצת בית השכן, קרוב משפחתם של הנרצחים. מדובר במקרה הצתה נוסף על ידי חמולה יריבה של בית של משפחת דוואבשה בכפר דומא. הבית נשרף כל כך מהר, שהמפגעים אפילו לא הספיקו לכתוב גרפיטי מפליל בעברית הרומז על תג מחיר יהודי... 
הצתה זו נגרמה בעקבות אותו סכסוך חמולות. אותם אנשי שמאל הזוי, כולל הנשיא רובי ריבלין, שהכריזו שמדובר בטרור יהודי, שהאשימו את העם היהודי ללא הוכחות כשברור שמדובר ברצח על רקע סכסוכי חמולות, שמרו על שתיקתם ולא חזרו בם מדבריהם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה