מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

כשמלצרים צריכים למלצר לקוח גרוע




הייתה לי איזה מטומטמת בשולחן באירוע שהיא בעלה והבן שלה צעקו עלי שאין להם כלום בשולחן (והיה להם כל מה שרק יכולתי להוציא) ואז הפוסטמה צועקת עליי למה אין שתייה?!

אני :איזה שתייה להביא לך?
היא: סודה(הסודה נמצאת מולה כמעט מלאה)
אני: הנהההה הסודה שלך
היא:זה לא סודה
וכל הערב יש לה תלונות מוזרות ולא הגיוניות. לא עשיתי שקל מהשולחן הזה
אני באותו יום: אעאעטעחהנחוגמללךםענחגחטענ

*******


"הבולגרית מלוחה מדי.."


*******


לפני 2 משמרות סגרתי את המסעדה בסורגים. נכנסים זוג + אחת. אני אומרת להם שהמקום סגור, אבל בגלל שהם לקוחות קבועים אמרתי נעזור להם - שיקנו בזריז ויתחפפו-.

הבחורה התחילה ללכת לאט לעבר מקררי המשקאות ולהוציא הכל לאט. התעצבנתי ואמרתי שהייתי אמורה לסגור ממזמן ושיזדרזו... (אבל בטון סבבה )
פתאום הבחורה : ״ תחכי, עוד דקה לא תהרוג אותך ״

****


לקוח שהיה לו 14 שח וקפה עולה 16 דרש שאוותר לו. דרך אגב ראו שהוא לבוש טוב ולא חסר כסף..

אמרתי לו שאני לא יכולה והוא דרש "את תשלימי לי מהטיפים שלך".
אמרתי לו שממש לא.
ואז הוא התחיל להתעצבן ולצעוק שזה היה מבחן שהוא עשה לי ונכשלתי בו, שאני כישלון (!) ושכל הברמנים רק יודעים לקבל כסף אבל לא לתת לו בחזרה, ושאני בן אדם מאוד מאוד רע והוא מאוכזב.
עניתי לו "סבבה" ואז הוא הוציא שטר של 100 ובא לשלם.
אמרתי לו "אתה רואה שיש לך כסף?" והוא ענה "לא רציתי לפרוט"

****


ארוע.

שתי בנות מבקשות במנת הביניים צמחוני. מביאה להם צמחוני, אבל לא טעים להן ודורשות טבעוני.
אחרי שהפכתי תמטבח מביאה טבעוני, אבל לא טעים הטבעוני
מבקשות צמחוני שוב. מביאה צמחוני, כאילו יהיה לו טעם שונה.
בסוף הן אכלו רול טלה.
אותו הליך התרחש גם בעיקרית עם הטבעוני/צמחוני.
תוך כדי יש לי עוד שני שולחנות לטפל בהם.
הקינוחים מגיעים והן אומרות לי שהן רוצות להשאיר טיפ אבל הן באו עם שטרות של 200. מחפשת מלצרים עם פריטה. מביאה להן פריטה בסוף השאירו 15 שקל.

*****


אני עובד בבית קפה :

באה לקוחה : " אתם מוכרים פה קפה ?"

****


לאחר ארוחת עסקית צהריים של שישים שקל אחרי הקפה והכל ביקש לחדש לו את כל הסלטים הקטנים.

אחרי שחידשתי הוא ביקש שאארוז לו. הסברתי שאין לי איך לארוז לו 12 סלטים כל כך קטנים. הוא צעק עליי שאני חצוף ושאעשה מייד מה שהוא מבקש או שהוא קורא לאחראי (אני האחראית).
חייכתי באדיבות (למזלי זאת המסעדה של דוד שלי) לקחתי את הסלטים הכנסתי את כולם לתוך קופסא אחת ערבבתי טוב טוב והבאתי לו

***


זוג חולק מנת רביולי אחת...

-״סליחה! המנה הזאת ממש לא משביעה!!״


***


תכין לי לאפה.

אין לאפה זאת יוגורטיה!
נווו את הלאפה הזאתי שאתה מכין על האש עם שוקולד ..
אדוני זה קרפ


****


*שופך משהו בכוונה על שולחן*

לקוח זין: "היי את, תנקי פה"
*באה לנקות עם פרצוף של 'איכס, למה הדבר הזה עליי עכשיו'*
לקוח זין: "תחייכי קצת, מה קרה?"
*דופקת חיוך מזוייף*
*לקוח זין ממשיך למרוח את מה ששפך על השולחן*
לקוח זין: "תנקי גם פה. וגם פה. וגם פה...אני משלם בשביל שתשרתי אותי."

*****



לקוח מניאק וממורמר. נפל החשמל והוא ביקש חשבון אז אמרתי שאני מצטערת על העיכוב אבל תוך כמה דקות החשבון יגיע אליו.

הוא דרש שאני אחשב לבד ואביא לו חשבון.
אמרתי שאני לא הכלב שלו והחשבון יגיע כשיחזור לי המחשב והלכתי

****


אחד התיישב בשולחן במסעדה ישב לבד

מלצר ניגש אליו
לקוח דוחה: אני רוצה שמלצרית תיגש אלי (ומצביע על מישהי)
המלצר פשוט הלך והתעלם ממנו

***

ערס: תכין תכין לי טוס עם גבינה הרבה גבינה! תן בראש!
אני: שם מלא גבינה (פי 2 מהרגיל)
ערס: שיםם שיםםם תפנק! עוד..
אני: שם עוד "מלא"..
ערס: שים גם זיתים, פנק אותי!!
מכניס לטוסטר...
ערס: *לוקח את הטוסט, לא משלם ומתיישב*
אני: אחי (בשפתם) לא שילמת על הטוסט..
ערס: מההה אתה צועק עליי כאילו אני בא לגנובבב לך!!!
אני: אני אשמח אם תשלם על הטוסט קודם, ככה זה עובד פה..
*הערס זורק עליי שטר וחוזר להתיישב*
אני: רוצה את העודף?
ערס: קם בשקט ולוקח


***


זוג זקנות הזמינו סלט גדול. אחרי עשר דקות אחת מהן קוראת לי ואמרה שיש שערה בסלט ושהיא רוצה חדש. חברה שלה תוך כדי טורפת את הסלט.

אמרתי שאין בעיה, תביאי את הסלט אני אביא לך חדש.
לא ולא, היא דורשת להשאיר אותו בשולחן ולהביא לה חדש..
הבאתי להן מלפפון ועגבניה אמרתי לה שתיקח הבייתה ותכין לבד בלי שיערות כי גם ככה יש לה נשירה ושאני אספוג את החשבון על הסלט.

***


זקנה רוסיה מקללת אותי ברוסית ובאמת מתכוונת לזה מכל הלב ולא מוכנה לסגת. מקללת מכל הלב ברוסית ומסתכלת עלי ועושה המון רעש רק בגלל שלא בא לה לחכות חצי דקה לגלידה

*גברתי, הגלידה תברח.*
מרוזנה!! מרוזנה!! פיזדץ.! ועוד כאלה

***


"סליחה מלצרית למה אין לי לב בקפה?!?!?"

"ביקשת בלי קצף.."
"מה את נורמאלית מה הקשר תעשי לי לבבבב"

***


מתיישבים 5 ארגנטינאים שנראים טחונים, כל אחד מזמין סטייק אנטריקוט 300 וכוס יין (חשבון של איזה 700 שקל). הם אמרו שהם ממהרים ואם אני אשקיע בהם זה ישתלם לי בטיפ.

רצתי למטבח הכנתי לבד את הסטייקים שיהיו מושלמים כמו שביקשו.
תוך רבע שעה היה להם הכל על השולחן. בסו, הארוחה הוא ניגש אליי אומר תודה רבה היה שירות מדהים לוחץ לי את היד ושם לי עשר שקל. הייתי בטוחה שזה בדיחה... אבל לא!!!

****


מלצרית בחוף הים *חופרת בור כדי לשים שימשייה*
לקוח : תחפרי עוד בור כדי שהיילדים יוכלו לשחק
***
עוד מקרה אחד היה בחנוכה.
הביאו מגש סופגניות לעובדים, אז שמנו אותו בצד. לקוחה קבועה פתאום שמעה את המילה "חינם" וכמובן דרשה לקבל 4 סופגניות לה ולנכדים.
אמרתי לה שזה חינם לעובדים לא ללקוחות. היא התעצבנה והתחילה לעשות סצנה שלמה על זה שהיא קבועה ומגיע לה ו"תביאי לי את מה שאמור להיות שלך" ועוד הלכה למנהל להתלונן..
הוא צחק לה בפרצוף

***

יום שישי, שיא הפיק והלחץ, מתיישב אדם מבוגר לבדו בשולחן שכבר עבר ניקוי והיה נקי לחלוטין.
הוא מסמן לי לבוא וגוער בי שהשולחן מלוכלך ושאנקה אותו מייד. לא היה לי זמן להתעצבן, ניקיתי את הכלום שהיה לנקות שם, הגשתי לו תפריט והתכוונתי לגשת לשולחן ליד. אז הוא תפס לי חזק את היד וצעק כשכל המסעדה שומעת - ״את תנקי כמו שצריך, מלצרית חוצפנית!!!״.
הייתי בשוק. אמרתי לו שיעיף את היד שלו ממני ואמרתי לאחמ״שית שאין שום סיכוי שאתן שירות ליצור המגעיל הזה.

****

אני שמה לאחד השולחנות כוס עם קרח ולימון( ככה מוגשות כל הכוסות אצלנו עם השתייה המתוקה) ובקבוק קולה.
סיימתי איתם. אני באה לעבור לשולחן הסמוך, יש לי עוד מיליון דברים על המגש ולחץ מטורף של שלוש שולחנות במקביל.
גבירתי עושה לי "תוציא לי את הלימון"
מה מה אני לא מבינה את רוצה שאני אדחף לך את היד לכוס?? לפתוח לך גם את הקטשופ? להוציא את המלח מהתיבול?
איזה אנשים תלושים יש היום מזה
****
הגבר אומר לי ״אישתי מתביישת להגיד לך אבל הייתה שיערה בפיצה....״
אישתו במבט מופתע ״מה?? על מה אתה מדבר?? לא הייתה שום שיערה בפיצה״
״אל תקשיבי לה היא מתביישת הייתה שם שיערה״
אישתו מרימה עליו תקול ״תגיד לי מה יש לך??? לא הייתה שום שיערה בפיצה אם עוד פעם אתה אומר משהו כזה אני קמה והולכת״
ואז אני שאלתי ״מה קרה משהו לא בסדר עם הפיצה?״
והיא ענתה לי ״היא פשוט לא ממש טעימה לי אבל זה בסדר לא נורא״
כאילו מה יש לך?!?!?!? בסוף לקחתי לה את המנה והחלפתי למשהו יותר יקר
****
נכנס גבר מתיישב עם אוכל מהסופר ומתחיל לאכול.
אני מבקשת ממנו להזמין או לצאת החוצה. רואה שהוא לא יוצא. אומרת לו שוב תצא או תזמין וחוזרת לבר.
עוברת חצי דקה הבנאדם קיבל ג'ננה ניגש אליי ואומר "את יודעת מי אני שאת מדברת אליי ככה? אני מנכל *שקרכלשהו* ואת לא תדברי ככה ללקוח (אדוני לא קנית אז אתה לא לקוח) ובגלל שמאוד פגעת בי עכשיו אני יוצא מפה ומפסיד פגישה עסקית חשובה!".
כמובן שמבקש את המנהל המנהל לא נמצא. אני אחמשית, נותנת לו את הטלפון של הסניף ואומרת שהמנהל יהיה מחר בבוקר.
כל זה כמובן תוך כדי צרחות איומות שהוא יפטר אותי ואני לא יודעת לאן נכנסתי כאן.
הבן אדם יוצא מהסניף וכעבור 2 דקות מקבלת שיחת טלפון: "אפשר את המנהל"
אני עונה "כן היית פה לפני כמה דקות ואמרתי לך שהוא לא פה".
האיש: "זה לא הייתי אני! את שקרנית"
***
מקרה שראיתי מהצד בתור לקוחה.
יושבת במסעדה עם חברה בסבבה, שולחן לידינו 7-8 אנשים ותינוק. כנראה חגגו יומולדת.
עכשיו התינוק פשוט לוקח את כל מה שיש לידו על הושלחן ומשליך על הריצפה. אוכל מהצלחת, אוכל מהצלחת של אבא שלו, שקיות קטשופ, בקבוק תינוקות, מלחיה, כלי לצ'יפס, קיסמים מגבונים מפיות פשוט הכל!
המלצרית המסכנה מסתכלת בחשש. ההורים רואים הכל ולא מרימים כלום!
חטפתי קריזה. הלכתי אל הילד, הרמתי את הכלי של הלחם (כן גם את זה הוא העיף) ונתתי את זה לאבא ואמרתי לו בטון מחייך: "סליחה, זה נפל לו". הוא האדים מבושה ומאז אסף מהריצפה את רוב הדברים
****
מקרה שראיתי מהצד בתור לקוחה. יושבת במסעדה עם חברה בסבבה, שולחן לידינו 7-8 אנשים ותינוק. כנראה חגגו יומולדת. עכשיו התינוק פשוט לוקח את כל מה שיש לידו על הושלחן ומשליך על הריצפה. אוכל מהצלחת, אוכל מהצלחת של אבא שלו, שקיות קטשופ, בקבוק תינוקות, מלחיה, כלי לצ'יפס, קיסמים מגבונים מפיות פשוט הכל! והמלצרית המסכנה מסתכלת בחשש. ההורים רואים הכל ולא מרימים כלום! חטפתי קריזה. הלכתי אל הילד, הרמתי את הכלי של הלחם (כן גם את זה הוא העיף) ונתתי את זה לאבא ואמרתי לו בטון מחייך: "סליחה, זה נפל לו". הוא האדים מבושה ומאז אסף מהריצפה את רוב הדברים
****
סיפור אמיתי בחיי: פעם לקוחה התחילה להצביע עלי באמצע בית הקפה ולטעון שאני ממש מסוכנת ורצחתי המון אנשים לפני 60 שנה
****
יום שבת שיא הלחץ הולכת עם מגש עמוס ומסיימת עם הורדה של כוס שתיה.
התגובה של האיש ״תקשיבי ותקשיבי לי טוב, עוד פעם אחת שמישהו ממכם המלצרים מגיש לי כוס מטונפת אני מנפץ לכם אותה בפנים״.
נרתעת לאחור ואומרת לו ״אני אקרא לאחמש״.
האחמש היה במטבח באותה שבת כי הם קרסו לגמרי. צועקת לו מבחוץ ״מישהו רוצה לנפץ לנו את הכוס בפנים כי היא מלוכלכת.. תגש אליו?״
״לנפץ את הכוס בפנים הא? תמסרי לבן זונה בשמי שאם אני יוצא הוא חוטף אותה בראש רק על עצם האיום!״
יוצאת מהמטבח ״האחמש תכף יגיע״
מבינה שלילדה שלו יש יום הולדת.. איזה אבא יתנהג ככה ביום הולדת של הבת שלו במסעדה?
בכל מקרה אומרת לו כל הכוסות נראות ככה אני אבטל ואביא לך בקבוק.
אחכ אותו סיפור עם האוכל ״גועל נפש״.
לא כי אתה אדוני.. מקסים! *** למה החזרת לי עודף ככה?! אניאמורה לתת לך 5 שקל טיפ?!" (צעקה הבת זונה כשהחזרתי לה 2 חמישיות בלי לחשוב על טיפ בכלל , מיהרתי לשולחן ליידה שלפני כמה דק התיישב)
" אני מצטערת, לא חשבתי על זה בכלל, סליחה" (אמרתי אני בשקט בבושה)
ואז החזרתי לה 5 אחד בשקלים, ועברתי לשולחן הבא.
למזלי הם הסתלבטו עליה ברגע שהלכה ואמרו שהייתי צריכה להחזיר לה באגורודים .

*****
יום אחד אני רואה זקנה מוזרה והזויה צועקת על עובד שהיה אז יחסית חדש: "אם אני יביא לך כוס מקרטון אז תביא לי הפוך ב2 שקל??בעיר עושים לי ככה"
הוא כולו מבולבל לא יודע מה להגיד.. אני ישר באה:"לא ,אצלינו לא עושים ככה."
"אבל מה אכפת לך!?בעיר עושים לי ! תעשי לי ב2 שקל!!"(פה החוצפה כבר ממש עיצבנה אותי)
אני:"אז את יכולה לשלם או ללכת לעיר"
פתאום הפרצוף שלה השתנה לפרצוף שטן... רציני בחיים לא ראיתי דבר כזה העיניים שלה השחירו היא עשתה פרצוף מפחיד וצרחה בקול גבוה "את רוצה לגנוב ממני!!!!!! את רוצה את הכסף שלי!!!!!!!"
בחיים לא נבהלתי ככה. ישר עברה בי צמרמורת הרגשתי שהיא איזה מכשפה שהולכת לקלל אותי
***

זה היה בפסח ואנחנו מסעדה לא כשרה בכלל אז לא מכשירים לפסח. הבאתי לה קלמרי והיא כולה בלחץ רגע רגע רגע זה מטוגן עם פירורי לחם?! אני... אממ.. כן?! אוי ואבוי תקחי את זה מפה! זה פאקינג קלמרי
****

הייתה לי לקוחה הבאתי לה את הפילה שלה ואז היא שאלה אם יש מלח גס. הבאתי לה והוא מעורבב עם קצת פלפל.
היא ביקשה בלי אמרתי לה שלדעתי אין אבל אבדוק. כמובן לא היה. באתי אליה ואמרתי לה שאין והיא כולה בדרמה אוי איך אני יכולה לאכול ככה אני לא יכולה עם הפלפל אבל אי אפשר בלי מלח גס.
אז אמרתי לה יש לך מלח רגיל על השולחן והיא אמרה לי את רצינית אי אפשר לאכול ככה סטייק?!
נשמתי והלכתי
****
לקוח קבוע וחבר מועדון מתיישב במסעדה כמו תמיד. באופן קבוע מרשה לעצמו לקרוא לי לולי מה שגרם לי לפתח כלפיו סלידה מסויימת. יום אחד מגיע עם עוד בחור (?). ממלצרת להם, ומגלה שהבחור הנ"ל הינו טרנסג'נדרית. מקובל בעיניי !
מגישה להם משקאות, הוא מציג אותה בפניי בתור החברה שלו.
אני: "וואלה? נעים מאוד!"
היא: "הוא עבד שלי"
הוא מחייך
אני: "וואלה?" *נבוכה*
היא: "כן אני שולטת בו. עושה כל מה שאני אומרת לו כמו כלב."
אני מחייכת במבוכה ובאה ללכת
הוא: "לולי מלכה"
היא: "היא לא תשלוט בך היא חמודה מידי. אפשר לשלוט בה?"

****

עמד וצרח עלי מול כל המסעדה למה הפיצה שלו הגיעה בלי זיתים , צעק שאני מטומטמת שאסור לי לעבוד בשירות אנשים , אחרי 10 דקות שהוא צורח אישתו אמרה לו " אבל מאמי .. לא ביקשת זיתים .." -.-

*****

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה