מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 19 בפברואר 2018

מה קרה לאליסה לאם?






ב-19 בפברואר, 2013, היום לפני 5 שנים, נמצאה גופתה של סטודנטית בת 21 מקנדה בשם 'אליסה לאם' בתוך מיכל מים שהוצב על גג בית המלון "ססיל" שבלוס אנג'לס, לאחר שדווחה כנעדרת בתחילת אותו החודש. גופתה של לאם נמצאה לאחר שאורחי המלון התלוננו כי למים יש טעם, ריח וצבע משונים. בית המלון הזה ידוע לשמצה במקרי מוות נוספים ושני רוצחים סידרתיים השתכנו בו. בית המלון הזה שימש כהשראה לעונה החמישית של הסדרה ''סיפור אימה אמריקאי''. מקור: הערך של המלון בויקיפדיה.
בחקירת נסיבות המוות שלה, החוקרים גילו ממצאים מוזרים ודיי מפחידים, שהובילו לקונספירציות אודות המוות של לאם:
בסרטון שצולם במעלית של בית המלון, ביום שבו נעלמה, הופיעו דברים ביזאריים שקרו במהלך שהותה במעלית; אליסה עומדת במעלית כשהיא עושה תנועות מוזרות ולא "אנושיות" עם הידיים, היא מדברת ל"מישהו" שאולי נמצא מחוץ למעלית, למרות שדיווחו שלא היה שם איש, היא לוחצת על כל כפתורי המעלית באופן מחשיד, וניתן לראות שהמעלית נסגרת ונפתחת לסירוגין, כאשר רק בסוף, כשהיא יוצאת ממנה, היא נסגרת לחלוטין.
אם כל זה לא הספיק כדי להפוך את המוות שלה לביזארי, החוקרים גילו שאותו מיכל המים שבו נמצאה לאם, היה סגור ונעול חיצונית. הפתח של המיכל היה קטן מדי כדי שהיא תכנס לבפנים ונעול עם מנעול שלא היה לה איך לפתוח אותו מה גם שהבגדים שלה צפו לידה והיא לא לבשה אותם כלומר היא התאבדה ערומה משהו שבדרך כלל לא קורה. בנוסף לכך, על מנת להיכנס לגג, לאם הייתה צריכה "לבטל" את מערכת האבטחה שהייתה שם; מצלמות, אזעקה וכדומה.. כך שאפשר היה לשלול את אפשרות ההתאבדות.
בסופו של דבר, משפחתה של לאם טענה כי אליסה הייתה חולה בהפרעה דו-קוטבית וכי ברחה מביתה לאחר שהפסיקה לקחת את התרופות שלה.
לאחר זאת, המשטרה לא קבעה כי לאם התאבדה. הדוח המשטרתי טען שהמוות היה תאונה (accidental) ומחלת הנפש שלה היוותה גורם תורם אך לא הייתה הסיבה למותה..
עם מי אליסה דיברה במעלית? למה התנועות המוזרות? האם היא התאבדה? האם היא נרצחה?
כנראה שעכשיו, לעולם לא נדע.
בנוגע לסרטון - הסרטון מפחיד כי היא מנסה להפעיל את המעלית אך כל עוד היא בתוכה הדלתות לא נסגרות. רק כשהיא מתרחקת מהמעלית, היא חוזרת לעבוד כרגיל. מלחיץ... יחד עם זאת, הטענות כאילו יש כאן איזשהו עניין "על-טבעי" מגוכחות, גם אם יש אספקטים לא מוסברים היו בטוחים שיש הסבר שלא כולל שום דבר מסתורי. תמיד. יכולים להיות 1001 הסברים - היא היתה בהתקף פסיכוטי, עלתה לגג והמיכל היה פתוח, וכל האמצעי מיגון מושבתים כי אב הבית הבריז מהעבודה יום קודם, אבל לא רצה להודות בזה כדי שלא יפטרו אותו על רשלנות. הסבר הפשוט הוא שאיש אחזקה ראה שהדלת לגג פתוחה, עלה לסגור, ראה שהמיכל לא נעול אז הוא נעל אותו, סגר את הדלת והלך. כול להיות הגיוני חוץ מהחלק הזה שאף איש אחזקה לא הודה שהוא עשה את זה (והמשטרה דיי חקרה את הנושא). אף איש אחזקה לא טיפש מספיק להודות שהוא לא הסתכל לתוך המיכל
מתי בסרטון הדלת נפתחת ונסגרת לחלוטין? זה קורה רק אחרי שהיא יוצאת ממנה, וזה קורה כי המעלית עוברת קומה קומה בגלל שהיא לחצה על כל הכפתורים.. למה זה מוזר? זה לא כזה מסתורי בעיני. היא לחצה על כל הכפתורים. כנראה גם על "stop". זה גרם למעלית להתקע לזמן מה. כשפרק הזמן חלף - (שימו לב שהסרטון לא לגמרי רציף אלא דילגו קדימה לזמן שהמעלית בסוף נסגרה כדי לקצר את הסרטון)- המעלית המשיכה לקומות שנלחצו ופתחה את הדלת בכל קומה. זה מה שמעליות עושות. לגבי אליסה - נראה שהייתה בהתקף פסיכוטי כלשהו. הלחיצה המוגזמת על הכפתורים, הפרנויה כשהמעלית לא נסגרה, הדיבור לעצמה... אני לא אתפלא אם היא חשבה שהיא אמורה להכנס למיכל ולהסתתר בו.
עובדה מוזרה נוספת - ישנו סרט איימה בשם dark water - מים אפלים משנת מ2005 (בעוד שהמקרה של אליסה הוא מ2013). במקרה לבת של הדמות הראשית בסרט קוראים ceci, מה שנראה להרבה אנשים כמו שם המלון cecil.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה