מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

אוי לבושה, כבוד לאומה




זהו בוקר היסטורי - בוקר היסטורי למדינת ישראל שיזכר לדורות לא מעטים של סטודנטים למשפטים, עורכי דין צעירים בפרקליטות ומקבלי החלטות במדינה. זהו בוקר היסטורי למשה קצב, נשיא במיל' ועבריין מין בהווה, או יותר נכון קיבל חותמת על מה שכולם סביבו ידעו - הבנאדם אנס סדרתי. זהו בוקר היסטורי לכל עברייני המין שמנצלים מרות ומעמד חברתי בכיר. זהו בוקר היסטורי לתקשורת. זהו בוקר היסטורי לאותה א', עובדת המדינה שחשפה את הפרשה.
החל מהבוקר, משה קצב, נשיא מדינת ישראל במיל', הוא עבריין מין סדרתי מורשע. הבוקר, בית המשפט בתל אביב הרשיע אותו בשני מקרי אונס שונים.
אני רוצה להחזיר אתכם ארבע וחצי שנים אחורה, לתקופה בה הכל התפרץ... זוכרים? כאשר הנשיא קצב דאז פנה ליועץ המשפטי לממשלה, מאחר ולדבריו הוא חש מאוים ונסחט על ידי גורם ממשרדו. עבריין המין אפילו עשה מסיבת עיתונאים גדולה - זוכרים?
היועץ המשפטי המליץ לו לפנות למשטרה בכי לחשוף את הקונספירציה, וכך הכל התחיל - הנשיא אכן פנה לגורמים המתאימים ואף הצהיר שלטרור לא נכנעים. והופס, תוך חצי שנה הומלץ להגיש נגדו כתב אישום בגין אונס.
זוכרים למי האש שלו כוונה? אל אותה א' ה'מזוהמת' וה'זנותית'. המנגנון של קצב עשו לדמותה של הנאנסת דהלגיטימציה ודהומניזציה. עד הערב, כולם "ידעו" שהיא בעייתית, ממש עבריינית ואפילו זונה, מזדיינת סחטנית. את זה כולם ידעו להעביר הלאה - כדי שכל העולם ידע עם מי יש לקצב עסק....
אממה - הבחורה עברה פוליגרף - משהו שכבוד הנשיא לא טרח לעשות, הרי הוא כבוד הנשיא וזה לא לכבודו. הבחורה אפילו הסכימה לעימות - אבל דבר כזה אי אפשר לדרוש, במיוחד לא מהנשיא. איזה מזל שלדיפלומטים יש חסינות, גם אם הם אנסים.
אממה - קצב שכח שלכל שבת יש מוצאי שבת, שהתפקיד שלו מגיע עם פז"מ עד 7 שנים. ותראו איפה הוא נמצא היום - האמת יצאה לאור!
לא חשבתם קצת על איכות האנשים שמקבלים כדי לעבוד במשרדי הממשלה? אני בטוחה שלא מעט מעובדי הציבור יציבים נפשית, ללא עבר פלילי ועם שמץ של ממזרות, מאחר ובכל זאת הם עומדים לעבוד עם נחשים וצריך להיות קצת פוליטיקאים. לעומת זאת, כדי להיות במקום בו קצב נמצא צריך להכיר את הבנאדם הנכון ולהיות במקום הנכון בזמן הנכון - קצב הוא לא יותר מקבלן קולות אלטיסטי וסוטה מין בארון דאז.
קצב שרת את המדינה כסוטה מין בארון אף אחד לא רצה להוציא את הקקי החוצה, לחשוף את האמת. כולם ידעו, כולל אנשי תקשורת, אבל זה קקי לא מעניין שלא רוצים לשחק בו. בתקשורת ידעו שנים לפני שזה התפוצץ שמדובר בסוטה מין. אבל בקלות יכלו להציג את האשמות השווא כלפי אותה א' הזונה מזדיינת.
והפרקליטות.. אחחח הפרקליטות שרצתה לתת לו בסך הכל מכה קטנה על כף היד ולחתום איתו על הסכם שיודה בהטרדה מינית כעבירה מינורית.....
איפה אתם היום? כל אלו שיודעים על אותה א' הכל מקרוב כי הם מכירים את האח של ושמעו את זה מהדוד של - איפה אתם היום? קיבלתם את האישור שלכם.... אתם אנשים לא מוסריים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה