מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 6 באוגוסט 2011

הפנים האמיתיות של השמאלנים בצפונבון תל אביב












כזכור, באמצע חודש יוני, פעילי הימין אספו קבוצה של פליטים מסודן ומאריתראה [כ-40 איש] ששהו באזור התחנה המרכזית בתל אביב בדרום תל אביב ועשו להם יום כיף על חשבונם בבריכת גורדון היוקרתית בקרבת חוף הים שבצפון תל אביב. הם נתנו לכל אחד 50 שקלים, קנו מראש 50  בגדי ים בשוק מחנה יהודה וארגנו אוטובוס שיסיע ויחזיר אותם. 'הצפונים' תומכים בעובדים הזרים? אכן, בן גביר לימד אותם לקח וחשף את פניהם האמיתיות. 40 הפליטים הגיעו יחד עם פעילי הימין לבריכה היוקרתית. והמתרחצים הצפונבון תל-אביבים? נמלטו

פעילי הימין - ח"כ מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר בפעילותם,המחישו ליפי הנפש האלו את פרצופם האמיתי במסגרת מאבקם בנוכחות העובדים הזרים בדרום תל אביב במסגרת פרוייקט "רמת אביב תחילה". העובדים זוכים לגיבוי מיפי נפש הדורשים להשאירם בארץ, ופעילי הימין החליטו להעלות שלב במאבק, ולהוכיח כי הצביעות חוגגת דווקא במעוזים הגדולים של 'לוחמי החופש' השמאלנים בצפון תל אביב. ארוע בריכת גורדון ממחיש, כי השקפת עולמם הנה איפה ואיפה בין יהודי ליהודי, 'שם' ו'פה', 'צפון' ו'דרום', 'ימין' ו'שמאל', 'מזרחי' ו'אשכנזי'.

בסוף השבוע שלפני כן, התקשר בן ארי בעילום שם לקופת הבריכה במטרה לבדוק שהמקום פתוח ביום ראשון אחר הצהריים. לאחר שקיבל אישור, הודיע כי קבוצה של ארבעים איש יבואו לבריכה בשעות אחר הצהריים. השיחה הוקלטה ובה עובדת הבריכה אישרה את הגעת הקבוצה.

פעיל הימין איתמר בן גביר שכר אוטובוס, וארגן את רכישת 50 בגדי ים וכדור ים אחד בשוק מחנה יהודה בירושלים
ביום ראשון, ה-12.6.2011, בשעות הצהריים הגיעו פעילי הימין לתחנה המרכזית הישנה בתל אביב עם הצעה, לפיה כל עובד זר שיסכים לעלות לאוטובוס יקבל חמישים שקלים, כניסה חינם לבריכה ובגד ים במתנה. כארבעים פליטים מאריתראה וסודן הסכימו לעלות על האוטובוס ולצאת לבריכת גורדון המסמלת את תל אביב הדשנה.

תחילה, אחד השומרים בכניסה לבריכה ניסה למנוע מהם את הכניסה, בטענה שאין להם בגדי ים. בשלב הזה, בן גביר הוציא את שק בגדי הים והחל לחלק לפליטים. המתרחצים שמקפידים להגיע מדי יום לבריכה היו המומים למראה הקבוצה, שהורכבה מהגרים סודנים ואריתראים. הקבוצה נכנסה ולמרבה ה'פלא', רבים מהמתרחצים מיהרו להימלט מהמקום. ההתייחסות הגזענית של המבלים בבריכה באה לידי ביטוי, בנוסף, באמרות כמו: "הם יבואו כל יום?", "האם תשלמו על סינון המים?", או העובדה שהמציל מנע מהם להיכנס למסלולי השחיינים בטענה שהפליטים אינם יודעים לשחות - טענה מגוחכת ומופרכת, כמו שניתן לראות בצילומים. הדבר חושף את האמת הלא נעימה - הסובלנות כלפי המסתננים רצויה, כל עוד הם ממררים את חייהם של תושבי שכונת שפירא ושכונת התקווה. מבחן הפתע שיושם בבריכת גורדון חשף בפני המצלמות את השד הגזעני שהתפרץ שם בגועליות. פתאום, מסתבר, שכשהמוני מסתננים גודשים את שכונת התקווה כל ערב שבת, זה טבעי, אך כשארבעים מהם מגיעים לבריכת גורדון זו 'פרובוקציה'.
ח"כ בן ארי אומר: "רצינו לעשות תמונת ראי לצפון תל-אביב. דרום תל-אביב היא החצר האחורית של מדינת ישראל, וכאן בצפון יושבים מורמים מעם. החלוקה צריכה להיות שווה - מסתננים אצל כולם, לא רק בשכונת התקווה".
אין לי אלא להגיד רק שחבר הכנסת מיכאל בן ארי ויתר פעילי הימין שהציבו את המראה מול פניהם של השמאלנים בצפונבון תל אביב הם פשוט גאונים. אין לי מילים. לא רק שהצפונבונים ברחו מהבריכה, אלא גם האשימו את פעילי הימין בכך שהם הגזענים האמיתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה