מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

אברי גלעד נגמל מהשמאלנות









אברי גלעד, שמאלני ידוע,  מודה כי טעה בדרכו, כאשר הגן על הערבים. לדבריו "הייתי שמאלני [או סמולני] מפגר כל כך הרבה שנים הצדקתי כל תנועה של כל אויב. חיפשתי תמיד איפה אני אשם. אני רוצה להגיד לך, נגמלתי"
 בנוסף לשינוי שחל בו, נאמר עליו שהוא חוזר בתשובה.
פורום שראקה פרסם עצומה בעקבות התבטאויותיו של אברי גלעד בתוכנית הרדיו בתחנת גל"צ "המילה האחרונה". מדובר באמרות כמו "שיגמר כבר הרמאדאן. אני משפץ הפועלים מגיעים כל יום אין להם כוח לזוז.. אני לא מאשים אותם.. אין שתייה על הביגום (הטעות במקור) ובשעה 10 הם פשוט נושרים". 
גלעד התייחס גם לעלייה במספר הערבים שנהרגים בתאונות דרכים "המגזר השני בו נהרגים מרבית הילדים הוא המגזר הערבי... אנחנו יודעים היטב כיצד נוהגים בני דודינו...סוציולוגים מסבירים שזו סוג של התרסה נגד השלטון היהודי.
ובכלל, אברי גלעד מקפיד ליישר את ההטייה השמאלנית בתקשורת בתוכנית הבוקר אותה הוא מארח בערוץ 2 וזאת למרות שמאלניותה של שותפתו לתוכנית. אולי היא רוצה להחליף את יונית לוי או חושבת שזה מה שיביא לה קידום. לא ברור, אבל ידוע שדעות שמאלניות מקדמת אנשי תקשורת.
אברי גלעד בתגובה: "הכי קל לקרוא למי שמבקר את ערביי ישראל גזען". 
אברי גלעד מייצג נטייה של אנשי תקשורת "לחזור בתשובה" ולהתאכזב מהשמאל. דוגמא לכך הנה, למשל, עירית לינור. היא מגדירה את עצמה כשמאלנית קלאסית וככל הידוע לי היא גם פמיניסטית. בכל אופן, לדבריה היא לא מגדירה את עצמה עוד כשמאלנית, מאחר והדבר דורש ממנה מעבר לחזרה לגבולות 1967 ולסוציאליזם גם הזדהות עם החמאס, טבעונות, טראנספרנדליזם, הורות חדשה וטבעונות. לדבריה, היא לא בנויה לזה.
גם פוליטיקאים מתפכחים ומתפקחים, דבר הבא לידי ביטוי ממעבר מהשמאל לימין. דר' ענת רוט, פעילת שלום עכשיו בעבר וחברת מפלגת העבודה התפכחה ועברה לבית היהודי.

תגובה 1:

  1. התפכחות היא תהליך טבעי והאמת דרכה, בסופו של דבר, ולא משנה כמה זמן יקח, לצאת לאור.

    השבמחק