מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 19 ביוני 2013

אוכלים בשר כשר מהדרין? הנה ההוכחה שהבשר לא כשר. ארת'לינגס (Earthlings) - התחקיר המלא לצפייה ישירה תרגום בעברית



אוכלים בשר כשר מהדרין? מצלמה נסתרת שהוצבה במשחטה עם כשרות מהדרין מוכיחה שהבשר לא כשר. ארת'לינגס (Earthlings) - התחקיר המלא לצפייה ישירה תרגום בעברית זהו הסרט שאמור לעניין יהודים, בעיקר חרדים, באשר הם ברחבי העולם.
הסרט מביא צילומם שנלקחו במצלמה נסתרת שצולמו במשחטה עם כשרות גלאט מהדרין. מתוך הסרט: "זהו המפעל הגדול ביותר בארה"ב לייצור בשר כשר "גלאט", גלאט - מונח ביידיש שפירושו "חלק", משמעותו התקנים המחמירים ביותר של טוהרה ודיני השחיטה הכשרה, הדורשים סבל מינימלי".

1. השימוש בשוקרים חשמליים על בעלי חיים שנמנעת מהם היכולת לזוז, מהווה הפרה של החוקים.
2. השימוש בכלוב להפיכתם של בעלי החיים המבועתים לנוחיותו של השוחט, מהווה אף הוא הפרה של החוקים. תהליך ההתהפכות גורם לפרים ולפרות לשאוף דם או לנשום אותו לאחר החיתוך.
3. מאחר שאין לגעת בבעלי-חיים כשרים, לפני סיום תהליך הקזת הדם, מתבצעת השלכת פרים צעירים מתפתלים וגוססים דרך מתקני מתכת על רצפות מלאות דם, כאשר קנה הנשימה והוושט שלהם משתלשלים מחוץ לגופם.
4. שיטת הכבילה וההנפה היא הפרה נוספת על החוקים והיא אינה תואמת את הדרך הכשרה לנהוג בבעלי החיים. מלאכה "קדושה" זו אינה טהורה ואינה רחומה. 


צפו בסרט בו מופיע הקטע המדובר:



מכל הסרטים שאי פעם עשיתי, זהו הסרט שהכי גורם לאנשים לדבר. כי כל אדם שיצפה בו, יספר לשלושה אחרים." -חואקין פיניקס


ארת'לינגס - Earthlings הוא סרט תיעודי רב עוצמה, המראה את הקשר בין בני-אדם לבעלי-חיים אחרים החיים איתנו על כדור הארץ. הסרט עטור הפרסים, מציג את הזלזול האנושי וחוסר הכבוד הבסיסי ליצורים אחרים בעולם ומשאיר את הצופים עם סימני שאלה רבים. זהו סרט חובה לכל אדם המעוניין לדעת מהי המציאות היומיומית של בעלי החיים בתעשיות השונות, ולכל מי ששואף לעשות שינוי בעולם.


תסריט, הפקה ובימוי: שון מונסון; קריינות: חואקין פיניקס; פסקול: מובי. כולם טבעוניים
ארה"ב, 2007.
אתר רשמיhttp://earthlings.com


Earthlings is a documentary about humanity's use of animals as pets, food, clothing, entertainment, and for scientific research. The film is narrated by Joaquin Phoenix, features music by Moby, was directed by Shaun Monson, and was co-produced by Maggie Q, all of whom are practicing vegansץ Earthlings includes footage obtained through the use of hidden cameras to chronicle the day-to-day practices of some of the largest industries in the world, all of which rely on animals.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה