מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 3 ביולי 2013

לאתגר את הבישול של אום ח'ליפה





אני שמחה להמליץ על הקייטרינג של אום ח'ליפה - קייטרינג שאין דומה לו המשולב עם מאכלים מסורתיים ואירוח באווירה דרוזית. זהו קייטרינג דרוזי מעלף. אום ח'ליפה למדה לבשל בבית הספר לבישול הטוב בעולם - אצל אמא שלה, שלמדה מאמא של אמא שלה כשהמתכונים של האוכל המשובח עוברים לפי המסורת הדרוזית מאם לבת משחר ההיסטוריה. כל המרכיבים הנם טבעיים וטריים ונבחרים במו ידיה של אום ח'ליפה - החל מהירקות וכלה בגבינות ובבשר. את התבלינים המסורתיים, כמו הזעתר והסומק, אום ח'ליפה מגדלת בחצר. את החומוס האותנטי והממכר מכין אשף החומוס, אבו ח'ליפה.

אום ח'ליפה מוכנה שתציבו אתגרים ליכולת הבישול שלה - היא רוצה לשמוע מכם על המאכלים האהובים שלכם. למה אתם משתוקקים? על מה אתם חולמים? על איזה טעם בא לכם היום? תמיד רציתם להכין ולא ידעתם איך? 

בואו ליידע את אום ח'ליפה מה מגרה את בלוטות הטעם שלכם והיא תכין את הגרסה שלה למנה. תעבירו לאום ח'ליפה את המתכון למנה או תאתגרו אותה במנה האהובה שלכם [במידה ורוצים מנות שאינן דרוזיות מסורתיות יש למסור לאום ח'ליפה הודעה מראש - ניתן ליצור קשר בטלפון או במייל למטה]. אום ח'ליפה תשמח להכין לכם את המנה עם הנגיעות הקטנות שלה כדי שלכולנו תהיה חוויה חברתית של אוכל. 


*שימו לב* שימו לב *

המקום ידידותי גם לשומרי הכשרות מביננו ולטבעונים
במידה ואינכם בקיאים בהלכות הכשרות ולא ברור לכם מה מותר ואסור מבחינת הכשרות כשסועדים אצל לא יהודי, נא להתייעץ עם יודע דבר. לידיעתכם, מאז ומתמיד היו ליהודים עובדים לא יהודים בבתים ובמסעדות והאוכל עדין היה כשר.

כבודו של האוכל במקומו מונח. אבל יש לזכור אוכל עם סיפור, חוויה, ההתרגשות שבגילוי מנות חדשות, הניחוח שמגרה את בלוטות הטעם ותחושת הסיפוק - אלו הדברים שנותנים משמעות לאוכל. 
אתם מוזמנים לאכול אצל אום חליפה ואף לערוך אירועים משפחתיים עד 70 איש בביתה של אום ח'ליפה ברחוב הגנים 14 שבדליית אל כרמל. בנוסף, אום ח'ליפה ערוכה ומוכנה לשנס מותניים ולהכין קייטרינג בכל רחבי הארץ לאירועים. הטלפון שלה הוא 0544839312


אז תפדלו ג'אברנא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה