מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 17 באוגוסט 2013

כשסמים מוחקים את הבנאדם



ליסה רובין קלי מתה כתוצאה מהתמכרות לחומרים מסוכנים. ליסה שיחקה את לורי, אחותו של אריק, בסדרת הלהיט מופע שנות ה-70. היא טוענת שעד אז הייתה מכורה לאלכוהול. יחד עם זאת, היא אינה מודה בשימוש בסמים נוספים. מניסיון של שנים בעקבות עבודה עם נרקומנים, לי נראה שהיא השתמשה בסמים מסוגים שונים, כולל או בעיקר קריסטל מת', זאת לאור מצבה הגופני. השחקנית מתה בשנתה במכון גמילה.






ברור, כי הסמים הרסו לה את הבריאות - היא הכניסה לגוף שלה כמות רעלים כל כך עצומה לאורך זמן שהגוף שלה כבר לא יכול היה לשקם את עצמו. רק תראו את ההבדלים שבאו לידי ביטוי תוך 10-15 שנים - מאישה יפיפייה היא הפכה לשבר כלי הסובל מתת תזונה, כשהיא סובלת מהפרעות נפשיות, חווה התקפי אלימות ועם עבר פלילי.
והיא לא היחידה - תראו עוד כמה נזקים נגרמו עם השנים למי שהשתמש בסמים כמו קריסטל:





התמונה השמאלית למעלה צולמה בשנת 2005. תראו איזה שינוי עברה אותה אישה בתמונה מימין שנתיים וחצי מאוחר יותר בעקבות שימוש בקריסטל.



כן, קשה להאמין, אבל התמונה למעלה והתמונה למטה שייכות לאותה האישה בהבדל של 8 שנים בלבד. בתמונה למטה היא נראית כל כך מזעזע שקשה להאמין שהיא בסך הכל בת 38.



והנה דוגמא נוספת לשימוש בסמים - שתי תמונות שצולמו בהפרש של שנה וחצי בלבד




In this video we examine the before and after effects of methamphetamine, aka crystal meth. This horrible drug wreaks havoc on its users as you can see by the above before and after videos. Please send this video to others as a warning.




אז מה צריך להגיד לאמא שלך כשהיא תמצא את הגופה שלך?





תגובה 1:

  1. יש פה כל כך הרבה מניפולציות שאני לא יודע מאיפה להתחיל.
    ההגדרה "חומרים מסוכנים" היא תוצר של אינטרסים כלכליים ופוליטיים נטו, בערך כמו שימוש חובה באפוד זוהר שקודם בשביל לנפח את חשבון הבנק של חברת 3M.
    מחקרים על השפעות חיוביות של סמים נאסרים ונגנזים. לעומת זאת פרסומות לסיגריות מתנוססות על כל דראגסטור במדינה.
    אלכוהול, סם שגורם להרעלת מאות אנשים בשנה בישראל, נמכר בכל מקום אפשרי, וקוקאין מהונדס ניתן לילדים נגד היפראקטיביות. אלפי מקרים של מנת יתר מתרופות לשיכוך כאבים שנמכרות ללא מרשם מגיעים לבתי חולים ברחבי העולם. לחולי סרטן ניתנים עשרות כדורים שמנפחים את חשבון הבנק של חברת טבע, בטרם ניתן אישור לקנאביס, צמח כל כך מסוכן שמספר המדינות שמאשרות את שימושו בעולם רק ממשיך לעלות; כל כך מסוכן שאין ולו מקרה מוות אחד מתועד בהיסטוריה של מנת יתר מכיוון ולא ניתן לקבל הרעלה או מנת יתר ללא תנאי מעבדה של זיקוק והזרקה; כל כך מסוכן שבידיעה הזאת עדיין מעדיפים חומרים רעילים, סינתטיים ויקרים כטיפול ראשוני לסרטן, כדי לתחזק את הבורות של רופאים על קנאביס.
    אז אם הדאגה היא שלום הציבור, או שלומכם, עדיף לפעול כנגד הסמים שהוכחו כמסוכנים, ולא אלא שהוכרזו ככאלה ללא בסיס, שממילא השימוש בהם הוא מצומצם.

    השבמחק