מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

ישראלי יהודי ושמאלני מבצע פיגוע דריסה על חייל צה"ל





עזרא נאווי - אדם המזהה את עצמו כשמאלני ואנס פדופיל מורשע לכל דבר ועניין [אמנם החוק מגדיר זאת כמעשה סדום בקטין אבל בחוק בישראלי אין סעיף המתייחס לאונס של בנים].
שמאלנים הם אנשים הטוענים שהם פעילי שלום.
אם כך, מדוע הם מנסים לרצוח אנשים אחרים?
אתמול בבוקר יום שבת,  אותו איש שלום החליט לבצע פיגוע על חייל צה"ל באמצעות רכב. בדיוק כך. אזרח ישראלי ויהודי, פעיל שמאל, איש שלום לכאורה, החליט שהוא מבצע פיגוע דריסה.
לכן, הוא נהג אל עבר חייל צה"ל במטרה לדרוס אותו.
תודה לאל, אותו מחבל לא הצליח להשיג את המטרה והחייל לא נפגע.
אבל הפיגוע אכן מומש. פיגוע אכן בוצע על ידי אזרח ישראלי ויהודי כנגד חייל צה"ל קרוב לקריית ארבע.



בתגובה, צה"ל ביקש מהחייל להגיש כנגד המחבל תלונה במשטרה.
אותו מחבל צריך להיחקר במתקני השב"כ כמו כל מחבל אחר ביצע פח"ע. התגובה הזו כל כך אנמית - החייל יוצא במקרה הטוב הביתה כל שבת שנייה. ביתר הזמן הוא לא יכול לצאת מהבסיס ואני בטוחה שבקושי יש לו 6 שעות שינה בלילה ולא חסר לו מה לעשות מרוב שמירות, מחסומים ופעילות נוספת למען ההגנה על מדינת ישראל ותושביה מפני מחבלים כמו השמאלני שביצע את הפיגוע.
האם כנגד כל המחבלים עד היום שנשארו בחיים הוגשה תלונה במשטרה? נראה שמדובר בדרך פעולה נוספת להשתיק את הפיגוע על ידי מערכת הבטחון.
מעבר לכך, מי שמע על כך בתקשורת?
התקשורת הישראלית צנזרה את הדיווח ובמקרה הטוב הציבה אותו במקום שולי. למטה מופיעה ההגדלה של המיקום השולי של הדיווח באתר מאקו של ערוץ 2.
אך זוהי אינה הפעם הראשונה שישראלים אנרכיסטים משמשים כמחבלים לכל דבר ותוקפים את כוחות הבטחון הישראלים במטרה לגרום להם נכות ואף למוות. לא פעם, אנשי שלום מהשמאל אף קראו לביצוע רצח של אישיות פוליטית ישראלית כזו או אחרת, כולל רצח שרים, חברי כנסת וראש ממשלה ימני.
אנשי השמאל הישראלי ופעילים של ארגוני השמאל אף מסייעים לארגוני הטרור בארץ להם לבצע את זממם - מנכלית הארגון מחסום ווטש, רעיה ירון, עודדה באופן אישי את משפחתו של אחד מהמחבלים של רוצחי משפחת פוגל. אותו מחבל רצח את אבי המשפחה, אשתו ותינוקות בני יומם עם סכין מהמטבח של אמא שלו. אמנים המזוהים עם השמאל קוראים על במותיהם לרצוח ראשי ממשלה והקהל מריע. בהפגנות של מרצ מריעים למחבלים בקריאות "לא כיפה, לא ברזל, צה"ל לך לעזאזל", "מעזה לבלעין תשוחרר כל פלסטין" ו"מתל אביב לג'נין תשוחרר פלסטין". ישראלים וערבים יורקים, מכים ודורסים חיילי צה"ל במכוון, דבר שאף הוביל למותם של חיילים ולנכות של חיילים אחרים. הם לא נעצרים, לא נשפטים ולא נכלאים על ידי הרשויות הישראליים. בכך, מדינת ישראל נותנת לגיטימציה להמשך פעילותם.

 ארגוני השלום מעודדים את ארגוני הטרור לבצע פיגועים נוספים, ולראיה עדותם של מחבלים מהדרג הבכיר שאסורים בישראל:
שנאת יהודים מתחילה בשמאל בישראל, ובכלל בעולם. הקרן לישראל חדשה מממנת את בצלם. בצלם מריצה לכנסת גורמים כאלו ואחרים (גלאון הייתה ממקימי בצלם)... מי שטוען בתקשורת הזרה שישראל מבצעת פשעי מלחמה בעזה,
מי שטוען שיהודה ושומרון הם שטח כבוש,
מי שמכנה את החלוצים היהודים ביהודה ושומרון טרוריסטים ופושעי שנאה,
מי שמכנה את חיילי צה"ל כובשים ויודו-נאצים,
מי ששולל את הקשר של עם ישראל ליהודה ושומרון,
מי שחותר למסור את יהודה ושומרון לארגוני טרור ערבים
- הוא הוא המזמין מעשי רצח של יהודים. זה השמאל, חברים.
רק השמאל מתיר את דמם של יהודים
לכל מי שאכפת לו מהמדינה אנא שתפו בכל מקום אפשרי - בפייסבוק, בפורומים ועוד (כי לייק לא מספיק). עיזרו לארגון אמהות של חיילים נגד בצלם לגדול ל100,000 איש כדי שנוכל להקים את ההפגנה הגדולה ביותר מאז קום המדינה!!!
אנו טוענות כי "ארגון זכויות אדם" המסקר באופן חד צדדי ומתראיין בחו"ל כנגד צה"ל הנו למעשה תנועה פוליטית ויש להחיל עליו את חוק מימון המפלגות (הגבלת תרומות מחו"ל). כלומר, יש לשנות את החוק כך שיכלול גם "תנועות פוליטיות" וכך" נעצור את נהר הכסף המוזרם מטעם גורמים אנטישמיים בחו"ל לבצלם.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה