מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

חברי ארגון בצלם מאוכזבים כשהצדק מנצח





זוכרים את פרס 'טוליפ' לזכויות אדם?
זוכרים את המאבק הציבורי המוצלח נגד 'בצלם'? כולנו גוייסנו במסגרת צו 8 לאומי ופעלנו כדי למנוע את זכיית הארגון בפרס ובכדי שארגון ראוי הפועל באמת למען זכויות אדם יזכה במימון למטרה טוב וראויה.
אז מתברר שמאמצינו נשאו פרי ושלשום הוכרז הזוכה בפרס (100,000 אירו): ארגון ממאוריטניה הפועל לביטול העבדות.
לארגון B'Tselem בצלם, חבריו ותומכיו, זה לא מתפקידי לנחם אותכם ולא מעוניינת בכך. עם זאת, אני בטוחה שתצליחו להשלים את הפער הכספי מממשלה אירופית כזו או אחרת.
הפעם הצדק ניצח. המימון של ממשלת הונגריה הפעם מופנה למטרה טובה ולא למטרות טרור במסווה של זכויות אדם ופוליווד. התחרות הזו היא דוגמא מובהקת לכך שזה אכן בא על חשבון אותם אנשים (שלושה ארגונים שעוסקים בעניין הפלסטיני בתחרות בין בערך עשרה ארגונים. האם באמת מישהו חושב ברצינות שהסכסוך הישראלי - ערבי מהווה 30% מבעיות זכויות האדם בעולם? וכמובן שהארגונים האלה גם מיד הגיעו למקומות הראשונים). כדי לתקן ולו במעט את המעוות ולתת גם לאנשים ממדינות עולם שלישי שאין להם את היחסי ציבור, ההסברה והמשאבים שיש לבצלם אפשרות לזכות בתחרות כזו ולממן את מאבקיהם - הצבעתי בשביל אותם ארגונים, למען מי שבאת ראוי וזקוק לאותו מימון למען מאבקם לזכויות אדם. הפסדו של הארגון משרת את האינטרס הלאומי של מדינת ישראל, של הציונות, של היהודים ושל הסכסוך הערבי - ישראלי. זכייה זו אף משרתת את זכויות האדם, בתקווה שאכן הארגון ראוי לכך.
בארגון "בצלם" ותומכיו אולי חושבים שזה הם נגד הימין. אולי הם אפילו חושבים שזה הם מול הימין הקיצוני. אבל זה לא המצב. כל אזרח ישראלי שפוי (כלומר, כל מי שהוא לא חלק מהקבוצה הקטנה והצעקנית של השמאל הרדיקלי), בין אם הוא מצביע ימין, שמאל או מרכז, יודע ש"בצלם" עושים בעיקר נזק לתחום זכויות האדם, בניכוס הפוליטי שהם מבצעים בו. זהו הפסד שכל מי שתומך בזכויות אדם צריך לתמוך בו. הגיע הזמן שבארגון הרדיקלי בצלם יפנימו שהמסכות נפלו, שכל הציבור הישראלי רואה את הדברים לאשורם וזה כולל את השמאל הציוני.
לכל החברים והאחים שפעלו- תודה רבה. יש לנו כוח אדיר כשפועלים נכון ביחד. כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה