מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

כשארגון אם תרצו חושף את השתולים שמגנים על המחבלים



פוקהונטס, סופרמן ופינוקיו צועדים בשדרות הוליווד. פתאום הם רואים שלט - האישה היפה בעולם.
- אני נכנסת. אומרת פוקהונטס.
אחרי חצי שעה היא יוצאת.
- איך היה? שואלים פינוקיו וסופרמן
- מקום ראשון, אומרת פוקהונטס.
הם ממשיכים לצעוד ופתאום רואים שלט - האיש החזק בעולם.
- אני נכנס. אומר סופרמן
אחרי חצי שעה הוא יוצא וחבריו שואלים
- נו, איך היה?
- מקום ראשון. השיב סופרמן.
הם ממשיכים לצעוד ופתאום נתקלים בשלט - תחרות האיש השקרן ביותר בעולם.
- אני נכנס. אומר פינוקיו.
אחרי חצי שעה, פינוקי יוצא בוכה והדמעות זורמות כמו מפל. חבריו מתפלאים ושואלים
- נו, איך היה?
- מי זה השוברים שתיקה האלו?





מדינות זרות מממנות את הסיוע למחבלים שרוצחים יהודים באמצעות שתולים ישראלים. במדינת ישראל פועלות עמותות הזוכות לתמיכה ולסיוע כספי מישויות מדיניות זרות ולמעשה, הופכות את עצמן ל'שתולים' בקרב הממסד החברתי בישראל. אותן עמותות הופכות, הלכה למעשה, למייצגות מובהקות של בעלי אינטרסים פוליטיים זרים, בבחינת בעל המאה הוא בעל הדעה. השתולים הם האנשים שאחראים באופן עקיף לפגיעה בבטחון המדינה. כשמחבל מוסלמי יוצא לרצוח יהודי, בכמות גדולה ככל האפשר, הוא יודע שהשתולים יגנו עליו. הוא יודע שישי מנוחין מהוועד המרכזי נגד עינויים, שתול של הולנד המדינה שמפעילה אותו, ידאג להגן עליו מפני חקירה של השב"כ.
המחבל יודע עוד לפני שהוא מבצע את הפיגוע ביהודים שאבנר גבריהו מארגון שוברים שתיקה, שתול של גרמניה, מכנה את חיילי צה"ל שיסכלו את הפיגוע פושעי מלחמה. בכך אבנר מגן על המחבל. הוא גם יודע שסיגי בן ארי מהמוקד להגנת הפרט, שתולה של ממשלת נורבגיה, תגן עליו בבית המשפט.
לפני שהמחבל המוסלמי דוקר את היהודי הבא, הוא כבר יודע שחגי אלעד מארגון בצלם, שתול של האיחוד האירופי, יקרא למדינת ישראל פושעת מלחמה.
חגי, אבנר, ישי וסיגי הם ישראלים אוטואנטישמים. הם גרים כאן איתנו. כשאנחנו נלחמים בטרור, הם נלחמים בנו. רבים כמוהם נמצאים בתקשורת ובקולנוע - מכנים את פעולות הטרור של מחבלים בני 16, 13 ו-11 כ'תמימות ילדותית'. הם מקבלים ממון זר בכדי להפיק סרטים שמטרתם להכפיש את מדינת ישראל והמגינים עליה ומציגים אותה כפושעת מלחמה שלא בצדק. הם נמצאים גם כלוביסטים בכנסת. הם אפילו הגיעו לנשיא המכהן, רובי ריבלין. על פי חוק השתולים, ניתן להוציא אותם אל מחוץ לחוק. הצעת החוק מטילה חובת דיווח על ה"שתולים", אוסרת על שיתופי פעולה בין "שתולים" לבין משרדי ממשלה וצה"ל, למעט מקרים שייקבעו על ידי שר המשפטים, ומעניקה לגורמים המוסמכים ולציבור הרחב כלים להתמודדות עם כרסום הדמוקרטיה וקידום הדה-לגיטימציה הפנימית בישראל הממומנים על ידי הישויות המדיניות הזרות. "שתול" שהפר חובה לפי חוק ייקנס ב־100 אלף שקלים. כן מוצע לקבוע בחוק כי "שתול" שיש במטרותיו או במעשיו או במעשי המועסקים בו פעילות עוינת נגד המדינה, יהיה רשאי הרשם להגיש לבית המשפט בקשה לפירוקו. חיתמו עליו.
בתמונה: כוחו של הרגל
כמובן שהשמאל מגדיר את הקמפיין הזה כהסתה. הרי רק לשמאל מותר להסית. מדובר בשמאלנים כמו זהבה ("שוברים שתיקה הם גיבורים") גלאון, אשר קראה לכל חבריה להתלונן לפייסבוק על הסרטון, שחושף את הארגונים השתולים שפועלים נגד חיילי צה"ל. הסתה הנה, למעשה, לקרוא לצה"ל פושעי מלחמה. סרטון זה חושף את המסיתים ומדובר בשרות לציבור כנגד האנטישמים. במקביל, התקשורת מצנזרת את חשיפת פניהם של המסיתים ולא מאפשרת לחושפים חופש ביטוי, גם כאשר מנסים ליצור איזון בערוץ הכנסת. חשבתם לעצמכם מדוע ארגוני הזכויות האדם לכאורה מגנים רק על מחבלים?
האנטיציונים בכוחות הבטחון החליטו שגם הפעם, העלילה תתמקד ביהודים ששרפו בית על יושביו בכפר דומא. למרות שהם מודים שאין להם הוכחות לקשור אותם לעבירה, הם מענים נערים יהודים כדי שיודו בהצתה וברצח. הם החליטו שהם הרוצחים ושעל הנערים להודות בכך למרות שידוע מי הרוצחים ויש הוכחות לכך. אין מקום בבית ספרנו לעלילות דם. האנטיציונים הגיעו גם לשב"כ ולכן, על שר הביטחון להיות מודח מתפקידו.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה