מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 27 ביוני 2019

שוטרים שוברים רגל לחרדי שמפגין באופן לא אלים בבית שמש





אז אתמול חרדים הפגינו בבית שמש כנגד חובת הגיוס של בני ובנות הקהילה שלהם. לגיטימי. זכותם. זוהי דעתם ואנחנו במדינה דמוקרטית.
יחד עם זאת, דבר לא מוצדק זוהי האלימות שנוקטת כנגדם המשטרה באופן קבוע, בטח ובטח במקרה הזה. לא מדובר בהפגנה אלימה. אז מה אם חסמו כבישים? גם השמאל חוסם כבישים ואפילו יורק על חיילים ומכה אותם. הנכים חוסמים עורקי תנועה כמו איילון באופן תדיר. אף שוטר לא יעז להרים יד על ערבים עבריינים. ההפגנה של החרדים גם הפעם הנה לגיטימית במסגרת חופש הביטוי במדינת ישראל כמדינה דמוקרטית.
אבל השמאל בישראל שונא יהודים, ובפרט חרדים ויהודים ממוצא אתיופי. זה בסדר שהשמאל יהיה עבריין, שהערבים יעברו על החוק, שמסתננים ישתלטו על דרום תל אביב, אבל בואו ננצל כל הזדמנות להתעלל בחרדים ובאתיופים, לגרור אותם ברחוב מהרגליים וכו'. אז מה אם לא מצטלם טוב כששוברים לילד בן 13 עם פיגור שכלי את האף רק בגלל שהלך ברחוב? אז מה אם שוטרים גררו סבא'לה עם קביים מהרגליים ושברו לו את הרגל התותבת?






והתקשורת? התקשורת השמאלנית נותנת גב לשוטרים האלימים בטענה שהחרדים מכנים את השוטרים נאצים. ומי הם הנאצים אם לא כאלו שפעלו להשמדת כל יהודי באשר הוא? הרי מדובר בסך הכל בחרדים. הרי מה זה חרדי עם רגל תותבת? הוא לא נכה... אלוהים שומר עליו... ילד חרדי עם תסמונת דאון? הם רואים רק את מדי החרדים השחורים, את הפיאות, את הכיפה, המגבעת הזקן. זה ממש נראה אוטואנטישמי. כך, למשל, אפשר לעצור אזרח ישראלי ללא אלימות, אבל רק אם הוא ערבי:









תגובה 1:

  1. אני מחו"ל, לכן לא האמנתי כשאמרו לי שחילוני מצוי שונא את החרדים פי אלף ממה שהם שונאים את הערבים.
    כשהגעתי לפה, ראיתי את זה בעינים שלי. בכל חיי בארה"ב ובאירופה, לא נפגשתי עם אנטישמיות בצורה גלויה כמו כאן בארץ.
    זה ממש אותו אנטישמיות שרואים בעולם נגד יהודים. אבל כאן, זה אח נגד אח.
    ובכל זאת, חילוני רגיל לא ירביץ לך, כל זמן שהוא חושש שתרביץ לו בחזרה. אבל לשוטרים אין את החשש הזה, לכן הם פורקים את כל השנאה שיש להם בלב, על ראשם של החרדים.
    ולמה לא? מה יעשו להם?

    השבמחק