מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 5 ביוני 2019

ילד לא מחונך עם חברים באוטובוס





*קו 172, ילד ערס בן 12 בערך נשען על הדלת האחורית*
נהג: ילד זוז מהדלת האחורית בבקשה
*ילד לא זז*
נהג: זוז מהדלת האחורית בבקשה!
*לא זז*
נהג: מה אתה לא שומע??? זוז לי מהדלת האחורית!!!
*לא זז ומסתלבט עם חבר שלו על הנהג*
נהג: זוז או שאני עוצר את האוטובוס וקורא למשטרה
ילד: למה מה המשטרה יעשו יא זין???
זקנה: נו זוז כבר פושטק!!!!
צעיר: עצור אני עוזר לך להוריד אותו
נהג: אני מזהיר אותך פעם אחרונה
*עושה כאילו הוא זז ואז חוזר*
*נהג עוצר את האוטובוס*
אוטובוס שלם: נו תזוז כבר!!!!
*נהג מתחיל ללכת עם טירוף בעיניים לכיוון הילד*
*מישהי מפנה לילד את המקום כדי שישב*
*הוא מתיישב וממשיך לקלל את הנהג שחוזר למקום עצבני*
ילד: אם היה לי אקדח אני תוקע עכשיו 20 כדורים באוטובוס. נהג מזדיין
*אוטובוס עוצר בתחנה, הילד וחבר שלו יורדים*
*הילדים נעמדים מול האוטובוס ולא נותנים לא לזוז*
*דופקים על האוטובוס*
*יורקים על השמשה*
*אוטובוס נמלט מלינץ' מאוד מביך*

סיפור אמיתי כמובן שקרה לי היום.

מוסר השכל:
יש היום, יותר מאי פעם ילדים זין ברמות שהמדינה הזאת לא ראתה מעולם. פעם הבאה שאתם נתקלים באחד - תרביצו לו.
כי לא המשטרה, לא ההורים שלו ולא אדושם יעשו את זה במקומכם

*למצולמים אין קשר שלילי לפוסט*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה