מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 21 בינואר 2013

אל תגרמו למשטרת הקיטורים לקנוס אתכם





לכו להצביע. מי שמצביע משפיע ומרויח את הזכות לקטר במשך ארבעת השנים הקרובות. מי שלא מצביע, אין לו את הזכות לקטר. כדי שלא תצטרכו לקטר בארבעת השנים הקרובות, תשקלו טוב טוב למי להצביע, מי האנשים שניצבים בעשרת המקומות הראשונים במפלגה ובשום פנים ואופן לא להצביע למפלגה מסויימת כפתק לבן רק כי אין לכם למי להצביע כמו שקרה עם מפלגת הגימלאים.
אני כן רוצה שמפלגות כמו מפלגתו של בנט יהדות ביתנו, עוצמה לישראל ומפלגתו של הרב אמסלם עם שלם יבואו על חשבון מרצ, חדש, העבודה, התנועה ואפילו על חשבון הליכוד ביתנו. הפעם אני כן רואה שיש למי להצביע
נכון, בנט בעצמו הוא אחלה גבר ובחור מוצלח. אבל יש הטוענים שבפמליה שלו ניצבים אנשים קיצוניים שטוענים שאסור לגייס לסביות והומואים, שאם נחתן אותם זה יהיה הסוף של העם היהודי. בכל מפלגה יש קיצוניים. מי שם לב שמירב מיכאלי היא מספר ארבע בעבודה? מי מכירה את הדעות שלה? היא שמאלנית קיצונית ביותר שקוראת לא להתגייס בכלל לצהל ובכל זאת תהיה חברת כנסת. כך גם סתיו שפיר שידיה מזוהמות ביחסי הון שלטון. רבים יצביעו ללפיד למרות שידיו מזוהמות ביחסי הון שלטון והוא עוד לא נבחר וכבר מתלכלך בשקרים. אני כן רוצה לראות כמה שיותר מנדטים למפלגות כמו עם שלם, כמו עוצמה לישראל של בן ארי וכמו למפלגה של בנו - יהדות ביתנו ואני כן רוצה שהכיסאות האלו יבואו על חשבון המפלגות עם האנשים הקיצוניים שמייצגים מפלגות כמו את העבודה, יש עתיד, מרצ וכדומה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה