מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 30 בינואר 2013

נשים למכירה - סרט דוקומנטרי על זונות שעובדות בארץ




כשאתה הולך למכון ליווי אתה יודע עבור מה אתה משלם?

women for sale נשים למכירה - סרט דוקומנטרי על זונות שעובדות בארץ


צולם בישראל/רוסיה/אוקראינה (2005)
Woman For Sale
שפת הסרט: עברית/אנגלית/רוסית
משך זמן סרט: 56
ז'אנר : תיעודי
במאי/ת: נילי טל
זהו סיפורן של ארבע צעירות מחבר העמים (רוסיה, אוזבקיסטן ואוקראינה) שעזבו את מולדתן וילדיהן שהגיעו לישראל לעבוד בזנות. נשים רגילות לחלוטין, אמהות חד-הוריות, דור ראשון למציאות חדשה שלאחר הפרסטרויקה. 
הן חצו את מדבר סיני בעזרת בדואים מצרים והמשיכו לשטחי האש בעזרת בדואים ישראלים. הן נמכרו לבתי בושת והרוויחו 20 ש"ח לקליינט. הן נאלצו לשכב עם 20-30 קליינטים ביום. הן לא נחות בשבתות ובחגים. בניגוד למה שחושבים, הן ידעו בדיוק למה הן באו. לא חטפו,כלא,אילצו אותן לעבוד בזנות. הן מתעקשות להישאר פה בישראל. הבימאית, נילי טל עוקבת אחר אורח חייהן של 4 "זונות רוסיות" בישראל, משחזרת את מסלול הגעתן ונוסעת למשפחותיהם במולדתן.
יוליה יפאנובה, בת 26 מפנזה, רוסיה; ואליה יקובלייבה, בת 25 מאודסה, אוקראינה; נרגיזה יחייבה, בת 20, מוסלמית מטשקנט, אוזבקיסטאן; שאחידה מבלנובה, מוסלמית בת 29 מאוזבקיסטאן. כולן אימהות לילדים קטנים, שהושארו מאחור עם בעיות כלכליות וחסכים רגשיים וכולן מעדיפות את ישראל ואת הגבר הישראלי ע"פ הרוסי ובעיקר מבקשות לא לגרש אותן חזרה למצוקה ממנה נמלטו. הייתכן שהן פשוט נשים רגילות, נחמדות, ואינטליגנטיות, שמצאו אפיק הכנסה שיאפשר להן לשוב למולדתן עם חסכון לדירה ולקיום היומיומי? 
כן, גם בישראל מזמינים כלות מאוקראינה ודורשים מהם סקס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה