מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 30 ביולי 2014

ערבים פרצו לתחנת המשטרה בהר הבית, בזזו אותה ושרפו אותה












טרור! טרור ברחבי מדינת ישראל!
הטרור לא משתולל רק ברצועת עזה ובישובי עוטף עזה. הטרור משתולל גם ברחבי מדינת ישראל, כולל ביהודה שומרון ובירושלים. ארועים אלו אינם מדווחים בתקשורת הישראלית והעולמית. אני מאמינה שלא שמעתם על הדברים המופיעים ברשומה זו, אלא אם כן במקרה נתקלתם בכך במקרה בפייסבוק.
מטבע הדברים, מבצע צוק איתן תופס חלק עיקרי מזמן המסך. עם זאת, פיגועים מסוג זה עוברים בקלות דרך המסננת של התקשורת הישראלית והבינלאומית - הם אינם מדווחים בכלי התקשורת בישראל ובעולם אלא עוברים צנזורה עצמית בהתאם לאג'נדה השמאלנית הפרו פלסטינית השולטת בתקשורת. כך הציבור אינו מודע למידת הנזק שהפורעים הערבים עושים לרכוש ופוגעים בגופם של ישראלים ובפרט ביהודים.
ברחבי יהודה ושומרון ובבירת ישראל, ירושלים, מתרחשת פעילות טרור רצחנית מדי יום ומדי לילה. ערבים זורקים בקבוקי תבערה, בלוקים, זיקוקים, מתפרעים, יורים מנשק לא חוקי, מציתים שדות ובניינים וגורמים נזק אדיר לצינורות המובילים מים לישובים, לעמודי חשמל ולתשתיות נוספות. עשרות כלי רכב נפגעים מדי שבוע, עשרות משפחות הותקפו במהלך הפרעות ונמצאים בטראומה. ישנם תחושות רתיעה ופחד מצד ישראלים ויהודים לנסוע ממקום למקום בכבישים ואף ללכת ברחוב באזורים המוכרים כמועדים לפורענות של מחבלים מוסלמים.
רכוש משטרתי שנבזז מהתחנה בהר הבית ונשרף
הפתרון לא מסתכם בעזה. ממש לא. הפתרון הוא ההבנה שמולנו עומד אויב אכזר שצריך להוריד את מנהיגיו, אחד אחרי השני. חמאס. ג'יאהד. גדודים כאלה ואחרים במבחר השמות שהם בחרו לעצמם. הדרך היחידה להפסיק את הטרור היא להשמיד אותו. וכעת זה הזמן.
במקביל לניהולו של מבצע "צוק איתן", כשחיילי צה"ל נלחמים בחזית, משטרת ישראל הנה הארגון שאמור לשמור על הסדר ועל בטחון הפנים במדינה. עם זאת, נכסים החשובים למדינת ישראל ולעם היהודי בכללותו מופקרים.
זהו מסגד אל אקצא, המצוי בהר הבית ואשר צולם בימים האחרונים. על המסגד שלט ענקי ובו מופיע דגל החמאס עם ססמאות התומכות במחבלי החמאס. הפרעות המתרחשים ברחבי ירושלים בחודש האחרון, ובפרט אירוע פשיטת המחבלים על תחנת המשטרה בהר הבית והשחתתה, הנם מחדלים חמורים של משטרת ישראל.
דגל המאס על מסגד אל אקצה בהר הבית
דגל רש"ע על מסגד אל אקצה

מצורפות לרשומה זו תמונות עדכניות נוספות מהימים האחרונים.
תמונות אלו צולמו בירושלים, בעיקר באזור הר הבית ושל תחנת משטרת ישראל בהר הבית לאחר שערבים פרצו אליה, בזזו אותה מתכולתה ושרפו אותה ביום שישי לפנות בוקר.
אותם פורעים אף כתבו ססמאות תג מחיר בערבית התומכות במרד ערבי בישראל. מאות מוסלמים התפרעו בימים האחרונים בהר הבית. בתמונות הנלוות ניתן לראות פעילות תג המחיר שנערכה בסוף השבוע האחרון בירושלים ובעיקר בהר הבית לרגל ליל השלום, האושר וההרמוניה העולמית האיסלמי - 'ליל אל קאדר', אשר נחגג לקראת סוף חודש הרמדאן. באופן אופייני, המחבלים המוסלמים חגגו אותו בפרעות, בהשחתת רכוש ובפגיעה בחייהם של יהודים.
במסגרת החגיגות, המחבלים הערבים ירו על השוטרים חזיזים וזיקוקים. לאחר מכן, הם פרצו להר הבית דרך השערים, פרצו את תחנת המשטרה בהר, בזזו את הציוד המשטרתי במקום והציתו את התחנה.
לא מדובר בהתנהגות יוצאת דופן. מדי שנה, ערבים עולים לרגל להר הבית ביום זה. מניסיון עבר, ידוע כי האוירה בעיר העתיקה נפיצה. מידע זה מקבל ערך מוסף בהתחשב באירועי החודש האחרון, בחטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים היהודים ובמבצע 'צוק איתן'. לכן, 4,000 שוטרים נפרסו ברחבי הר הבית וכצפוי, התרחשו התפרעויות של הערבים ברחבי העיר העתיקה במספר מקרים שוטרים אף נאלצו להגן בגופם על יהודים. כמובן שהדבר לא דווח בתקשורת.
עם זאת, מאחר והערבים נהרו לתחנת המשטרה בהר הבית, השוטרים קיבלו הנחיה בקשר לנטוש אותה. מהתחנה נבזזו ציוד אישי וריהוט, דוחות משטרה שנמצאו בתחנה וחלקם אף הוצתו, מחשבים שהכילו מידע משטרתי חסוי ועוד. המחבלים אף בזזו שכפ"צים משטרתיים בכדי להגן על עצמם מכדורי הגומי שירו השוטרים לפיזורי הפרות הסדר.
לאחר שתחנת המשטרה נשרפה, ניפצו הפורעים את שלטי המשטרה מהתחנה, השחיתו את קירותיו בכתובות גנאי והסתה, ובסיומם תלו את דגל פלסטין על גג התחנה. כל המעשים צולמו כאקט של ניצחון. הפורעים הצטלמו על רקע התחנה הנחרבת.
תחנת המשטרה בהר הבית עולה באש
רעולי פנים ערבים עם שכפץ משטרתי
לעולם לא עוד? לא לפי משטרת ישראל. לא לפי הממשל הישראלי. מתברר שמדיניות זו נהוגה ומקובלת בקרב בכירי משטרת ישראל ואין זו הפעם הראשונה שהיא מיושמת.
במסגרת מדיניות זו, משטרת ישראל מאפשרת למחבלים מוסלמים להתפרע, להשחית רכוש ולפגוע ביהודים ללא תגובה. המדיניות היא לאפשר להם פורקן ובכך להשחית רכוש ולסכן את שלומם של אזרחים חפים מפשע בכדי להימנע מעימות עם מחבלים ערבים.
הרי התקשורת לא מציגה את הפרעות ואת הנזק שגורמים הערבים לרכוש ואת היהודים אותם הערבים תוקפים פיזית. התקשורת כן מראה מחבל ערבי חבול שנעצר על ידי שורים שנאלצו להשתמש בכח כי לעצור אותו - במקרה כזה, התקשורת מציגה את השוטרים רע. כך, לגרסת המשטרה, עדיף שקט תעשייתי גם במחיר של שליחת יהודים לבתי חולים ולא פגיעה תדמיתית במשטרה.מדובר בלא פחות ממחדל, בפשע כנגד אזרחים שומרי חוק שאינם מסוגלים להגן על עצמם ושסומכים על כך שהמשטרה תמלא את תפקידה.
אנשי הוואקף בהר הבית מזוהים עם החמאס והתנועה האיסלמית. תחנות הרכבת הקלה בירושלים הושחתו ונשרפו וכן, תשתית הרכבת נפגעה, לצורך העניין, מבלי שהדבר נמנע מהפורעים. בנוסף, גרפיטי רוסס על קירות בתי יהודים בכדי לסמנם כיהודים, צוירו צלבי קרס וכתובות נאצה בגנות יהודים ומדינת ישראל, עשרות פיגועים מבוצעים מדי שבוע כנגד יהודים ועוד. אירועים אלו אינם מלווים בתגובה ראויה של משטרת ישראל. המשטרה שבאחריותה מופקדים שמירה על הסדר ואכיפת החוק אינה ממלאת את תפקידה.


המשטרה מנסה לגמד את אירוע שריפתה של תחנת המשטרה בהר הבית, אך מדובר באירוע חמור הדורש ועדת חקירה והעפת ראשים של בכירים בצמרת המשטרה והמשרד לביטחון פנים. אהרונוביץ' ודנינו צריכים לשלם מחיר אישי. מאחר והשוטרים קיבלו הנחייה לנטוש את התחנה במקום להערך בהתאם ולתגבר את הכוחות ולטפל בפורעים כראוי, מדובר במחדל, במחזה מביש למדינת ישראל ולרשויות, בפגיעה בסמל הריבונות הישראלית בהר הבית בפרט ובירושלים בכלל.
המשטרה נכשלה בתפקידה כשלא דאגה להשתמש בשוטרים ששהו בעיר העתיקה בכדי להגן על תחנת המשטרה. אסור שדבר כזה יקרה במדינת ישראל. עם זאת, ידיהם של השוטרים שוב נכבלו והם נמנעו בהוראה מלמעלה מלמלא את תפקידם ולהיערך בהתאם ולהגן על המקום.
גוף זה אינו ממלא את תפקידו גם כשהוא נדרש לכך על ידי הציבור. עם זאת, המשטרה יודעת יפה מאוד למנוע הסלמה בעיר באמצעות הטלת סנקציות על יהודים וישראלים שאינם מוסלמים והגבלת תנועתם בעיר העתיקה של ירושלים ובפרט בהר הבית הקדוש ליהודים ובו נמצא מסגד אל אקצא.
במשך כל חודש הראמדאן התפרעו המוסלמים בהר הבית. התפרעויות חמורות אלו התרחשו בימים בהם היו למשטרה ידיעות מוקדמות על הכוונות לבצע מעשים אלו ולכן, היה עליהם להיערך בהתאם. אמנם המשטרה אסרה כניסת צעירים ערבים להר, אל הדבר לא מנע את ההתפרעויות, מאחר והם פרצו בכח וכבשו את הר הבית. המשטרה מאבדת שליטה לא רק בהר הבית אלא גם ברחבי הארץ, ובכלל זה בגליל ובנגב.
הסדר הציבורי, ביטחונם האישי של תושבי העיר וביטחונם של שוטרי העיר נמצאים באחריותו של השר אהרונוביץ'. מאחר והוא זה המאשר מדיניות מעוותת זו, הוא האחראי להפקרת הסדר הציבורי וסיכון חיי השוטרים והאזרחים, מאחר ולמרות הידיעות המודיעיניות המוקדמות, הוא התעקש לפתוח את הר הבית לכניסת מוסלמים ולא נענה לבקשות לסגור כליל את השערים בפניהם.
אם יש משהו אותו מבינים המחבלים הערבים במזרח התיכון זה לא מדיניות היד הרכה והבלגות, אלא עוצמה צבאית, מדיניות אכיפה של יד קשה מבלי לחזור לסדר היום כשמאורעות קשים כאלו מתרחשים. המרחם על אכזרים, סופו שירחם על רחמנים. מדיניות היד הרכה שוב הופכת את היהודים לקורבן. לאור מדיניות אנמית זו, אזרחים יהודים וישראלים בכלל אינם מרגישים בטוחים בגין חוסר התמודדותם של השוטרים כנגד גל האנטישמיות הגואה ומציף את ישראל.
הדרגים המבצעיים במשטרה כבולים בהחלטות הדרג המדיני שמונע מהם פעולות רבות, כגון סגירת ההר והוצאת מתפרעים מתחומו, בעיקר בגלל ממניעי נראות ותדמית. אהרונוביץ' כובל את ידי המשטרה והשוטרים אינם מורשים להגן על עצמם ועל יהודים. הממשלה מעוניינת בשקט תעשייתי גם כשמדובר בפגיעה ברכוש וביהודים. בשורה התחתונה, מבחינת המשטרה, יש ליישם מדיניות הבלגה בכדי לא ליצור חזית נוספת מעבר לזו הקיימת בעזה. אמנם התמונות הללו מהוות פגיעה תדמיתית במשטרה ובמורל השוטרים וכן, השוטרים הורו להימנע מלמלא את תפקידם וליצור מגע עם הפורעים, אך כל עוד לא היו הרוגים בקרב הפורעים, הכל תקין.















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה