מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 2 במאי 2015

בישראל מנציחים מחבלים מוסלמים שרוצחים יהודים






כאשר בנות נאנסו בטרמפים, אסרו הורים על בנותיהם לעלות לשום רכב. 
כאשר היו חטיפות חיילים, אסר הג"א על כל החיילים לעלות על כל הטרמפים. 
כשאשה נפגעת מגבר, היא נזהרת מכל הגברים. 
אז למה לעזאזל, זו גזענות לא לרצות סביבי ערבים, ולא להעסיק אף ערבי?

משה תמם הי"ד, חייל בן 19 נרצח על ידי ערבים, בקיץ תשמ"ד, שנת 1984 לספירתם. בשבועות האחרונים הועלתה הצגה בתיאטרון בחיפה על חייו של אחד מרוצחיו הערבים - וואליד דקה, מחבל שרצח את תמם עם מחבל נוסף באקה אל גרביה. אחייניתו של הנרצח, אורטל תמם הותקפה בידי באי ההצגה, בעת שהפגינה נגד העלאת ההצגה בתיאטרון.
אני משתפת כאן את הסרטון שמתעד את חלק מהתקיפה המילולית והפיזית שעברו אורטל בעצמה וחברתה של אורטל תמם, בזמן שמחו על קיום הצגה "הזמן המקביל" בתאטרון "אלמידאן" בחיפה, המציגה אותו כקורבן, כאדם, ונותנת לגיטימציה לטרוריסטים ולמעשי רצח נתעבים על רקע לאומני. ההצגה אף הועלתה בקאמרי בשפה הערבית עם כיתוביות. תאטראות אלו ממומנות מכספי ציבור, מהמיסים של כולנו. לא ייתכן שמחבל ערבי ישראלי שפעל נגד מדינת ישראל וחטף ורצח חייל ישראלי יקבל מימון ישראלי רשמי תחת חסותה של עיריית חיפה. מדובר בארוע המבזה את זכר חללינו שנפלו קורבן לארועי טרור ולתקיפת מחבלים בניגוד לכל כלל הומניטרי של האו"ם ולכללי המוסר.
משה תמם יצא לחופשה ב-6 באוגוסט 1984. הוא נפגש עם חברתו וליווה אותה אל ביתה שבטבריה. בשעות הערב הוא חזר באוטובוס לתל אביב ובתחנת בית ליד ירד מהאוטובוס ועקבותיו נעלמו. ארבעה ימים לאחר מכן נמצאה גופתו בסמוך למבוא דותן שבשומרון עם סימני חבלה בראשו ונקב של כדור חודר בחזהו. מפסק הדין עולה, כי דקה פיקד על חטיפת החייל לצרכי מיקוח. הוא הורה על רציחתו במקרה ותהליך ההעברה יסתבך. מדובר באחד האסירים הפוליטיים אזרחי ישראל הוותיקים ביותר. הוא נכנס לכלא ב-1986 ונשפט למאסר עולם בלי הקצבת עונש. בשנת 2012 הוקצב עונשו ל-37 שנים. 
שתי המפגינות הותקפו הן מילולית והן פיזית בידי השחקנית (בסדרה עבודה ערבית, ערוץ 2) ועובדת התאטרון סלווה נקארה. לא מדובר בהפגנת אנשי ימין קיצוני כפי שהיא והתאטרון טוענים. מדובר במחאה מוצדקת וכואבת של שתי נשים בלבד, שמטרתה למחות על כך שנותנים לגיטימציה למחבלים, מציגים מחבל כקורבן, כאשר ברור מי הקורבן האמיתי - משה תמם הי"ד שבגיל 19 נחטף, עונה יומיים ואז המחבלים ירו בו בראשו, רצחו אותו בדם קר.
אני לא מעלה בדעתי שתתקיים הצגה שתציג את "האדם מאחרי הסטטיסטיקה" באשר לרוצחי הנער הערבי מוחמד אבו-חד'יר. מדוע מועלית הצגה שמפארת מחבל? ובכלל במימון כספי ציבור של מדינת ישראל? הרצחת וגם ירשת?
גם משה תמם ז"ל, שנרצח בהיותו נער בן 19 בלבד בידי המחבל המוסלמי וו'ליד דקה, אינו סטטיסטיקה. גם לו היו חיים וחלומות. משה כבר לא יתחתן לא יהיו לו ילדים, ולא יהיה לו תואר שני (המחבל התחתן ועשה תואר שני בזמן שהותו בכלא).
כשהמפגינות הגיעו לתאטרון כדי למלא את חובתן המוסרית במסגרת מדינה דמוקרטית כמדינת ישראל ולממש את חופש הביטוי, השחקנית סלווה נקארה דיברה אליהן בגסות רוח וברוע שלא ייאמן. היא אמרה לאורטל: "וזה שאת מוחה כאן יחזיר את דוד שלך? תסתמי, תסתמי, את סותמת, תתנחלו כאן, את כזו נמוכה". כשחברתה של אורטל צילמה את מעשיה בנייד שלה, היא הסתערה עליה, היכתה אותה והעיפה את הנייד מהיד באלימות.
כדי למנוע מהשחקנית לחטוף את הנייד ולשבור אותו בגלל הסרטון שמצולם בו, היא ברחה כדי לשלוח מהר את הסרטון למישהו. החברה חזרה אחרי כמה שניות כששמעה צעקות רמות והבינה שתוקפים את אורטל פיזית. ואכן, כשהסתכלה, היא ראתה את סלווה דוחפת בברוטאליות את אורטל. אנשים הרחיקו אותה מאורטל.
בהמשך המוחות פגשו בשמאל הכי קיצוני שקיים בישראל, יהודים וערבים, אנשים רעים שלא התביישו, ביודעם שמדובר במשפחה שכולה, אשר צחקו למוחות בפנים, לעגו להן, עשו בפניהן תנועות מגונות, רקדו להן בלעג מול הפרצוף, מחו כפיים בלעג וקראו להן רוצחים, נאצים, פאשיסטים. הם רקדו ושרו שם עם דגלי פלסטין. הלכתי פעמים רבות להצגות ומעולם לא ראיתי אנשים מגיעים עם דגלים. זוהי הראיה לכך שמדובר בארוע פוליטי לאומני ולא בארוע תרבות. ההצגה הוצגה לרגל "יום האסיר הפלסטיני" שארע ביום שבת האחרון, ה-25/4/15.





נבלות.בתיאטרון בחיפה הועלתה היום הצגה על חלומותיו של וואליד דאקה מחבל ערבי ישראלי שירה לפני כשלושים שנה בחייל משה תמם הי״ד והשליכו לדמם למוות בדיונות ליד פרדס חנה. התיאטרון הזה ממומן על ידי המדינה ועיריית חיפה. עיריית חיפה - האוויר אצלכם באמת מזוהם. (לא להאמין, אבל הסרטון הזה צולם היום בתיאטרון בחיפה)
Posted by ‎יגאל דילמוני‎ on Saturday, April 25, 2015




מדובר בניצול של אמנות לתמיכה במחבלים. זהו הישראלי המכוער באמת. אני לא בטוחה ממה אני המומה יותר, מהתקיפה המילולית הרעה והמכוערת או מהתקיפה הפיזית, להלן הסרטון לשיפוטכם:






עד מתי רשעים יעלוזו ??! הסרטון הזה שרט לנו את הלב לראות את הילדות האלו נלחמות על משהו שאמור להיות טאבו במדינה שלנו.טל משיחאחת משחקניות התכנית "עבודה ערבית" סלווה נקארה חדאד, בין העבודה בערוץ 22 מוציאה הצגות לכבוד רוצחי העם היהודי. כאן בסרטון תוכלו לראות את העימות בינה לבין אורטל תמם, אחייניתו של משה תמם ז"ל שסלווה הפיקה למען הרוצח של דודה הצגה. כמובן, עדת יהודונים הגיע לצפות בהצגה אשר הועלתה הערב בתאטרון אלמידאן בחיפה, באותו השבוע של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.
Posted by ‎אמאלנד‎ on Saturday, April 25, 2015




אנא חתמו עכשיו על העצומה ושתפו את הפניה: הצגה של מחבל שרצח חייל? לא מהכיס שלנו!  משפחת החייל משה תמם ז"ל שנרצח באכזריות על ידי מחבלים נאלצת להיאבק בכדי שכספי המיסים והארנונה שלנו לא יממנו הצגה המבוססת על כתבי הרוצח ואליד דקה. אנו אזרחי ישראל, מכל הקשת הפוליטית, יהודים ולא יהודים, קוראים לעריית חיפה ולמשרד התרבות להפסיק לאלתר ולצמיתות את תקצוב תיאטרון אלמידאן שבחר להפיק ולהעלות הצגה המבוססת על כתבי הרוצח הנתעב ואליד דקה ועל חלומותיו ושאיפותיו.
חלומות ושאיפות שהחייל משה תמם ז"ל - שנחטף, עונה ונרצח באכזריות על ידי דקה וחבריו - לעולם לא יזכה להגשים. לא יעלה על הדעת שכסף ציבורי יממן הצגה מכתביו של רוצח חייל צה"ל. לא ייתכן שהציבור ייאלץ למממן בעל כורחו תאטרון המקדם באופן שיטתי תעמולה קיצונית ומסיתה. המציאות הזו מנוגדת לכל הגיון ולכל אמת מוסר והיא מוכרחת להשתנות. אנא חתמו על העצומה והעבירו הלאה לכל חבריכם - אנחנו חייבים את זה לא רק למשה תמם ז"ל ולמשפחתו אלא קודם כל לעצמנו.תמונה זו של הרב כהנא, היא מהלוויתו של משה תמם. אין צורך במילים נוספות.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה