מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 23 במאי 2015

תחשבו פעמיים לפני שתחסנו נגד וירוס הפפילומה




ישנם מחקרים רפואיים הטענים שקיים קשר בין הדבקות בוירוסים הגורמים לסרטן בכלל ובפרט למחלות ממאירות. עם זאת, השפעתם המדויקת של הוירוסים על התפתחות סרטן טרם הוכחה.
נמצא, למשל, קשר בין וירוס אפשטיין בר ל-Burkitt Lymphoma ובלימפומות נוספות. נמצא, בנוסף, כי תסמונת הכשל החיסוני (איידס נגרם על ידי נגיף ה-HIV) קשור להופעת מחלות סרטן כולל גידולים ממאירים. יתר על כן, הדבקות באחד מהנגיפים המסרטנים, כדוגמת נגיף הפפילומה האנושי (HPV), המועבר באמצעות קיום יחסי מין, הנו וירוס נוסף  הגורם למחלת הסרטן.
חלק מזני הפפילומה עלולים להיות מסרטנים. וירוסים אלו נחשבים לגורם העיקרי לסרטן צוואר הרחם ולגורם משני בסוגי סרטן אחרים. למעשה, הפפילומה הנו מחלת המין הנפוצה ביותר בעולם המערבי. אחוזי הנשיאה של זני הנגיף בקרב האוכלוסייה הנם גבוהים ומוערך, כי עד גיל 50, 80% מהאוכלוסייה בעולם המערבי יהיו נשאים של הנגיף. עם זאת, סרטן צוואר הרחם הנו נדיר יחסית ומתרחש ב-4 מקרים על כל 100,000 נשים.
ברוב המקרים, זיהום הנגרם כתוצאה מהפפילומה הנו זמני ונרפא מעצמו ללא התערבות קלינית. יתרה מכך, הדבקות ב-HPV אינו הגורם היחיד לסרטן בצוואר הרחם. גורמים נוספים כוללים עישון, שותפים רבים לפעילות מינית, גיל מבוגר, שימוש בגלולות למניעת הריון לאורך זמן ועוד. לפיכך, הפוסט הבא שואף לגרום לכם לחשוב פעמיים בטרם תשקלו להתחסן כנגד וירוס הפפילומה כדי להימנע מסרטן הרחם.







In 2008 our doctor wanted to give our daughter the Gardasil vaccine. He said it would protect her from getting cervical...
Posted by Gardasil Kills2 on Saturday, May 23, 2015
וזהו התרגום לפוסט:

בשנת 2008 הרופא רצה לתת לבת שלנו חיסון גרדסיל. הוא אמר שזה יגן עליה מפני סרטן צוואר הרחם. הסכמנו לאחר ששוחחנו איתה. מסתבר שזאת היתה הטעות הגדולה ביותר של חיינו. הגענו הביתה מהעבודה 40 שעות מאוחר יותר ומצאנו אותה מתה על רצפת חדר האמבטיה. חוקר מקרי המוות וצוות הזיהוי הפלילי אמרו לנו שהיא מתה לבד, באופן מיידי, אף אחד לא היה לצידה. הם לא הסבירה מה הסיבה למותה וסגרו את התיק. אנחנו נותרנו ללא תשובה. 
בדקנו את הדבר היחיד שהיה לנו, הגרדסיל. רק 8 מקרי מוות דווחו באותה העת, והיינו מהראשונים שהבינו שזה היה החיסון.
תופעות הלוואי היו מפחידות, בנות לא יכלו ללכת יותר, היה להן התקפים בכל יום, אלפים מקרים ורק 1 מתוך 10 מדווחים. אנחנו פשוט לא יכולנו להאמין. לאחר מכן נודע לנו כי הממשל מגן על חברות התרופות, כך שלא ניתן לנקוט בצעדים משפטיים נגדן. במקום זאת צריך לתבוע את תכנית הפיצוי הממשלתית, כשהתשלום המרבי עבור האובדן והסבל שלך הוא 250,000 $ . בהתחלה רצינו לוותר, אבל לאאאאאאאאאאאאא!
זה לא הולך לקרות !!
יש לנו עורך דין, שמצאנו, עד מומחה, הוא הוכיח את זה, המומחה של חברת התרופות הסכים למעשה, וניצחנו בתיק שלנו. האם תהיה חקירה עכשיו? האם זה יוצא מהשוק? לא! זה לא יקרה... הם מקדמים את גרדסיל-9 החדש עכשיו, שניתן כעת גם לבנים.
וכל יום נפגעים ומתים עוד מאות מחיסון הגרדסיל.
ברוכים הבאים למדינה הגדולה ביותר בעולם, שבה אנחנו הורגים את הילדים שלנו ופשוט מתנערים מכך. אם הממשל חושב שאנחנו הולכים להיעלם, שיחשוב שוב
תופעות הלוואי היו מפחידות, בנות לא יכלו ללכת יותר, היה להן התקפים בכל יום, אלפים מקרים ורק 1 מתוך 10 מדווחים. אנחנו פשוט לא יכולנו להאמין. לאחר מכן נודע לנו כי הממשל מגן על חברות התרופות, כך שלא ניתן לנקוט בצעדים משפטיים נגדן. במקום זאת צריך לתבוע את תכנית הפיצוי הממשלתית, כשהתשלום המרבי עבור האובדן והסבל שלך הוא 250,000 $ . בהתחלה רצינו לוותר, אבל לאאאאאאאאאאאאא!זה לא הולך לקרות !!יש לנו עורך דין, שמצאנו, עד מומחה, הוא הוכיח את זה, המומחה של חברת התרופות הסכים למעשה, וניצחנו בתיק שלנו. האם תהיה חקירה עכשיו? האם זה יוצא מהשוק? לא! זה לא יקרה... הם מקדמים את גרדסיל-9 החדש עכשיו, שניתן כעת גם לבנים.וכל יום נפגעים ומתים עוד מאות מחיסון הגרדסיל.ברוכים הבאים למדינה הגדולה ביותר בעולם, שבה אנחנו הורגים את הילדים שלנו ופשוט מתנערים מכך. אם הממשל חושב שאנחנו הולכים להיעלם, שיחשוב שוב



סיגל סיבוני מספרת על בתה לוטם שעברה דום לב לאחר שקיבלה חיסון HPV - "היינו צריכים לחתום על אישור אבל לא קיבלנו אף עלון עם תופעות הלוואי של החיסון". סיפורה הטרגי של לוטם סיבוני שיצאה בבוקר בריאה לבית הספר, קיבלה את החיסון השלישי במספר נגד וירוס הפפילומה ובאותו הלילה התמוטטה. שיחה מצמררת עם סיגל, אמא של לוטם, שפותחת צוהר קטן להבנה מה יכולות להיות ההשלכות של החיסון המסוכן הזה. כמה כוחות נפש, כמה נחישות, כמה אומץ. שאפו ענקי לדנה ספקטור ורן שריג שמעזים לעסוק בסוגייה החשובה הזו, ולשאול שאלות קשות. שתפו, כי רק כך המודעות לסכנות שבחיסון הזה- תגבר.



להלן תחקיר ערוץ 1 יומן החדשות עם איילה חסון בנושא חיסון הפפילומה סרטן צוואר הרחם. מדובר בתחקיר נוקב וחריף של ערוץ 1 שבוחן את נושא החיסון לסרטן צוואר הרחם ואת ההתנהלות הבעייתית של משרד הבריאות. התחקיר מעלה שאלות ורמיזות רבות בנוגע לקשרים של הרופאים שתומכים בחיסון לבין חברות התרופות, התנהלותו של משרד הבריאות כשאישר לסל הבריאות חיסון לסרטן נדיר, חיסון שלא נבדקה מספיק יעילותו ובטיחותו. לעוד מידע חשוב על חיסון סרטן צוואר הרחם, גרדסין וסרווריקס. יש גם קבוצה בפייסבוק.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה